דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירות להשכיר בעיר הגדולה 

מאת    [ 07/12/2008 ]

מילים במאמר: 711   [ נצפה 3404 פעמים ]

בשנים האחרונות מציאת דירות להשכרה בתל אביב, העיר הגדולה, משולה למציאת מחט בערמת שחט. מחירי הדירות עד היום היו בעליה מתמדת ולאחרונה הביאה להדרת רגליהם של צעירים רבים, שכל חלומם היה לשכור דירה בתל אביב ולהתחיל בחייהם האזרחיים החדשים - לכיוון הפריפריה.

כיום מצב שוק דירות להשכרה בתל אביב נמצא במצב שמומחים קוראים לו: אנומליה. או במילים פשוטות, אי סדירות או סטייה מן הנורמה שידענו עד כה.
ההתפתחויות החדשות בכלכלה העולמית מראות את אותותיהן גם בשוק השכרת דירות בתל אביב ונראה כי משבר שוק הנדל"ן עומד להופיע גם בתל אביב שלנו.

המשבר הכלכלי הנוכחי הביא לעצירת עליית מחירי הדירות ומומחים גורסים כי בקרוב נתחיל להרגיש את הירידות בשוק הדירות גם בעיר ללא הפסקה. הירידה בערכי הדירות תוביל לבעיה בקרב אנשים שיש בבעלותם דירות למכירה אך היא תהיה מורגשת גם בקרב אנשים המציעים דירות להשכרה, מאחר ודירות המוצעות להשכרה הן למעשה התחליף או המוצר התחליפי לשוק הדירות העומדות למכירה. אם תרפרפו עוד היום באתרים המציעים לוח דירות להשכרה כבר תוכלו לראות את האנומליה וחוסר הקוהרנטיות.

אך לא רק המשבר הכלכלי תרם לירידת ערך הדירות בתל אביב, גם הבריחה של הצעירים מן העיר עקב העלייה של מחירי הדירות מתחילה להראות את אותותיה. אז אם תחכו עוד קצת, תוכלו למצוא מבחר גדול יותר של דירות להשכרה בתל אביב במחירים שכבר הרבה זמן לא ראינו.

אז איך מוצאים דירות להשכרה בתל אביב ?
אם גמלה בליבכם החלטה שאתם רוצים לעבור לעיר הגדולה, אזי ככל הנראה, הזמן הקרוב יהיה זמן נהדר לבצע בו חיפוש דירות להשכרה בתל אביב: המחירים יורדים, בעלי הדירות מורידים ויורידו עוד את מחירי השכירות וכדאי לדהור על המומנטום הזה.
כדי למצוא דירה להשכרה בתל אביב צריך הרבה אורך רוח, כעת יש מלאי רחב של דירות המוצעות להשכרה אך תחילה כדאי לערוך רשימה מסודרת של שאיפות ואילוצים שיסייעו לכם בבואכם לחפש את דירת חלומותיכם.
דירות להשכרה בתל אביב - שאלה של תקציב
אחת השאלות הראשונות שצריכות להדריך אתכם בבואכם לחפש דירות להשכרה בתל אביב היא שאלת התקציב. התשובה על שאלה זו תקבע במידה רבה את האזור שבו תוכלו להשכיר דירה, את גודל הדירה, היא תקבע האם ביכולתכם לאתר דירות יד שניה להשכרה או דווקא דירה חדשה. התשובה לשאלה זו תקבע באם תוכלו להרשות לעצמכם דירה משלכם או שמא תבחרו באפשרות של דירות שותפים להשכרה. כמו כן, התקציב יקבע באם החיפוש אחר דירה יהיה עצמאי או שמא תעזרו בשירותיהם האדיבים של מתווכים. שכן דירות להשכרה ללא תיווך - יהיו זולות יותר.

דירות להשכרה בתל אביב - שאלה של גיאוגרפיה
לאחר שצמצמנו את האפשרויות ביחס לשאלת התקציב, כעת אפשר לפנות לשאלת המיקום. תל אביב היא עיר גדולה ומתפתחת והאפשרויות בה רבות. כיום ניתן למצוא דירות להשכרה במחירים זולים יחסית אפילו בצפון, והמחירים אף צפויים לרדת בעקבות המשבר הכלכלי הרובץ על פיתחנו.
גם דרום תל אביב מהווה מוקד משיכה עבור משכירים פוטנציאלים רבים, בעיקר צעירים נוהרים לדרום. שכונות הקרובות ליפו הן פופולאריות בימים אלו, בעבר הקרוב פלורנטין היוותה מוקד משיכה לצעירים ברוחם וכיום המגמה נעה לכיוון דרום תל אביב: יד אליהו, סלמה וכו'.
שאלת מיקום הדירה תלוי במידה רבה אמנם באילוצים כגון תקציב אך גם בשאיפות שלכם. אם אתם תרים אחר דירות להשכרה המתאימות למשפחות בעלות ילדים אז חשוב לבחור מקום הקרוב לגני ילדים למרפאות, לבתי ספר, למרכזים קהילתיים, למרכזים מסחריים וכו'. במקרה של ילדים קטנים גם חשוב לדאוג שתהיה בבניין מעלית ואם יש לכם רכב, יש צורך לדאוג לחנייה. כל אלה מכתיבים במדיה רבה את אפשרויות הדירות להשכרה העומדות לרשותכם וממקדות את החיפוש.
בחרו כמה מיקומים אידיאלים עבורכם והתחילו בחיפוש, לאט לאט יצטמצמו עוד ועוד החיפושים ותהפכו לממוקדים יותר - או אז תדעו שאתם בדרך הנכונה.
כעת אתם יודעים מהו התקציב שלכם ובאילו אזורים אתם יכולים לשכור דירה. עברו לשלב הבא.
דירות להשכרה - לומדים שפה חדשה
החיפוש אחר דירות להשכרה בתל אביב צפוי לחשוף אתכם לשפה חדשה, למונחים וניואנסים שעד כה רק חשבתם שהכרתם היטב, אך אלה צפויים לגרום לכם לבצע הערכה מחודשת של שפת האם שלכם.
לוח דירות להשכרה סטנדרטי יציב בפניכם אתגרים לשוניים כגון: "דירה משופצת", "דירה מתוחזקת", "דירה שקטה", "בית מטופח" וכו'. לכל אחד מן המונחים האלו יש הסבר בעולם הנדל"ן שרק עיניים מקצועיות יוכלו להבין את הדקויות וההבדלים ביניהם מבלי לראות את הדירה עצמה. ככל שתעמיקו את החיפוש, תבחינו ותלמדו את הפרשנות האמיתית של סוגי מודעות שונות ושוב תוכלו למקד טוב יותר את החיפוש אחר דירת החלומות שלכם.
לסיכום, עכשיו זה זמן נהדר להתחיל ולחפש דירות להשכרה בתל אביב ואם תעשו את זה בצורה חכמה, תוכלו להרוויח כפליים.
בהצלחה!

חיפוש דירות למכירה הוא לעולם אינו קל, כך גם דירות להשכרה ובמיוחד בערים הגדולות. כאשר אנו מגיעים לחפש דירות להשכרה צריך לזכור מה שכתוב במאמר.
בהצלחה במציאת הבית החדש!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב