דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע יש צורך בתוספי מזון טבעיים 

מאת    [ 29/11/2008 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2385 פעמים ]

אורח החיים והרגלי האכילה בעולם המודרני מעמידים את גופנו במבחנים לא קלים. התזונה המערבית הטיפוסית, שחלק ניכר ממנה מורכב ממזון מהיר, אינה מכילה את כל הוויטמינים והמינרלים שהגוף זקוק להם על מנת לתפקד בצורה תקינה. כידוע, חלק גדול מהמזון שאנו צורכים מוגדר "קלוריות ריקות", כלומר מכיל כמות נכבדת של קלוריות ומעט מדי רכיבים תזונתיים (אם בכלל). רוב האוכלוסיה בימינו צורכת מזון שמכיל יותר מדי שומן וסוכרים פשוטים, ולא צורכת מספיק ירקות, פירות ודגנים מלאים. בנוסף, המזון עובר לרוב תהליכי קירור, שימור ובישול, אשר מפחיתים את כמות החומרים המזינים שבו.

תזונה לא נכונה גורמת להשמנה, ועלולה גם לדרדר את עמידותו של הגוף בפני מחלות, בעיקר עבור אנשים הסובלים ממחלות כרוניות כלשהן, או בעלי נטייה גנטית למחלות שונות. אם לא די בכך, אורח החיים המודרני מעמיד אותנו גם בפני זיהום סביבתי (עשן, פיח, ריסוסים וכולי), הגורם לנזק רב ומהווה חלק מאורח החיים היומיומי של רובנו. ללא איזון של הנזקים שתזונה לא בריאה וזיהום סביבתי גורמים לגוף, תפקוד האיברים ומערכות מסויימות בגוף עלול להיפגע.

גוף האדם זקוק לכמות מסויימת של ויטמינים ומינרלים חיוניים על מנת לשמור על בריאות ולמנוע חולשה ומחלות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לצרוך כמות מספקת של תוספי מזון טבעיים, אשר מעניקים לגוף את המינרלים והוויטמינים החיוניים החסרים לו. יתרונותיהם הרבים של תוספים אלו מתגלים בשנים האחרונות יותר ויותר - ועם תוצאות קשה להתווכח.
תוספי מזון טבעיים לא כוללים חומרים משמרים או חומרי צבע וטעם מלאכותיים כלשהם. גם החומרים הנוספים שיש באותם תוספי מזון טבעיים, להבדיל מתחליפים סינתטיים, הם בעלי השפעה חיובית על הבריאות. בנוסף, תוספי מזון טבעיים נספגים טוב יותר בגוף מחומרים סינתטיים, והסיכוי שיפגעו בבריאות נמוך ביותר, שכן כמות המינרלים והוויטמינים בהם רחוקה מאוד מכמות שיכולה לגרום נזק כלשהו לגוף.

תוספי מזון טבעיים מוסיפים לגוף את המינונים החסרים לו תזונתית, בזכות אספקה נכונה של מרכיבי מזון המחזקים את הגוף ומאזנים את התפריט היומי. בנוסף, תוספי מזון טבעיים מסייעים להקל על תסמינים ובעיות בריאותיות כרוניות. בזכות התגברות המודעות לחשיבות איזון התפריט היומי, עולה בשנים האחרונות הצריכה של תוספי מזון טבעיים, אשר מסייעים לחיזוק הגוף ומעניקים לו הגנה ומרכיבים חיוניים. לאור נתונים אלו, ברור מדוע תוספי מזון טבעיים שונים זוכים לפופולריות גוברת, בזכות יכולתם לסייע בבניית תפריט מאוזן אשר שומר על חיוניות הגוף ועל עמידותו בפני האתגר שמציבים מולו החיים בעולם המודרני.

למידע נוסף על תוספי מזון צרו קשר:
איילה נקש
אתר:www.TheGlobalWellnessTeam.com
אימייל:ayala.nakache@gmail.com
איילה נקש
מפיצה עצמאית בתחום איכות החיים
אשמח לתת עצה לכל מי שרק צריך הכוונה באיך לשפר את איכות חייו
http://www.TheGlobalWellnessTeam.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב