דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בהומאופתיה באמפזימה 

מאת    [ 10/12/2008 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2504 פעמים ]

א , אישה בת 75, הגיעה לקליניקה שלי במרץ 2005 בליווי בעלה. היא סובלת מאמפיזימה. בכל חורף יש לה כמה התקפי שפעת שמהר מאוד מתפתחים לברונכיט. היא זקוקה לאינהלציות, סטרוידים ולפעמים אף חמצן. היא אושפזה כמה פעמים עם קוצר נשימה חמור. ברעיון הראשון, שערך 3 שעות, א סיפרה לי את היסטוריה המחלה שלה. היא עישנה בצורה כבדה במהלך 50 שנה. אובחן אצלה אמפיזימה לפני כ- 10 שנים. מאז היא משתמשת באינהלציות בכל פעם שמופיע שיעול, למנוע ברונכיט ודלקת ריאות. לעיתים, לפי הצורך, הרופא רושם לה אנטיביוטיקה. כתוצאה משימוש תכוף של אנטיביוטיקה, היא סובלת מפטריית הקנדידה.

אחרי הליכה קצרה של כמה מטרים, א מתעייפת מהר וזקוקה למנוחה.

א סיפרה שיש לה פחד מכלבים, מלישון לבד, ומן המחשבה שיכנסו גנבים לתוך ביתה. היא מוודא כמה פעמים שדלתות ביתה נעולת היטב. היא זקוקה לליווי בעלה לכל מקום שהולכת, אפילו במונית למספרה. מאז שהתחתנו היא זקוקה לחברה שלו בכל מקום. הוא מיצידו התרגל לצורך זו שלה ומקבל עליו את הליווי. א מאוד מעורבת בחיי משפחתה, ונכנסת ללחץ כאשר אחד מבני משפחתה חולה.

א קיבלה תרופה הומאופתית ( רמדי) שמתאים לכל תמונת המחלה שלה ולאיפונים שלה כבן אדם. היא קיבלה את הרמדי תחילה במינון יומיום. היא דיווחה לי בטלפון פעם בשבוע, וביקרה אצלי שוב במרפאה כעבור חודש לאחר הפגישה הראשונה. לאחר מכן, היא ביקרה פעם בחודש במרפאתי. לאחר שנה היא ביקרה פעם בחודשיים, וכעבור שנה נוספת, ראיתי אותה רק פעם בשישה חודשים או לפי הצורך. לאחר הביקור הראשון, א לא היתה זקוקה שוב לאנטיביוטיקה. בהדרגה, במשך שנה, תדירות ועוצמת השיעול פחתה. תדירות ומשך זמן השימוש באינהלציה פחתה. לפעמים היתה זקוקה לאינהלציה במשך יום או יומיים בלבד. הקושי הנשימתי ירדה בהדרגה, וכעבור שנה יכלה א ללכת מרחקים קצת יותר ארוכים מאשר לפני הטיפול.

בנוסף, בפעם הראשונה בחייה, היא נעשתה עצמאית, יצאה מהבית לבדה, נפגשה עם חברות ללא ליווי בעלה. הפחדים שלה מחושך ומגנבים פחתו מאוד. בנוסף, כאשר אחד מבני משפחתה חלתה, היא לא נכנסה ללחץ ופניקה כמו בעבר.

לאחר שנתיים של טיפול, היא סיפרה שבעבר, אפילו שפעת קלה אצל אחד מבני משפחתה היתה מפחידה אותה כל כך שהיתה בטוחה שימות וישאיר אותה לבד.

הטיפול ההומאופתיה של א ממשיך. היא זקוקה לרמדי פעם בכמה חודשים, תלוי ברגישות שלה למזג אוויר קר וללחצים רגשיים. אך ברור שהיא פחות רגישה לדברים אליהם היתה רגישה לפני תחילת הטיפול ההומאופתיה. זה סימן של התחזקות של מערכת החיסונית שלה. אל אף ש-א עדיין סובלת מאמפיזימה, ההשפעה של המחלה על החיים שלה ועליה כבן אדם פחתה מאוד. היא שמחה ויותר עצמאית, ונהנת יותר מהחיים. יש שיפור באיכות חייה ללא ברונכית ודלקות ריאות.

ויויאן הינה הומאופתית קלאסית אשר מנהלת קליניקה פרטית זה 8 שנים. היא למדה הומאופתיה בנוי זילנד, ומשתלמת בארץ ובחו'ל מספר פעמים רב בשנה, וממשיכה להשתלם. היא עובדת לפי שיטת RAJAN SANKARAN
חברה רשומה באגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית

ויויאן נוב RCHom
הומאופתיה קלאסית
0546543236
vivienne.nov@gmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב