דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלבונים: החלבון היעיל ביותר בעולם! 

מאת    [ 20/11/2008 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 3930 פעמים ]

חלבונים: החלבון היעיל ביותר בעולם!

 

הכל החל במרדף של חיפוש אחר החלבון הטוב ביותר שקיים בשוק התוספים העולמי. אנוכי ועמיתים למקצוע בררנו אודות כל החברות המצוין בשוק התוספים העולמי. התברר לנו כי החברה מספר 1 בעולם הינה חברת יוניברסל אשר משווק את החלבון הנקרא: "super whey pro".

ה- super whey pro, הינו למעשה 100% חלבון הידרוליזאטי, נטול לקטוז. כלומר כי החלבון מכיל: חלבון מי-גבינה מעוכל (המכיל חלבון מי-גבינה העשירים בלקטוגלובולינים, לקטורלבמינים, אימונוגלובולינים, לקטופרין ומועשר בגלוטמין).

הלקטופרין הינו בעל השפעה אנטי-סרטנית (השפעה המגינה מפני התפתחות תהליכים סרטניים).

האימונוגלובולינים הינם למעשה חלק התומך במערכת החיסון של גופנו. על רכיבים אילו ניתן לפרט ביתר סט היות וישנם מחקרים רבים המעידים על כך.

החלבון super whey pro בעל רמה ביולוגית גבוהה ביותר !  היות והמוצר הינו עשיר בפפטידים של חלבון מי גבינה אשר עברו תהליך של אולטרא-פיטר (סינון) בטמפרטורה נמוכה.

איכותו של תוסף זה באה לידי ביטוי בתהליך העיבוד והסינון הקפדני והאיכותי ("שיחלוףיונים") ובהרכב החלקיקים הזעירים ביחס לקיים בשוק. בנוסף, super    היות והמוצר super whey pro, הינו למעשה 100% פפטידים בעלי ערך ביולוגי גבוהה. אנו למעשה מקבלים את החלבונים הטהורים ביותר! דיאטה מהירה עם אחוזי הספיגה מהגבוהים ביותר !  בדומה להשפעת חומצות האמינו, - רק שהאיכות והמינון כאן הינם גבוהים ביותר !!!

החלבון מכיל רמה גבוהה יחסית של סידן ואשלגן בהשוואה לרמת הנתרן. כך למעשה מקטן את העומס על מערכת הכליות ומערכת הלב. בהשוואה לחלבונים אחרים אשר אינם מאוזנים די הצורך, וכתוצאה מכך נקבל מעמסה יתרה המופעלת על מערכות אילו (מערכת הלב והכליות בעקר) לכן החלבון יעיל לספורטאים ופיתוח גוף.

whey pro מכיל 45% בטא-לקטוגלובולין, 20% אלפא-לקטלבומין, כ- 10% אימונו-גלובולין, 6% נסיוב חלבונים (bsa), 1% לקטופרין ו- 1% לקטופרוקסידס עם משקל מולקולרי נמוך , לכן רכיבים אלה ואחרים מגבירים את הפרשת הורמון גדילה מבלוטת ההיפופיזה (יותרת המוח).

יש לציין, כי ישנם סוגי חלבון אשר רמת האלקטרוליטים אינה מאוזנת. הדבר עלול להוביל לפגיעה בתפקוד המערכות הנ"ל. כך עלול להתפתח יתר לחץ דם (יל"ד), הפרעה בפעילות הכליות וכך סינון לקוי של מערכת הדם, ומעמסה יתרה על הלב עד כדי אי-ספיקת לב (המצב הינו נדיר, במעמסה כרונית של חלבונים בלתי "מאוזנים" מבחינת הרכב המינרלים).

חלבון המוצר super whey pro מכיל טעם וניל טבעי, ללא חומרים סינטטיים.

חלבון המוצר super whey pro אינו מכיל סוכר (0%) !!! המוצר אינו מכיל מלח או חומרים משמרים ונטול שמרים !!!

חלבון תכולת חומצות האמינו במוצר super whey pro, הינן במקורן טבעי לחלוטין – ממקור החלבון.

יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר אישי. מרצה ומלמד בתחומי התזונה, הרפואה והספורט בבית הספר למאמנים אוניברסיטת ת"א - וינגייט, במדרשה לתרבות הגוף - אמריקה ישראל, ובמכון מור (חברת בת של קופת חולים כללית). לפגישת ייעוץ בקליניקה: 0528567140 ספרים שכתב מר יעקב עזרא: * סיפרו הראשון "אבן הפינה בתחום פיתוח-הגוף", משנת 1993. *הספר: "ספורטולוגיה - המדריך לספורטאים", (שנת 2004). * הספר: "סטרואידים כל מה שרצית לדעת! ולא העזת לשאול?"(שנת 2004). אנטי-אייג'ינג - דחיית תהליכי זקנה, סוכרת, מחלות לב וכלי דם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב