דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשירת שיער והתקרחות 

מאת    [ 02/12/2008 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2656 פעמים ]

נשירת שיער אצל נשים או התקרחות אצל גברים היא תופעה שכיחה ונפוצה., זוהי תופעה שקשורה בעיקר לגנטיקה שלנו, ולעתים יש לה סיבות נוספות כמו לחץ נפשי, שנויים הורמונליים בגופנו , תזונה לא מאוזנת, ועוד.

נשירת שיער או התקרחות הן תופעות שמתפתחות בצורות שונות, אצל אחד או אחת זו הדלדלות שיער, אצל השני זה מתבטא במפרצים בשיער ואצל השלישי זה מתבטא בקרחת מלאה. הנה כמה נתונים מענינים על נשירת שיער או התקרחות בחברה בישראל.

נשירת שיער היא לא מחלה מסוכנת אלא בעיה רפואית אסטטית ,בעידן הנוכחי עידן הניו-איג'ינג שבו כולנו צריכים להראות יפים מטופחים ולהיות בשיא כושרם הפיזי, בעיה של התקרחות או נשירת שיער גורמת בעקבותיה למצוקות נפשיות או לבעיות חברתיות. לכן החברה המודרנית של עידן הניו-אייג' משוועת למציאת פתרונות שונים לבעיות כמו נשירת שיער או התקרחות. ואכן הרפואה המודרנית שמטפלת כיום גם בבעיות של אסטטיקה ויופי כמו בעיה של התקרחות או נשירת שיער משקיעה מאמצים רבים וכספים רבים לשם מציאת פתרונות רפואיים לבעיות של נשירת שיער.

בקרב הנשים 25% מהנשים מתחת לגיל 40 סובלות מתופעה של נשירת שיער ואילו 50% מקרב הנשים מעל גיל 40 סובלות מתופעה של נשירת שיער.

בקרב הגברים הנתונים קצת שונים 40% מהגברים סובלים מתופעה של התקרחות או נשירת שיער כבר לפני גיל 40 . ואילו 70% מהגברים סובלים מרמה כזו או אחרת של התקרחות עוד לפני גיל 50.

אצל נשים תופעה של נשירת שיער לא מביאה למצב של התקרחות מלאה אלא למצב של הדלדלות שיער ואילו אצל גברים תופעה של נשירת שיער היא בולטת יותר ומביאה למצב של התקרחות מלאה של הקרקפת.
לנשים הסובלות מנשירת שיער, לא מומלץ לבצע החלקת שיער כגון החלקה יפנית או החלקה ברזילאית אצל מעצבי שיער לא מקצועיים מכיוון שהחלקה יפנית והחלקה ברזילאית המבוצעות בצורה לא נכונה יכולות לזרז את נשירת השיער אצל נשים אלה.

הסיבות לבעיה של נשירת שיער לא השתנו ובנראה שגם לא ישתנו מה שכן משתנה הוא הידע שיש כיום בעידן המודרני על התקרחות ועל נשירת שיער, ידע שלא היה קיים בעבר ואשר מביא איתו היום פתרונות מסוגים שונים לבעיות של התקרחות או נשירת שיער.

הפתרונות הטובים ביותר לבעיות של התקרחות או נשירת שיער הם:
תוספות שיער שמעלימות ומסתירות את התופעה של נשירת שיער או טיפולים תרופתיים שונים שנועדו להצמיח מחדש את השיער , ולעכב את התהליך של נשירת שיער,. פאות מסוגים שונים שגם הן נועדו להסתיר את התופעה של נשירת שיער וטיפולים אלטרנטיבים שונים שמציעים שנויים בתזונה כאמצעי לבלימת התהליך של נשירת שיער.
נט-סטייל אתרים הינה חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים במחירים אטרקטיבים
ביותר. שרות קידום אתרים ניתן חינם ללקוחותינו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב