דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי אמבטיה- כל העצות החשובות 

מאת    [ 27/11/2008 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 4800 פעמים ]

חדרי אמבטיה הם בראש ובראשונה חללים שאמורים לשרת אותנו. אנו מבצעים גיחות רבות לחדר האמבטיה וחשוב שעיצובו יאפשר התנהלות נוחה.
כיום בעידן המודעות הגבוהה לאסתטיקה ולמגמות בעיצוב, מושם דגש רב על אפנתיות בחדר האמבטיה , עד שלעיתים שוכחים מעט את מטרתה. לכן לפני שאתם רצים לחנויות ומתרשמים מכל העיצובים עוצרי הנשימה של חדרי האמבטיה, חישבו היטב על נוחות- לצורך זה קיבצתי עבורכם נקודות חשובות להתחשבות:

גודל חדר האמבטיה: חלל זה אמור להכיל אמבטיה, מקלחון, לעיתים מכונת כביסה, כיור, ארון אחסון, וכמובן אסלה- בחדרי אמבטיה קטנים מומלץ לוותר על האמבטיה ולבחור במקלחון. הציבו את האסלה במרחק האפשרי הגדול ביותר מהאמבטיה, בכדי לשמור על אווירת ניקיון והתחדשות ובכדי למנוע הרטבת האסלה כתוצאה מנתזי מים.

המקלחון: מקלחונים לחדרי אמבטיה מגיעים במספר גדלים ומומלץ לרכוש מקלחון שמעט גדול יותר מהסטנדרט- במקלחון קטן קשה להתכופף ולהתנהל בנוחות. קיימים מקלחונים במידות גדולות יותר ובתוספת מחיר לא משמעותית.
אוורור חדר האמבטיה: קיימת חשיבות גדולה במיוחד לחלון אמבטיה, חלל האמבטיה חייב להיפטר מהלחות הנאגרת בו. רטיבות ממושכת מחישה תהליכים של פטרת על קירות מקלחון, וטחב על הקירות.

תאורה: אין כמו אור שמש טבעי בחדר האמבטיה- חדר רחצה מואר באור טבעי וחלונות גדולים המספקים אוורור הם פתרון עדיף על פני וונטה ונורות חשמל, בייחוד במדינה שופעת אור שמש כשלנו. הקפידו על חלונות גדולים, וכמו כן השקיעו מחשבה גם בבחירת מיקומם. חלון המשקיף על הרחוב וקולט את רעשיו (ומשקף את המתרחש בחדר הרחצה) אינו מצב מועדף. אם אין ברירה, מצאו פתרונות הסתרה, כמו למשל זיגוג החלק התחתון של החלון בזכוכית חלבית, או תריס ונציאני מכוונן המותקן בצידו הפנימי. בבתים פרטיים רבים שירותי האורחים ממוקמים ליד דלת הכניסה וחלון האוורור שלהם פונה אל רחבת הכניסה. עימדו על כך שהחלון יפנה לכיוון אחר, למשל לגינה, או מקמו אותו בגובה שישמור על פרטיות השוהה בחדר.

כלים סניטאריים: ברזים וכלים סניטאריים יפים ומעוצבים קיימים במגוון רחב של דוגמאות ומחירים. היום כבר לא חייבים להוציא אלפי שקלים ברכישת פריטים של מעצבי על. עם זאת, חשוב להקפיד לקבל תעודת אחריות על כל מוצר ומוצר, בייחוד ברזים. תעודת אחריות מבטיחה לכם תיקון או החלפת המוצר וכן שבמקרה של תיקון ימצאו חלקי חילוף זמינים.

ריהוט משלים לחדר האמבטיה: אל תסתפקו בפריטים הבסיסיים של הרחצה, הוספת פרטי ריהוט משלימים יעניקו לחדר האמבטיה אוירה של ניקיון והתחדשות. אתם יכולים להכניס נרות ריחניים, מגבות תואמות ויפות, מעמדים דקורטיביים למברשות שיניים, כלי איפור וסבונים.
חיפוי וריצוף: רצפת חדר האמבטיה שלכם הם חלק מהריהוט עצמו, אריחים יש לרכוש בהתאם. לסגנונכם, אך חשוב שהאריחים יספקו ביטחון וימנעו החלקות מיותרות.

חיפוי קירות הוא אלמנט מעניין מאד בעיצוב בחדרי אמבטיה- אתם יכולים להכניס פסיפס מעניין, או להכניס אריחי קרמיקה שיש עליהם ציורים בעבודת יד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב