דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להצליח עם נשים? 

מאת    [ 11/12/2008 ]

מילים במאמר: 2082   [ נצפה 6265 פעמים ]

שלום לך,
מדריך זה נועד להנחות אותך להצלחה רומנטית, בקלות, במהירות ובצורה אפקטיבית. הוא מעניק לך את התמצית, את העיקר, את המהות של הצלחה רומנטית בצורה מאורגנת, מדעית ומדוייקת להפליא.

אז בוא ניגש ישירות למלאכה...

כדי להצליח עם נשים עליך לעבור 5 שלבים ברורים והכרחיים:


השלב הראשון: עליך ללמוד כישורי תקשורת
רוב המנחים והמאמנים למיניהם מנסים ללמד אותך להתחיל עם בחורות, אבל הם לא מלמדים אותך כישורי תקשורת בסיסיים, שזה השלב הראשון והחיוני ביותר.

הרעיון הוא להפוך לאדם תקשורתי עם כל האנשים, ולא רק עם בחורות יפות או מושכות. עליך ללמוד לתקשר טוב עם המשפחה שלך, עם החברים שלך, עם הקופאית המכוערת בסופר, למעשה עם כל סוגי הבחורות, אפילו עם הבוס שלך, בעצם עם כל אחד. כי ברגע שתלמד לתקשר טוב - יש לך את הבסיס הנכון שעליו תוכל לבנות את ההצלחה הרומנטית שלך.

מי שיודע לתקשר - יכול להגיע לכל אחת. זכור זאת.

תקשורת מעולה מורכבת משלושה חלקים:

אחד, אדיבות

שניים, נדיבות

שלוש, קלילות


אדיבות זה להיות מנומס, ג'נטלמן, נחמד וחביב. לא להיות גס רוח, לא להיות מגעיל, לא לדבר בצורה דוחה או משפילה, לא לצעוק, לא לנבל את הפה.

נדיבות זה להיות לארג'. פשוט מאוד. כשאתה יוצא ממסעדה תשאיר טיפ יפה למלצרים. כשאתה יוצא עם בחורה תצ'פר אותה בדברים הקטנים ואל תהיה אליה קטנוני או קמצן. תגיד לה מילים יפות, תחמיא, תשלם, תזמין, תיתן מעצמך.

קלילות זה לא לקחת שום דבר בצורה רצינית מדי. להיות קליל זה לצחוק על הכל ועל עצמך כאילו לא באמת אכפת לך להיות הכי אתה. להיות קליל זה להיות תמיד במצב רוח מעולה, סבבה, בכייף כי החיים הם קצרים מאוד, ואם כבר - אז עדיף להינות מהם. זכור, גם אם לפעמים זה יהיה קשה לך ואתה תרצה להיות כבד או רציני - לא רק שאתה תתמכר לקלילות שלך אלא שאתה תגלה שזה באמת הכי כייף בעולם להיות בחור כייפי.

בקיצור,

אדיבות - אל תהיה חנון ואל תהיה ערס. תהיה אחלה, שזה אחד שיודע להיות מנומס.

נדיבות - אל תהיה קמצן ואל תהיה פזרן. תהיה לארג', שזה פזרן אבל במידה.

קלילות - אל תהיה כבד ואל תהיה ג'וקר. פשוט תהיה קליל, שזה אחד שתמיד מחייך בזווית הפה.


השלב השני: נחמדות

הרעיון הוא פשוט. תתחיל להיות נחמד לאנשים. תשתנה. באמת תהיה נחמד. לא כדי להשיג טלפון של בחורה יפה ולא כדי להרשים אף אחד. פשוט תהפוך לאט לאט לבחור נחמד, כזה שכולם נהנים להיות איתו, נעזרים בו, מתגודדים סביבו, אוהבים לאהוב אותו, מעריכים אותו ורוצים לתגמל אותו.

להיות נחמד פירושו לחייך, לעזור, להתעניין, להציע סיוע, לתת כסף, ובעיקר - להפסיק להיות נאד נפוח או בחור חסר ביטחון וקפוא מבט, אלא אחד שיש לו ביטחון עצמי, שהוא זורם, שנעים לו עם אנשים ושהוא בעצם חברותי ואוהב בני אדם.

בחור נחמד הוא בחור שמדבר עם כולם בלי חשבון ובלי להכיר מראש, בחור שמרגיש שאף אדם לא באמת זר לו, בחור שתמיד מחייך לאנשים בשמחה, אחד שאומר "בוקר טוב" ו"שלום" סתם כך לאנשים ברחוב אם בא לו, אחד שמרגיש שהעולם הוא שלו ושהחיים הם חגיגה אחת מתמשכת.

בקיצור,

תהיה נחמד באמת לכל האנשים ולא רק לאלה שאתה רוצה להשיג מהם טלפון, דייט או חוויה מינית סוערת.

להפך, נסה להיות נחמד דווקא לאנשים שלא ייצא לך מהם כלום, שום דבר. סתם אנשים שבסך הכל יחייכו אליך חזרה. דרך האנשים האלה אתה בונה את ההצלחה הרומנטית האמיתית שלך.


השלב השלישי: פלירטוט וטיזינג
הכי קל להתקרב לאנשים דרך הומור, וזה בעצם פלירטוט וטיזינג. זה סוג של תקשורת מעניינת, בלתי צפויה ומצחיקה. יש בה משהו חביב, מגרה ומסקרן.

אם מישהי שואלת אותך במה אתה עובד? במקום לענות לה בצורה ישירה - תענה בצורה אחרת, מעניינת, מפתיעה, לא שגרתית ויצירתית. תשאל אותה - "תנחשי..." או "זה מסובך, אולי בפעם אחרת..." או "לא יכול להגיד, באמת..."

פלירטוט זה בעצם להתחיל לשחק עם המילים ועם המשפטים כך שיוצאים כל מיני דברים משעשעים, בלי כוונה, בלי תכנון, בצורה ספונטאנית.

פלירטוט אינו להתחיל עם בחורה. עדיין לא הגענו לשלב הזה בכלל. פלירטוט הוא סוג של משחק מוחות. זה הכל. זה כמו זיון, למעשה זה בדיוק כמו זיון, רק שהוא נעשה ללא מגע, דרך המוח. מה שנהוג לכנות "זיוני שכל".

טיזינג זה שלב קצת יותר גבוה. טיזינג זה פשוט לאתגר את הצד השני. משפט כמו "את ממילא לא תביני" או "את קטנה מדי בשביל זה" יוצר אתגר לצד השני להוכיח שזה לא נכון. "את בטח גרועה ב..." יגרום לה בדיוק לתגובה ההפוכה.

זכור, כל האנשים חייבים להוכיח לך אחרת, במיוחד נשים. לכן, כשאתה מבצע טיזינג עם אנשים (גם עם גברים) התגובה הראשונית שלהם תהיה זו: באופן אוטומטי הם יתאמצו להוכיח לך שמה שאמרת אינו נכון.

בקיצור,

תהיה לא שגרתי ומעניין. תשחק עם המילים ותנסח את הדברים בצורה יצירתית. אל תגזים בזה. פשוט תשתמש בזה מדי פעם, כדי להוסיף מעט פלפל לשיחה.



השלב הרביעי: חיזור

חיזור זה השלב הרביעי ורק בו אנו מתחילים להיכנס לעניינים ממש. כלומר, פה אנחנו מתחילים לחשוף את הכוונות שלנו כלפי בני המין השני.

חיזור אינו מתקפה, אלא משהו מאוד עדין, מתוחכם, מרומז, נחמד ולא מאיים.

למשל, אתה יוצא לבר ואתה רואה בחורה נחמדה יושבת בקצה השני. שלח לה משקה דרך המלצר וכשהיא תשאל ממי הגיע המשקה, תחייך לעברה ותקרוץ.

זכור, אתה בסך הכל חושף את העובדה שאתה מגלה בה עניין, אבל אתה לא עושה יותר מזה אלא מחכה לראות מה יהיה הצעד שלה וכיצד היא תגיב. אם היא תיגש - יופי. אם לא - אז לא.

חיזור הוא שלב עדין וחשוב. חיזור הוא דרך לבחון את הכוונות של הצד השני, על ידי סוג של "הצעה" שאתה מגיש לה. אל תבזבז אנרגיה על מרדפים, הצעות יקרות, שכנועים וניג'וסים. אם הבחורה מעוניינת - אתה תראה משהו. אם לא - אז לא.

חיזור הוא בחינה ובדיקה - זה הכל. כולם רוצים להגיע מהר לעניינים, אבל החכמה היא לא להגיע לשם מהר אלא לאט. עשית צעד, עכשיו המתן. גם אם היא לא הגיבה, סביר שתיתקל בה שוב במקום אחר או בבר אחר, ומשם תוכל להמשיך את התהליך. אתה לא חייב לסגור שום דבר הערב.

תמיד תזכור - לאט זה הכי טוב.

בקיצור,

מדי פעם תראה שאתה מעוניין במישהי, אבל תעשה את זה בצורה מרומזת, נחמדה, לא מאיימת, חביבה ומאוד רכה. ואז - חכה לתגובה בשיא הרוגע והסבלנות.


השלב החמישי: תקיפה

זה השלב שבו הדברים קורים. זה השלב שבו אתה מתחיל להבעיר מנועים ולשלוט במצב. זה השלב שבו אתה כבר חם, ואתה רוצה לסגור "עסקה".

הרבה גברים מפחדים מהשלב הזה ודוחים אותו ככל שניתן. הם חוששים לעשות את הצעד הראשון הקריטי. אבל זה מאוד פשוט אם עברת את כל חמשת השלבים. בשלב הזה - אתה פשוט אומר לה את זה ישיר, אתה עושה לה את זה כפי שזה בא לך מבפנים, אתה פשוט שוכח מהכל וניגש איתה לעניין.

זאת אומרת, שאתה פשוט מנשק אותה. זאת אומרת שאתה פשוט מושך לה ביד ומצמיד אותה אליך. זאת אומרת שאתה פשוט אומר לה "אני רוצה אותך, ואת תהיי שלי" או "אני יאכל אותך בלי מלח, ואני אבלע אותך עד הסוף כולל החרצנים".

בקיצור,

תקיפה זה ה-Money Time. כדי לא לפשל תעשה את זה רק כשאתה באמת מרגיש שהיא שלך. אם היא לא שלך עדיין אל תקדים את המאוחר, אלא תן לה להתבשל עוד קצת עם עצמה. אם תמתין בסבלנות לבחורות תגלה שככל שמבשלים אותן בעדינות ובאיטיות כך הבשר שלהן יוצא רך יותר.

אז בא נתחיל מהתחלה...


אולי זה נראה לך פשוט מדי, וזה לא. כי אם אתה עושה את חמשת השלבים כמו שצריך, וכולם באמת פשוטים ולא מסובכים, אז אתה חייב להצליח ואין אפשרות אחרת. פשוט אין!

אני מבטיח לך שאתה תצליח - כי בדרך הזו הכי קל להגיע לנשים, ואפילו לא צריך להתאמץ יותר מדי.

אז בוא נראה מה קורה כשאתה עושה את כל חמשת השלבים ברצף?

בשלב הראשון אתה מתחיל לפתח ולטפח כישורי תקשורת. זאת אומרת שאתה מתחיל לדבר עם אנשים כך סתם, בבית מלון, בחופשה, ברחוב, בקיוסק, בתחנת פלאפון, בבזק 144 - פשוט בכל מקום. דבר, אל תתבייש, אל תפחד.

זכור, אתה אדיב, נדיב וקליל.

מה קורה? אנשים יתחילו לדבר איתך בחזרה. אתה תנהל שיחות. הביטחון העצמי שלך יעלה. אתה תראה שמאוד קל להגיע לאנשים ופשוט לדבר איתם. במשך הזמן השיחות יהיו מהוקצעות וממוקדות יותר. הביטחון העצמי שלך יעלה יותר. אתה תרגיש בנוח לדבר עם אנשים. פשוט לדבר אליהם בצורה מנומסת, נדיבה וקלילה.

באיזשהו שלב זה יתחיל למצוא חן בעיניך, ואתה תתחיל לאהוב את זה ולהרגיש בנוח להגיד "שלום" ופשוט לנהל שיחת חולין קצרה עם כל אחד - ולא משנה מי הוא, מה הוא ומאיפה הוא. וגם איך הוא נראה...

בשלב השני, אחרי שאתה נינוח ובטוח יותר עם עצמך - אתה מתחיל להיות ממש נחמד לאנשים. אתה מחייך, אתה מציע עזרה, אתה עוזר לאנשים, אתה מתבדח איתם, צוחק איתם ופשוט מתקשר איתם בכייף.

אתה תגלה שאנשים יתחילו להתעניין בך. הם ישאלו אותך שאלות כמו "אתה בא לפה הרבה?" או "מה אתה עושה בחיים?" או "איזה כייף להכיר אנשים נחמדים כמוך".

תבין, השיטה שאני נותן לך פה היא שיטה מדוייקת ומדעית. ברגע שאתה עובר לשלב השני של הנחמדות, אתה תתחיל למשוך אליך אנשים בכלל, ובחורות במיוחד. כי בחורות קולטות מייד בחור כייפי ונחמד והם אוהבות לפטפט איתו ולתהות על קנקנו קצת יותר.

בשלב הזה, אתה תמשיך להיות נחמד ואל תתפתה ללכת על כל הקופה, כי כמו שכבר אמרנו אתה חייב לעבור את כל חמשת השלבים ולא לדלג על אף אחד מהם. אם תדלג, לא באמת תשבור את מחסום הפחד שלך, וגם - אתה תתקדם מהר מדי ואז תיפול ותיסוג חזרה לשלב הראשון, ואת זה אנחנו לא רוצים.

אז תתקדם לפי השלבים. בשלב השני בחורות יתחילו להתקרב אליך, וכל מה שאתה צריך לעשות הוא להתאזר בסבלנות, להישאר נחמד וללכת משם בלי מספר טלפון ובלי דייט, גם אם בחורה מתחילה איתך, ויהיו כאלה, אל תדאג.

וזכור, בשלב הנחמדות - אתה רק נחמד. אין לך שום אינטרס, שום רצון נסתר, שום תוכנית מתקפה, חיזור או רעיון כיבוש. אתה פשוט נחמד ואז אתה הולך הביתה עם הנחמדות שלך בלבד. זה הכל.


מה שמצחיק הוא, שכמה שיותר תישאר בשלב הזה כך יהיה לך קל יותר בעתיד לתפוס חתיכות.

בשלב השלישי אתה תראה שבחורות יתחילו איתך, פשוטו כמשמעו. נגיד שאתה הולך למסיבה. אתה מחייך. אתה נחמד. אתה רוקד. אתה קונה לכמה בחורות משקה. אתה מחמיא להן על השמלה או התסרוקת, ואתה נטול כל אינטרס. מה שהופך אותך לשונה מאוד מיתר הגברים שיש להם רק דבר אחד בראש והם "רק רוצים לזיין".

אם תהיה נחמד וחביב, כלומר אם תהיה אדיב, נדיב וקליל - בחורות יתחילו איתך.

