דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב 

מאת    [ 07/12/2008 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 3076 פעמים ]

מכירת רכב בישראל היום היא אתגר לא פשוט. בימים אלה של האטה כללית במכירות, גם מכירת רכב חדש וגם מכירת רכב משומש זקוקים ליד מקצועית שתבצע את המכירה. אנשים רבים השוקלים לבצע מכירת רכב מתחילים בדרך הפשוטה ביותר - תליית מודעה בדבר מכירת רכב על גבי לוחות מודעות והדבקת שלטים המפרסמים מכירת רכב על חלונות הרכב שלהם. אם יצליחו לבצע כך מכירת רכב ללא הוצאות - מה טוב! אלא שבדרך כלל נדרש מעט יותר מכך. כאשר נכשלים בביצוע מכירת רכב בדרכים אלה עוברים בדרך כלל לשלב הבא - מדור מכירת רכב דרך האינטרנט, שם מקבל הרכב חשיפה גדולה יותר. אנשים רבים המעוניינים לרכוש מכונית גולשים באתרים של מכירת רכב אבל זוהי בדרך כלל רק התחלה של תהליך מסורבל: יש להיפגש עם הקונה (שלא תמיד מופיע), לערוך משא ומתן על מכירת רכב ולהתמקח על גובה המחיר, ולבסוף לקחת את הרכב לבדיקה כדי לבדוק את מצבו. בקיצור, כל הטרטור הזה לא מבטיח בהכרח מכירת רכב בסופו של התהליך, ואז יש להתחיל הכל מחדש.

על פי חוקי המדינה ניתן לייבא לארץ רכב בשיטה של יבוא אישי -שיטה המאפשרת ללקוח להביא ארצה גם מודלים שלא ניתן לרכוש בסוכנויות. יבוא אישי כרוך בביורוקרטיה לא מעטה, אך בסופו של התהליך מקבלים בדיוק את הדגם, הצבע וכל התוספות בדיוק כפי שהוזמנו. לעתים, בדרך של יבוא אישי ניתן להשיג רכב מאובזר ומפואר במחיר שאינו גבוה בהרבה מזה שמשלמים בסוכנויות של מכירת רכב בדרך כלל. יבוא אישי הוא הדרך הארוכה אך הבטוחה למלא את כל המאויים הכמוסים ולהגשים חלומות, וגם כאן ניתן לייעל ולפשט את התהליך של יבוא אישי על ידי שימוש בשירותיו של מרכז המציע מכירת רכב וקנייתו וגם נותן שירותי השכרת רכב במקביל לכך.

הדרך הקלה והפשוטה ביותר היא ליצור קשר עם מרכז שעיסוקו מכירת רכב או השכרת רכב - כך נוצר קשר עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום. במרכז של מכירת רכב האחריות על מציאת קונה עוברת לאנשים שזה עיסוקם. המוכרים המנוסים של מרכז מכירת רכב מלווים את כל התהליך המסורבל של מכירת רכב וחוסכים מן המוכר הרבה בלבול מוח וריצות. מרכזי מכירת רכב בודקים את ההיסטוריה של הרכב ואת כל הטיפולים שעבר, ותקינותו של הרכב נבדקת כבר בשלב הראשון; כך, עוד לפני שמתקיימת מכירת רכב כלשהי, התהליכים של קנייה ומכירה מתקצרים בהרבה. במסגרת העסקים המתבצעים במרכז מכירת רכב ניתנת גם האפשרות לביצוע טרייד-אין והלקוח יכול לסמוך על כך שבמרכז מכירת רכב יש הקפדה על ביצוע העיסקה על פי החוק. כדאי לזכור כי הדבר כרוך בהליכים ביורוקרטים שחלקם יכול להיעשות על ידי המרכז המבצע מכירת רכב ובכך לחסוך טירדה וטירחה למוכר. מעת לעת מקיימים מרכזים של מכירת רכב ושל השכרת רכב גם מבצעים מיוחדים, דבר שמאפשר לקנות או למכור רכב במהירות גדולה בהרבה מאשר בדרך כלל.

כל האמור לעיל נכון עוד יותר כשמדובר במי שמעוניין לבצע השכרת רכב שכן השכרת רכב נעשית לתקופה קצרה והשוכר אינו רוצה לבזבז זמן על תקלות ובעיות. השכרת רכב ממקור מהימן היא קריטית לניצול ולתועלת המרבית שמפיקים מן העסקה. מצד שני, השכרת רכב לתקופות ארוכות מחייבת ביצוע כל הבדיקות לתקינות הרכב, בדומה לתהליך של מכירת רכב עליו כבר עמדנו. רצוי לבצע השכרת רכב משנתון גבוה כדי להבטיח את הפעולה התקינה שלו. בזמן ביצוע הזמנה של השכרת רכב חשוב במיוחד האמון שרוחשים למשכיר, ועל כן מומלץ לבצע השכרת רכב במרכז לרכב בעל מוניטין.

 

כניסה חופשית ומידע מלא בחינם באתר מכירת רכב אוטו סנטרל

נט-סטייל אתרים הינה חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים במחירים אטרקטיבים
ביותר. שרות קידום אתרים ניתן חינם ללקוחותינו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב