דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Toyo Ram תשווק בישראל את הנתב הסלולארי של חברת CradelPoint 

מאת    [ 25/11/2008 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2743 פעמים ]

חברת Toyo Ram נציגתה הבלעדית של חברת CradlePoint תחל לשווק בארץ את הנתב הסלולארי הנייד של החברה מדגם PHS300. מדובר בנתב אלחוטי קטן במיוחד במשקל של כ-115 גרם ובגודל קומפקטי של 122X73X185 מ"מ המאפשר תקשורת אלחוטית בכל מקום בו יש כיסוי סלולארי בדור שלישי. חיבור הנתב למודם סלולארי מסוג USB מאפשר למחשבים ניידים, מחשבי כף ומכשירים נוספים התומכים בחיבור אלחוטי מסוג 802.11b/g להתחבר ולגלוש ברשת הדאטה של ספק הסלולאר באמצעות הנתב.

לנתב סוללה פנימית נטענת המאפשרת עבודה רציפה גם ללא מקור מתח חיצוני. ייחודה של הסוללה הנטענת הוא באספקת תקשורת ניידת גם בשטח או במקרי ומצבי חרום, בהם הרשת הקווית איננה נגישה ויש צורך להקים רשת חלופית למספר משתמשים. זהו פתרון תקשורת נוסף המצטרף למשפחת מוצרי תקשורת מגוונת שמשווקת בארץ Toyo Ram בהם גם מוצרי התקשורת של חברת Novatel.

חברת CradlePoint פועלת משנת 2005 ומטה החברה ממוקם באיידהו ארה"ב. החברה עוסקת בפיתוח וייצור עמדות עגינה, נתבים סלולאריים ופלטפורמת תוכנות לתקשורת מאובטחת לעולם הווב 2.0. החברה משלבת טכנולוגיות בתקשורת טלפוניה, אטרנט וסלולר לגישה קלה ומהירה לרשת האינטרנט, למשתמש הביתי. חברת CradlePoint פיתחה את טכנולוגית WiPipe? המספקת גישה נוחה וניהול טראפיק לשיפור אבטחת הקו ואיכות החיבור.

הנתב שישווק בישראל מתאים למשתמש הביתי והוא יוכל ליהנות ממנו במגוון שימושים בהם עבודה עם שרת FTP, אימיילים דואר אלקטרוני, משחקי אונליין, נטמיטינג ועוד. בנוסף, מתאים הנתב למשתמש העסקי העושה שימוש בתקשורת IPSEC, L2TP ו-PPTP VPN. הנתב תומך בעבודה עם מערכות ההפעלה של Windows 98SE, NT, 2000, XP, VISTA, מקינטוש, לינוקס ומחשבי כף יד התומכים בטכנולוגיה אלחוטית. ניהול הנתב נעשה בעזרת הדפדפן (HTTP).

נתב PHS300 תואם לתקן תקשורת אלחוטית IEEE 802.11b/g והוא כולל פיירוול NAT מובנה עם SPI (Stateful Packet Inspection), אפשרות להפעלה וביטול של SSID, ו-Internet Access Control למניעת חיבור לא מורשה של משתמשים. בנוסף, תומך הנתב בהצפנה 64/128 bit WEP, WPA/WPA2, ו- WPA-PSK/WPA2-PSK.

בעזרת הסוללה הפנימית ניתן להטעין את המכשיר הנייד המחובר ב-USB. הנתב מאושר על ידי ה-FCC (Federal Communications Commission) ו-RoHS (Restriction of Hazardous Substances) והוא מותאם לעבודה בטמפרטורה של 0 עד 50 מעלות.

סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Toyo Ram, רועי וילקובסקי: "הנתב הנייד של CradlePoint פותח בפני המשתמש הביתי עולם חדש ויוצא דופן של תקשורת סלולארית. של נגישות ושירות שמוכר בארגונים עסקיים. אנחנו ממשיכים לחדש ולהפתיע את השוק הישראלי עם המוצרים הטובים ביותר והחדשנים ביותר שמשווקים כיום ברחבי העולם ומאמינים שבכך אנחנו מסייעים להגברת המודעות לשימושיות האינסופית של רשת הסלולאר".

מחיר לצרכן: כ-180$

אודות Toyo Ram
קבוצת Toyo Ram, בבעלות פרטית, פעילה משנת 1981 ומתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים מתקדמים לסקטורים שונים במשק. קבוצת Toyo Ram היא אחת מ-5 המפיצות המובילות בישראל מייצגת מעל 60 חברות בינ"ל וכן מבצעת פרויקטים בתחום התקשורת והאבטחה תוך מתן פתרון קצה לקצה. תחת הקבוצה פעילות החברות הבאות: אתר הקבוצה www.toyoram.co.il
http://www.datacrypto.com/ - חטיבת אבטחת המידע DataCrypto
www.supertec.co.il - מרכז תכנון ופיתוח שבבים אלקטרוניים לתעשיית הטלקום והביטחון.
www.shaftbeam.com - פיתוח וייצור והפצה של פתרונות אבטחה והגנה מתקדמים
www.cellexon.com - שיווק והפצה כלל עולמי של פתרונות סלולר ייחודים ומתקדמים
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב