דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמבטיות עיסוי- הבדלים 

מאת    [ 27/11/2008 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2488 פעמים ]

אפקט העיסוי של אמבטיות תקבל באמצעות סילוני מים שמוזרמים בלחץ לתוך האמבט או הבריכה דרך פתחים-המכונים ג''טים הנמצאים בדפנות ובתחתית, ויוצרים ערבול במים.
משום מה מקובל לחשוב שככל שמספר הג''טים באמבטיית העיסוי רב יותר כך גם איכות העיסוי טובה יותר. כאן המקום לתקן : לא מספר הג''טים קובע את איכות העיסוי, כי אם ההתאמה בין הג''טים לבין מידת ההספק של המשאבה האחראית על יצירת הלחץ. למעשה, היחס האופטימאלי לצורך זה, מוגדר בכ- 4- 6 ג''טים לכל כוח סוס של פעולת המשאבה.

"מיתוס" נוסף שמתייחס לעוצמת הזרם וכורך אותה עם אפקטיביות העיסוי, הוא כי "החוזק אינו קובע..." זרם שעוצמתו חזקה מדי "מכה" את הגוף, ואף עלול להסב לכם חוויה בלתי נעימה, שרחוקה מהפינוק המהנה שאותו הוא נועד להעניק.
עדיף לווסת את העוצמה לדרגה אחידה, קבועה וסבילה לגוף, כך שדבר לא ייגרע מאפקטיביות העיסוי.

אמבטיות עיסוי המותקנות בחדר האמבטיה הביתי או בחדר השינה הן בראש ובראשונה אמבטיות לכל דבר, אם כי משופרות ומצוידות במערכות עיסוי שתוכלו להפעיל לפי רצונכם. האמבטיות הללו עשויות מחומרים אקריליים והן מרווחות ומוצעות במגוון צורות ודגמים. קיימות אמבטיות מרובעות, משולשות, עגולות ועוד. תכנונן הפנימי של אמבטיות העיסוי כולל מושב ו/או דרגש שכיבה וכמובן ג''טים המפוזרים בהתאם.
עקרון פעולת אמבטיות העיסוי זהה לזה של בריכות הספא, אך להבדיל מהן, האמבט אכן מיועד לרחצה ועם תום השימוש בו יש לרוקן את המים. מיותר לציין שאין איסור על שימוש בדטרגנטים כמו בבריכות הספא.

להתקנת האמבט אתם נדרשים לחיבורים "הרגילים" - חיבורי אינסטלציה וביוב שאליהם מתווספת גם התקנת המשאבה שנועדה להפעלת מערכת העיסוי. המים החמים מגיעים לאמבטיה מהדוד הביתי, ולשמירת הטמפרטורה מנוצל החום הנפלט מעבודת מנוע המשאבה. דגמי האמבטיות המוצעים כיום הם באיכויות שונות. המשופרים ביניהם מצוידים בתוספות של חיישני שליטה על גובה המים, מערכת חימום שפועלת במקביל למשאבה, מערכת חיטוי לצנרת.

קיים הבדל בין מערכות העיסוי מתוצרת הארץ ובין מערכות העיסוי מתוצרת חוץ:
את מערכת העיסוי מתוצרת הארץ מתקינים על גבי קונסטרוקציית מברזל, המעוגנת לתשתית חדר האמבטיה על ידי ברגים. כל זאת עוד לפני שלב הריצוף.מומלץ להוסיף להן קונסטרוקציה היקפית. לאחר התקנת מערכת העיסוי יוצרים בחזית קיר נמוך בנוי ואותו מחפים בדרך כלל באריחים.
חשוב להשאיר פתח גישה על מנת לאפשר גישה נוחה לתיקון תקלות.
את הפתח מכסים בתריס שמיועד לאוורור. גודל הפתח המינימאלי הוא 4040 ס"מ.
את מערכות העיסוי תוצרת הארץ ניתן לאבזר על פי רצון הלקוח.

מערכות עיסוי תוצרת חוץ:
תהליך ההתקנה של מערכות העיסוי תוצרת חוץ הנקראות גם מערכות עיסוי מתקדמות מכוון שהן מגיעות אל בית הלקוח כשהן מאובזרות הוא שונה. מערכת עיסוי לאמבטיה תוצרת חוץ מותקנת על גבי אריחי הריצוף והחיפוי. היא בנויה על גבי קונסטרוקציה היקפית שאותה מעגנים לרצפה באמצעות ברגים כאשר קונסטרוקציה זו היא חלק בלתי נפרד מהמערכת, כלומר רכישת המערכת כוללת גם את רכישת הקונסטרוקציה. בנוסף את חזית המערכת ניתן להסיר במקרים של תקלה או בעיות במנוע.
לקראת התקנת מערכת שכזו עליכם לבצע הכנות במערכת האינסטלציה על פי הנחיות איש מקצוע מומחה.
קיים איסור מוחלט על מילוי חומר כלשהו מתחת למערכת העיסוי. וכמו כן חובה לנקות את השטח היטב כדי למנוע שאיבת חלקיקים אל תוך המנוע.
בדקו היטב מי היבואן וודאו כי תקבלו אחריות מקיפה.מבחר העיצובים והגדלים המוצעים הוא עצום וניתן להתאים את מערכת העיסוי כמעט לכל בית או פינה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב