דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטה והרזיה, דיאטות שונות 

מאת    [ 21/11/2008 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 7913 פעמים ]

דיאטה, דיאטות, ודיאטות שונות

אודות סוגי דיאטות נפוצות, כגון: דיאטת אטקינס, דיאטת סאות' ביץ', הדיאטה של בוב גרין, דיאטת קקאו, דיאטת חומץ תפוחים, דיאטת אשכוליות, דיאטת מרק כרוב...

דיאטת אטקינס - ד"ר אטקינס ממליץ לצרוך בכמות כמעט בלתי מוגבלת, את המזונות הבאים: בשר, ביצים, גבינה ושומן, שמן וחמאה, וללא ספירת קלוריות. אך ישנו הצורך להגביל את צריכת הפחמימות מוגבלת ל-כ20 גרם ביום

דיאטת סאות' ביץ' - דיאטה שפותחה ע"י הקרדיולוג ארתור אגטסטון, הדיאטה היא לא דלת שומנים ולא דלת פחמימות, אלא שיטה המלמדת את הנוקטים בה לבחור את השומנים ה"טובים" שמקורם בעולם הצומח והפחמימות ה"טובות" לפי האינדקס הגליקמי.

הדיאטה של בוב גרין - הדיאטה של בוב גרין הינה דרך חיים של אכילה ופעילות גופנית המתמקדת בניטרול אכילה "רגשית" ועצמת החשיבות של פעילות גופנית.

דיאטת קקאו (Cocoa) - הקקאו ידוע בסגולותיו הבריאותיות וידוע כמסייע להורדת לחץ דם ומניעת מחלות לב. כל זאת הודות לרכיב ה-תאוברומין (אלקלואיד מריר של צמח הקקאו), התאוברומין שייך לקבוצת התרכובות מתילקסנטין, הכוללת גם את התרכובות הדומות קפאין ותאופילין. מה גם שבפעילותו התאוברומין מגביר את הפעילות המטבולית.
בקקאו כמות כמעט כפולה של חומרים נוגדי-חמצון מאשר ביין אדום, ויותר מתה ירוק.

דיאטת חומץ תפוחים - חומץ תפוחים הינה תמיסה חומצית, יש המייחסים לתמיסה זו תכונות של שריפת שומנים. כל בוקר יש לשתות כוס מים עם כף של חומץ תפוחים. חומץ תפוחים טבעי מזרז את קצב פירוק השומנים בגוף, מכיל ברזל, אשלגן וסידן, עוזר במצבי אלרגיה מרקע עיכולי, לעור חיוני ובריא, גזים ועצירות. שימש באופן מסורתי כתרופה עממית כמעט לכל חולי.

דיאטת אשכוליות - במיץ האשקוליות ישנו חומר הניקרא: נרינגין. לנרינגין ישנו השפעה טרמוגנית (מגבירה טמפרטורה), ועקב כך עלייה בפעילות המטבולית. אך חשוב מאוד לציין, כי לאשכוליות ישנה השפעת על נטילת תרופות. שתיית מיץ אשכוליות סמוך לנטילה של תרופות עלולה לעתים לגרום תגובות לא רצויות ולעתים גם נזק, בעקבות חומר המכונה פורנוקומרין המשפיע על אנזימים במערכת העיכול ומשפיע על תהליך פירוק התרופות בגוף

דיאטת מרק כרוב - דיאטה דלת שומן, עתירת סיבים תזונתיים.

השיטה Diet2all דיאטת עיקרון האינדיבידואל המשלבת שיטות רבות אשר מתאימות לאדם באופן אישי בהתאם לאורח החיים משלו. יתרונות הדיאטה, הרזיה מהירה: בשיטת Diet2all תופרים את "החליפה" לפי מידותיו האישיות של המטופל ובהתאם לאורח חייו. כשמגיעים למשקל היעד ישנה תוכנית שמירה בכדי שלו נחזור לעודף המשקל, בדומה לדיאטות היו יו. הייחודיות של Diet2all הינה התאמת תוכנית תזונה אישית, לפי העדפות המזון של המטופל. הבנה לקושי האישי של המטופל (כל אחד והקשיים שלו). שיטת הדיאטה Diet2all משלבת אלמנטים בריאותיים אשר מותאמים לטיפול ומניעת מחלות לב וכלי דם (הורדת רמות הכולסטרול, הטריגליצרידים בדם), סוכרת, יל"ד ועוד. כמו כן, מסייעת לשמירת הנעורים. כגון: טיפול אנטי-אייג'ינג (דחיית תהליכי הזקנה). השיטה Diet2all מותאמת למטופל בהתאם למצבו הבריאותי, כלומר אנשים אשר סובלים ממחלות לב, כלי דם, סוכרת, מחלות כליה, מחלות ריאה ועוד..., יקבלו תפריט אשר יתאים להם ימנע מהם תופעות לוואי מיותרות, שיפור במצב הבריאות הכללי!

 

ונקנח בבדיחה טובה על דיאטת הרזייה:
מאמן הכושר שלי נתן לי תרגיל פשוט לירידה במשקל
להזיז את הראש ימינה ושמאלה 4 פעמים רצוף.
כששאלתי אותו באיזה תכיפות לבצע את התרגיל ענה לי:
"בכל פעם שמציעים לך לאכול"

 

 

יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר אישי. מרצה ומלמד בתחומי התזונה, הרפואה והספורט בבית הספר למאמנים אוניברסיטת ת"א - וינגייט, במדרשה לתרבות הגוף - אמריקה ישראל, ובמכון מור (חברת בת של קופת חולים כללית). לפגישת ייעוץ בקליניקה: 0528567140 ספרים שכתב מר יעקב עזרא: "אבן הפינה בתחום פיתוח-הגוף", משנת 1993. "ספורטולוגיה - המדריך לספורטאים", (שנת 2004). "סטרואידים כל מה שרצית לדעת! ולא העזת לשאול?"(שנת 2004). אתר: פיתוח גוף, אתר: דיאטה, הרזיה מהירה, אתר: בריאות וכושר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב