דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרשת השבוע תולדות 

מאת    [ 01/12/2008 ]

מילים במאמר: 999   [ נצפה 4342 פעמים ]

החידוש  בפעולתו הרוחנית של בעל הסולם רבי יהודה אשלג, היא סלילת דרך רוחנית (סולם רוחני) המאפשרת לכל אדם הרוצה מאד, להתקדם במדרגות הרוחניות. דבר, שבעבר אפשרי היה רק ליחידי סגולה, והתאפשר רק בדורנו המכונה דור אחרון. הסיבות לכך מפורטות בכתבי בעל הסולם. "איש את רעהו יעזורו" כך ציווה בנו רבי ברוך אשלג...השאלה היא: מי עושה את מה שמורו ציווה אותו לעשות?!..."כל שולחן לשם שמים סופו להתקיים, השולחנות קיימים והם ריקים מבני אדם שיש להם יראת ה' וכל כולם מדברים על יראת ה' ועל ואהבת לרעך כמוך...

 פרשת תולדות"

ואלה תולדות יצחק בן-אברהם, אברהם הוליד את-יצחק".כך מתחילה פרשת השבוע שהיא בפרק כ"ה, כך שמתחילת הפרק כ"ה, דהיינו, מפסוק א' עד פסוק י"ח מתארים לנו שגם אברהם וגם ישמעאל עזבו את יצחק. כך שגם אברהם וגם ישמעאל נמצאים במילת "ואלה".

ו"ה - זה ישמעאל שעל כן נאמר: "ואלה שני חיי ישמעאל, מאת שנה ושלשים שנה ושבע שנים: ויגוע וימת ויאסף אל-עמיו".

אל - זה אברהם שעל כן נאמר: "ואלה ימי שני-חיי אברהם אשר-חי, מאת שנה ושבעים שנה וחמש שנים".

ההבדל בן ישמעאל לבן אברהם: " ואלה שני חיי ישמעאל - ואלה ימי שני-חיי אברהם אשר-חי".   

ישמעאל הוא אדם רוחני הוא הפריד בן החומר לבן הרוח שעל כן גם לישמעאל ישנם 12 נשיאים, שאלו הם 12 המזלות שמתעסקים בהם האנשים הרוחניים שנקראים: "אסטרולוגיה קבלית", או שלחילופין, "הורוסקופ". שזאת נקראת "מודעות אלהים". כך שאותיות אלהים הם: "אלה - ים".  כך משני חיי ישמעאל קיבלנו את האות הראשונה שהיא ו' ואת האות האחרונה שהיא ל' שהם אותיות "לו". כך שכל בני האדם שנמצאים על פני היקום שקיים בבשרם אות הברית מילה הם נקראים "ישמעאל" ובהם נמצאים המילת "לו" שהם 36 הצדיקים הנסתרים.

אברהם הוא קידש את החומר והרוח שנאמר: "קדוש (אש) קדוש (מים) קדוש (רוח) שעל כן נאמר: "אשר-חי" שהוא קיבל את מודעות ראש, דהיינו, הוא התעלה מעל המזלות, מעל האסטרולוגיה הקבלית וההורוסקופ, דהיינו, מעל בנו ישמעאל. כך שמה שהשאיר לנו אברהם היא האות ו' הראשונה ואת האות י' האחרונה שהם אותיות "וי" שבהם ברא אלהים את האדם שנאמר: "וי - ברא אלהים  את האדם...

כך שכאשר אברהם מת מיד נאמר: "ויהי אחרי מות אברהם ויברך אלהים את-יצחק בנו, וישב יצחק עם-באר לחי ראי". כך שיצחק קיבל הכל לפי ההבטחה שקיבל אברהם מהשם הקדוש "יהוה" שנאמר בראשית ט"ו פסוק ה': "ויוצא  אתו החוצה ויאמר: הבט-נא השמימה וספר הכוכבים אם-תאכל לספור אתם. ויאמר לו: כה יהיה זרעך".

"ויאמר לו" - וי זה מה שהשאיר אברהם ליצחק, לו זה מה שהשאיר ישמעאל ליצחק וכל מה שאמר יהוה מתקיים ביצחק. וכל זה מדוע? מכיוון שיצחק הסכים שאברהם יעקוד אותו, או לחילופין, יצחק הוא אשר ביקש מאברהם שיעקוד אותו.

כך שהמשפט שמתחילה הפרשה: " ואלה תולדות יצחק בן-אברהם, אברהם הוליד את-יצחק". העבודה צריכה להיעשות מלמטה למעלה וזה הוא גמר תיקון: יצחק-את הוליד אברהם, אברהם-בן יצחק תולדת: ואלה".

ואלה הדברים שפותח ספר זוהר את פרשת תולדות.

"מי ימלל גבורות יי' ישמיע כל תהילתו, בוא וראה, כשבקש הקב"ה, ועלה ברצון לפניו, לברוא העולם, היה מסתכל בתורה וברא אותו. ובכל פעולה ופעולה שברא הקב"ה בעולם, היה מסתכל בתורה ובראה, וז"א ואהיה אצלו אמון ואהיה שעשועים יום יום, אל תקרי אמון. דהיינו שהייתה כלי אומנתו".