וזה השלב שבו אתה תתחיל לפלרטט איתן (כלומר לשחק בראש שלהן בצורה יצירתית) וגם לעשות להן טיזינג (כלומר שאתה משחק את הבלתי מושג).

תזכור, תמיד תהיה אחת שתתעקש, שלא תניח לך ושתהיה חייבת להשיג אותך. אתה יכול לתת לה להשיג אותך אחרי כמה "התנגדויות" כמו "אני לא יודע..." או "כבר מאוחר..." או "אולי בפעם אחרת, מה את אומרת?" או "אני נורא עייף, ממש הרוג...".

אבל מה שחשוב הוא שתמשיך לשלב הבא, כי השלבים הללו בנויים כך שבסופו של כל התהליך תוכל להגיע לבחורות שאתה באמת מעוניין בהן.

בשלב הרביעי אתה תתחיל לחזר. כלומר לשלוח הצעות לנשים שמגרות אותך. הצעות נחמדות, פשוטות, חביבות ולא ממש מחייבות, רק כדי לראות "מה חושב הצד השני". אם אין תגובה בצד השני - הנח לזה. אל תשקיע אף פעם מאמץ בחיזור, כי מאמץ זה לא חיזור. חיזור זה משהו עדין עדין. אם יש תגובה - מה טוב. אבל אל תתרגש מזה, ואל תהפוך את זה לשמחת היום שלך, כי יהיו לך עוד הרבה כאלה.

ואז, מגיע השלב החמישי שבו אתה תוקף. השלב הזה מגיע רק אחרי שזיהית רצון ברור מהצד השני. אתה תוקף רק אחרי שברור לך שהבחורה בעניין. זה כל החכמה והיופי בשלב התקיפה. התקיפה באה רק כשאתה יודע מראש שאתה חייב להצליח וברור שלא תיתקל בשום התנגדות.

שים לב, חלק מהבחורות שיתחילו איתך כי אתה נחמד, חביב ובלתי מושג - ייראו לך מאוד. ברגע שאתה מרגיש שהן שלך וש"אתה על הסוס" - קח אותן. חלק מהבחורות שאתה תחזר אחריהן - יגיבו גם הן בחיוב. גם אותן אתה תיקח.

העיקרון הוא פשוט. אתה לא מתאמץ, כי זה בא לך כמעט מלבד. אתה לא צריך להתאמץ בשיטה הזו, כי כל שלב דוחף אותך קדימה, פותח בפניך אפשרויות טובות יותר וגורם ליותר בחורות להתחיל איתך.

לפני סיום,


אם אתה לא מאמין - פשוט תנסה. לך שלב שלב. עשה כל שלב כמה שיותר זמן (מספר שבועות לפחות) עד שתרגיש בו נוח, ואז תעבור לשלב הבא. במשך הזמן הביטחון העצמי שלך יעלה ואתה תרגיש בנוח לדבר עם כל אחת, לזרוק לה משפטים, להיעלם לה, לשחק את הבלתי מושג, סתם להיות נחמד ובלתי צפוי, להיות מחוזר ולהינות מזה, לתת לבחורות להתאמץ כדי להגיע אליך ובסופו של דבר לקחת את מי שבא לך עליה.

והכי חשוב, בדרך הזו תמשיך להיות בחור טוב, חיובי, נדיב, אדיב וקליל. זה לא בשביל אף אחד - זה רק בשבילך. כדי שתוכל לחיות עם עצמך בשלום. זה כדי שבין כל הבחורות שתכבוש תהיה אחת שבאמת תעשה לך את זה ואיתה כל ההכנה הזו תשתלם לך. כי איתה, זה ממש "יתלבש" לך, יעבוד לך בצורה מעולה ויביא אותך למקום הטוב ביותר האפשרי - מערכת יחסים מעולה וכייפית עם בחורה דומה לך - טובה, מקסימה, חיובית, נחמדה, נדיבה ומפולפלת.
יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב