דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרקורי בנסיגה, ברטרו 

מאת    [ 27/11/2008 ]

מילים במאמר: 784   [ נצפה 4493 פעמים ]



כוכבים בנסיגהRetrograde Planets
מ ר ק ו ר י

כשמנתחים מפת לידה של מישהו אנו מתיחסים למפה גאוצנטרית, כלומר ממבט מכדור הארץ.

אפשרות נוספת לנתח מפה היא לפי מפה הליוצנטרית , כאילו היינו עומדים על השמש.

במפה כזאת כל הכוכבים נעים קדימה, כל אחד בקצב שלו, ואין Retro .

אך כאשר מנתחים לפי מפה גאוצנטרית לפעמים אנו נראה כוכבים נעים אחורה ולא קדימה. וזאת בגלל שינוי המהירות שלהם שמשתנה יחסית לכדור הארץ. לכן זאת טעות אופטית בלבד. באפמריס תהליך זה יהיה מסומן באות R ( זמן רטרו) אחרי המעלות והדקות של הכוכבים.
יש מקומות שהוא יופיע בצבע אחר , על מנת להבליט את הזמן הזה.

כוכב Mercury - הכי מהיר והכי קרוב לכדור הארץ. הוא הכוכב שנכנס 3 פעמים בשנה לRetro.

השנה הנסיגה הראשונה של מרקורי תתחיל ב 30 לינואר, עד ה19 לפברואר.
מבחינת מעלות : ממעלה 23 דלי עד 8 דלי . ב 18-19 בינואר מרקורי יראה כאילו בעצירה, תקופה יותר קשה מאשר הוא בתנועה.
ב 8 למרץ מרקורי שוב יגיע למעלה 23 בדלי,ממנה התחיל את הנסיגה.

למה זה מעניין במיוחד השנה ??

במאמרי הקודם על מרקורי הרחבתי מה מרקורי מסמל במפה. ( תקשורת, חשיבה, משא ומתן,נסיעות, לימודים, מסחר ) מאחר ומרקורי יעשה את כל הנסיגה שלו הפעם במזל דלי , כל הנושאים האלו יעלו ובצורה שונה, חדשה, אקסצנטרית, ומיוחדת. כמובן ישפיעה על הדליים, על האריות ממול ועל כל אחד, לפי מפתו.

מרקורי אחראי לחשיבה ,לקליטה, צורת התבטאות, תקשורת בין אנשים. המסר שאנו רוצים להעביר, איך אנשים מבינים אותנו, ואנחנו את העולם - בתקופת הנסיגה יש בילבול , והמסרים לא נקלטים בצורה נכונה. מרקורי אחראי גם על מסחר, נסיעות, הובלה וטיסות, בנוסף מרקורי שולט באנשים הקשורים לכתיבה, לדיבור, לביקורת, לנסיעות ולמשחק .

כשבוע לפני ואחרי הרטרו יש האטה בתנועת הכוכב. התקופה הזאת יותר " מסוכנת " מהRetro עצמו, מכיוון שברטרו מתרחשים דברים. דברים אלו יכולים לבוא לידי ביטוי במעשים טובים או רעים, לעומת תקופת ההאטה שבה הכל מעורפל ולא ניתן להבחין בהתרחשות ממשית.
ב retro האנשים פחות יבינו אחד את השני . זאת תקופה טובה לאיסוף נתונים, כאשר את ההחלטות כדאי לעשות אחרי הנסיגה. מומלץ להמתין עם עריכת חוזים והתחייבויות משפטיות, כי הכוונות לא ברורות ולא ממוקדות. הרטרו עשוי לשבש מכשירי חשמל,אמצעי תקשורת וכל הקשור לתקשורת בין אישית, כמו כן עלולים להשתבש זמני ההמראה והנחיתה של מטוסים ורכבות.

מרקורי משפיע על כל אחד בצורה אחרת , השפעתו תלויה בהרבה גורמים במפה.
למשל, האדם שנולד עם מרקורי ברטרו ועם זויות חיוביות (לכוכבים אחרים) במפת הלידה, "ירגיש בבית" בתקופת הנסיגה, מפני שהוא כבר 'מכיר' את הניואנסים של המהלך הזה. אדם כזה יכול להפיק תועלת מתקופה זו ולסיים תהליכים שהתחיל לפני הרטרו.

זוית מעניינת ביותר לנסיגה הקרובה: ליקוי החמה ב 7 לפברואר , אשר יהיה במעלה 17-18 של מזל דלי, יביא לשינויים מיוחדים ביותר במפת הלידה של אנשים שיש להם כוכבים במעלה הזאת!
השפעתו של הליקוי יורגש כמה חודשים.

במפת המדינה - ( לפי שעה 16.38 ) הנסיגה תורגש " בבית " בבית 4 . וכבר עכשיו אנו עדים להתרחשויות בתוך הממשלה. והליקוי , מעלה 17-18 בדלי - יעשה למולות לשבתאי בבית 10 , שגם כך עמוס אנרגיות מכוכבים אחרים. שבתאי שליט בית 4 , היכן שהנסיגה מתרחשת. הליקוי יחד עם הנסיגה יביאו מאבקי כוח ויביאו לפתרונות בלתי צפויים .

יש חילוקי דעות לגבי "שעת לידה " של ישראל. אבל גם אם אני בודקת לפי שעה 16.19 , התמונה לא תשתנה, עדיין זה ישפיע על הציר של בית 4/10 , וביום הזה, 7.2 הליקוי יהיה צמוד למרקורי, שעוד יותר יבליט את כל הנושאים שדיברתי עליהם למעלה. מעניין איזה סודות יתגלו, מה יצוף למעלה שהוסתר מאיתנו עד עכשיו??

עוד נקודה מעניינת, שבזמן הזה מארס מסיים את הנסיגה שלו וממשיך בדרכו הישירה, אבל במפת המדינה הוא יהיה בבית 8, בצמידות מדוייקת לאורנוס, שליט מזל דלי, שכל הנסיגה וליקוי מתרחשת בו. מארס יהיה גם מולות מתקרבת ליופיטר בבית 3 . לכן יכולות להתרחש חדשות גרנדיוזיות, של יופיטר המרחיב, ומיוחדות של אורנוס !! אולי תתגלה איזה המצאה עולמית, מהפכנית !!!??

הנסיגה משפיעה על כולם, אבל זאת גם הזדמנות לתקן שגיאות, להרהר בנאמר, לאסוף מידע. זמן העשייה יגיע אחרי התקופה שהנסיגה תסתיים.

לפי המפות שיש לי , האנשים שיושפעו במיוחד בתקופה הזאת יהיו: בשאר אסד, הנשיא בוש, הנשיא מובארק, שינויים משמעותיים בפקיסטאן, שכבר התחילו עם הרצחה של בנזיר בוטו.

גם במפות מנהיגינו רואים את ההשפעה של הנסיגה עם הליקוי .אצל ראש הממשלה , ברק, נתניהו, לכולם יש כוכבים במעלה 17-18 , והם יושפעו בתחומים שהכוכבים מייצגים עבורם בהתאם למפות שלהם .

מרקורי בנסיגה במפת הלידה - מסמל שבחיים קודמים "נזפו בך" כי, הבעת דעה ברבים או אולי מילותיך התחילו מהפכה. מרקורי ברטרו אומר שאתה פוחד לומר בקול רם מה שיש לך לומר, כי אתה פוחד שתאמר את הדברים הלא נכונים ואינך בטוח באינטליגנציה שלך .
על מנת לתקן את זה בחיים האלה, עליך להאמין בידע שלך, באינטליגנציה שלך, בכוח המילים והתקשורת. עליך לנסות לנאום בפני קהל או קבוצה, וכך תשלים ותתקן בחיים האלה , מה שקלקלת בחיים קודמים .

מרקורי יהיה בנסיגה גם בין 25.9.08-15.10.08 - במעלה 22 מאזנים.
17.1.2008
גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך
http://www.astroworld.co.il
054-7731313



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב