שוק מטרה
נניח שאני מזמין אלי את השף הטוב בעולם בתחום הבשר, הוא מכין עבורי סטייק מהבשר המשובך ביותר במתכון
הטוב ביותר שהוא מכיר.
הוא מזמין את הצוות הטוב ביותר שלו וביחד הם מכינים את המנה.
במטבח רואים להבות פלמבה, רשומעים את הבשר מתבשל, הריחות זוחלים החוצה...
נניח שאני רוצה לתת את המנה במסיבה שהזמנתי אך מסתבר שכולם צמחוניים.
אני לא אצליח לתת לאף אחד את המנה לא משנה כמה טובה היא, בטח לא למכור !
מה היה חוסך ממני את הבעיה - אם בהזמנה למסיבה היה כתוב שהארוכה בשרית.
נניח שאותו השף מחפש עבודה, אם יגש למסעדה צמחונית, כמו בסיפור הקודם, לא יצליח לתת בחינם ביס מהמנה, אך
סביר שאם ילך כמה צעדים בהמשך הרחוב ימצא מסעדה בשרית, שם ימכור את המנה בקלות, אולי אפילו יקבל דף
שלם עבורה בתפריט.
למי אנחנו מוכרים בשיווק רשתי ?
בכדי לענות אנו צריכים קודם לדעת מה אנחנו מוכרים.
מה אנחנו מוכרים ?
- מוצר, משתנה מחברה לחברה.
- הזדמנות עסקית.
אז למי מוכרים ?
- אנשים שמחפשים / צורכים את המוצר שאנחנו ממוכרים.
- אנשים שמחפשים* הזדמנות עסקית / אנשים שכבר עוסקים או לומדים על שיווק רשתי.
* ישנם אנשים שאני מכנה מחפשי עולם, כלומר הם מחפשים ומחפשים אך לעולם לא יקחו את ההזדמנות.
איפה אפשר ללמוד עוד ?
http://camaleao.magneticsponsoringonline.com
אוריה דובינסקי
(topLeaders) מייסד ארגון טופלידרס
u-camaleao@u-camaleao.com
נניח שאני מזמין אלי את השף הטוב בעולם בתחום הבשר, הוא מכין עבורי סטייק מהבשר המשובך ביותר במתכון
הטוב ביותר שהוא מכיר.
הוא מזמין את הצוות הטוב ביותר שלו וביחד הם מכינים את המנה.
במטבח רואים להבות פלמבה, רשומעים את הבשר מתבשל, הריחות זוחלים החוצה...
נניח שאני רוצה לתת את המנה במסיבה שהזמנתי אך מסתבר שכולם צמחוניים.
אני לא אצליח לתת לאף אחד את המנה לא משנה כמה טובה היא, בטח לא למכור !
מה היה חוסך ממני את הבעיה - אם בהזמנה למסיבה היה כתוב שהארוכה בשרית.
נניח שאותו השף מחפש עבודה, אם יגש למסעדה צמחונית, כמו בסיפור הקודם, לא יצליח לתת בחינם ביס מהמנה, אך
סביר שאם ילך כמה צעדים בהמשך הרחוב ימצא מסעדה בשרית, שם ימכור את המנה בקלות, אולי אפילו יקבל דף
שלם עבורה בתפריט.
למי אנחנו מוכרים בשיווק רשתי ?
בכדי לענות אנו צריכים קודם לדעת מה אנחנו מוכרים.
מה אנחנו מוכרים ?
- מוצר, משתנה מחברה לחברה.
- הזדמנות עסקית.
אז למי מוכרים ?
- אנשים שמחפשים / צורכים את המוצר שאנחנו ממוכרים.
- אנשים שמחפשים* הזדמנות עסקית / אנשים שכבר עוסקים או לומדים על שיווק רשתי.
* ישנם אנשים שאני מכנה מחפשי עולם, כלומר הם מחפשים ומחפשים אך לעולם לא יקחו את ההזדמנות.
איפה אפשר ללמוד עוד ?
http://camaleao.magneticsponsoringonline.com
אוריה דובינסקי
(topLeaders) מייסד ארגון טופלידרס
u-camaleao@u-camaleao.com
אוריה דובינסקי
ארגון topLeaders
050-4365797
uria_d@agel.u-camaleao.com
http://topleaders.u-camaleao.com
ארגון topLeaders
050-4365797
uria_d@agel.u-camaleao.com
http://topleaders.u-camaleao.com