"כשרצה לברוא את העולם, אמרה התורה לפניו, אם יהיה נברא האדם ואחר כך יחטא, ואתה תדון אותו, למה יהיו מעשה ידך לשווא, הרי לא יוכל לסבול את דינך. אמר לה הקב"ה, הרי בראתי תשובה מטרם שבראתי העולם. ואם יחטא, יוכל לעשות תשובה ואמחול לו".

"אמר הקב"ה לעולם בשעה שברא אותו, וברא את האדם, אמר לו, עולם עולם, אתה וטבעך אינם עומדים אלא על התורה, ומשום זה בראתי בן אדם כדי שיעסוק בתורה, ואם לא יעסוק בתורה הרי אני מחזירך לתוהו ובוהו. והכל הוא בשביל האדם וזהו שכתוב אנכי עשיתי ארץ ואדם עליה בראתי. והתורה עומדת ומכרזת לפני בני אדם, כדי שיתעסקו וישתדלו בתורה, ואין מי שיטה אוזניו".

ואלה תולדות ? היום הזה 2008 היקום נמצא בתוהו ובוהו, עולם שכולו כעוס, עולם שבו בחוסר הוודאות קיים חוסר וודאות, עולם שאין בו אמונה לא לאלהים ולא לבני אדם. כולם מתפארים ומתהללים בקב"ה, בצדיקים, במורים, ברבנים, במדענים...אבל אף אחד מהם לא עומד בטחה ואומר: "אני הגעתי לגמר תיקון - אני התעליתי מעל המוות - ואני במודעות ובלע המוות לנצח". כך שהעטרה של התורה תחזור ונדע: "כי התורה שיש בידנו היא אשר תוביל אותנו אל חיי נצח".

ישנם כאלו שאומרים לפני שילמדו תורה את המעמד המוסרי שהם נמצאים בו: ד"ר, פרופסור, מדען, תואר שלישי, תואר שני, חוקר את רבי יהודה אשלג...אבל כל אלו נמצאים מחוץ לגוף, הם מלמדים אותנו מה קורה בעולמות העליונים כאשר רבי יהודה אשלג טוען: "ואין צריך לומר בעולמות העליונים, אשר כל מוחשי ומדומה אינו נוהג שמה"...

אנחנו קיבלנו חמישה חושים, ורק בהם אנחנו יכולים לדעת בדעת את: "יהוה הוא האלהים". אנחנו צריכים לפתח את החמישה חושים - ואנחנו צריכים להחליף רגשות. ישנם טוענים אי אפשר לבטל רגשות ומחשבות...כך שאני שואל: "אם אי אפשר לבטל רגשות ומחשבות, מדוע אנחנו משקרים את התלמידים שקיים תחיית המתים"?...

כל מה שברא הקב"ה בעולמו לא בראו אלא לכבודו -  ספרי מלחמת הרוח בחומר מראה לכם שאפשר לצאת מחוסר הוודאות ומן הכעוס שהיקום קיים, ספרי מראה לכם שהיכן שהעולם נמצא שזה נקרא מצוקה בעיני כולם כגון: סרטן, מחלות לב, סכרת, דיכאון, גירושין, קשב וריכוז...זה לא חמישה אחוז ממה שחוותי כדי לקבל את התורה...כך שאני אומר לכם היום: "ש - 99%  ממה שאנחנו חווים ומרגשים כולל חוסר הוודאות זה אשליה". אין מחלות ביקום - ואין צורך ברופאים ביקום. זאת כרזה קשה מאוד לתפיסה במודעות שהעולם הזה קיים בו - וזאת כרזה שמוכחת בתוך ספרי מלחמת הרוח בחומר.

אין צורך לחקור מה קרה לפני 13,25 מיליארדי שנים - ואין צורך לחקור מה שקרה לפני 5768 שנה - ואין צורך לחקור את המתים. מכיוון שכל בני האדם ביקום המקצוע הנפוץ ביותר בהם עוסקים זה חקירות שנאמר: "מטרת כל אדם ביקום היא לדעת"...על כן יש צורך לחקור את ספרי "מלחמת הרוח בחומר" שמוכיח ומראה לכל הדרגות: מקובלים, פרופסורים, דוקטורים, בעלי תארים אקדמיים, חוקרים ותחקירנים ופשוטי העם...כל אדם על פני היקום קיים בקרבו: "יהוה אלהים" - וכל אדם על פני היקום יכול להוציא את יהוה אלהים מקרבו. למודעות הזו קוראים: "ביאת המשיח".אל תחכו שיאמרו לכם מה לעשות, אלה תתחברו לארבעת המילים "ואלה" שהם בשנוי אותיות "אלוה" שהם אותיות "אל - וה". שזאת מודעות שנאמר עליה כל יום שישי  שהוא יום בריאת האדם: "ברוך אתה יי' מקדש השבת".

"אל תאמר לכשאתפנה פן לא תתפנה"                                                                                             

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:www.haimshlomo.co/il
0544-898547 03-9322192
"כל צה שקורה בפנימיות ובחיצוניות האדם אשם" - המשיח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב