דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בשביל מה בכלל צריך תיווך 

מאת    [ 20/11/2008 ]

מילים במאמר: 742   [ נצפה 2581 פעמים ]

ש. יש לי קוטג' למכירה בראש העין ורציתי לדעת מה היתרון שאני נותן למשרד תיווך לטפל בקוטג' לעומת טיפול שלי ?
כמו כן מה היתרונות לתת למשרד אחד לטפל בנכס ?
ד.ש נווה אפק -צבאית ראש העין

ת. אני שמח על שאלתך וברשותך אצרף שאלות נוספות שקיבלתי בפקס .

סיבה ראשונה -הסיבוך -
איך אני יודע הערכה נכונה של הקוטג' מה שוויו הריאלי?
כמה כדאי לדרוש מחיר ראשוני בלי להבריח לקוחות ?
מתי כדאי לבצע את העסקה?
האם כדאי קודם לקנות או קודם למכור?

הפתרון - עסקת נדל"ן הינה העסקה הגדולה ביותר בחייו של האדם שבה הוא משלם כספים רבים שחסך ולוקח משכנתא על כספים שאין לו ולכן כדאי לקבל יעוץ מקצועי ע"י יועץ נדל"ן על מספר נקודות .
היועצים נותנים הערכה של הבית על סמך ניסיונם ועסקאות שנעשו באזור וממליצים לך על מחיר ראשוני .במקביל אנו לומדים על צרכיך ,רצונותיך ומציעים לך את הדרך הטובה ביותר בשבילך לביצוע העסקה.
היועצים מתמחים בעסקאות קניה ומכירה במקביל back to back) )תנאי תשלום חופפים,תאריך פינוי מותאם (למשל שהדירה הנקנית צריכה שיפוץ) , בדיקת כל העלויות הן במכירה (בדיקת היטל השבחה ,עלות עו"ד, בדיקה ע"י עו"ד היכן הנכס מופיע ושהרישום תקין,בדיקת מס שבח האם קיים וכמה?) וכן עלויות בקנייה (הצעת מחיר לשיפוץ, מס רכישה, עלות לקיחת משכנתא,נוטריון וכו').
הרבה אנשים מתחילים את התהליך ולאחר מכן מגלים על עוד עשרות אלפי שקלים שלא ידעו עליהם כלל.


סיבה שנייה- הסיבוך - כמוכר הרבה לקוחות שאינם פוטנציאלים מגיעים לראות את הנכס שלך חלקם המחיר גבוה ורוצים לראות למה אתם מבקשים כזה מחיר ,חלקם הפינוי מוקדם מידי או מאוחר מידי ,חלקם רוצים למכור נכס דומה ורוצים לדעת מחירים של המתחרים שלהם ,וחלקם גנבים שבאים לראות את הבית ע"מ לדעת אם כדאי והאם יש מה לגנוב(הייתה תוכנית בכלבוטק).איך אנחנו מתמודדים?

הפתרון- היועצים יושבים עם הקונים במשרד ומבצעים איתור צרכים ממוקד כגון: מה הם מחפשים ?מה התקציב שלהם ואיך הוא בנוי?האם צריכים למכור נכס כדי לקנות? למתי הם צריכים את הפינוי ?האם יש צרכים מיוחדים כגון: בית ללא מדרגות למשפחה שיש בה נכה שגר בבית או מתארח הרבה?
רק לאחר הבנת שני הצדדים אפשר לעשות התאמה נכונה ומדויקת יותר. הרבה עסקאות לא מתאימות מבחינת זמן פינוי ,מבחינת מחיר או תנאי תשלום.
זכור-כמוכר הינך צריך רק לקוח אחד שיקנה את הבית.

סיבה שלישית- הסיבוך- הלקוחות נכנסים אליך הביתה ואין לך מושג מהיכן הם - האם הם מכירים את האזור? האם הבית מוצא חן בעיניהם?האם יש להם כסף לקנות את הבית?
כולנו מכירים את הדילמות עד כמה להסביר בלי להראות נלהב מידי - האם להגיד מחיר ולהוסיף שאנחנו גמישים ?ומה אומרת בכלל המילה גמישים 1000 ש"ח, 5000 ש"ח ,50,000 ש"ח -

הפתרון- היועצים נכנסים עם הלקוחות לבית ,מציגים את הבית בהתאמה לצרכי הלקוח (למשל לקוח שרוצה שהוריו המבוגרים יגורו איתו , מציגים לו את הבית ומסבירים על האופציה ליחידה נפרדת שתתן מרחב לכל אחד משוכני הבית) כמו"כ מסבירים ללקוח על אופציות להגדלה ,סגירה ,בניה וכו' ע"פ צרכי הלקוח .כיוון שהיועץ מגיע לבית לאחר שישב עם הלקוחות במשרד והבין את הצרכים שלהם כתוצאה מכך הצגת הבית יותר ספציפית,ההצגה של היועץ פחות מחוברת רגשית לבית ולכן יותר מקצועית .

סיבה רביעית-הסיבוך- לקוחות שראו את הבית ונותנים לך הצעת מחיר נמוכה מהמחיר שלך ( מה שבד"כ קורה) האם לחזור אליהם ?האם זה לא יציג אותי בעמדת נחיתות מול הקונה?איך בכלל עושים מו"מ ולא מבריחים את הקונה בעקשנות יתר?

הפתרון- היועץ יכול לחזור ללקוח מספר פעמים ללא שתפסידו אפילו שקל אחד בעסקה .היועצים שלנו מורגלים במו"מ ,פתרונות יצירתיים לצמצום פערים במחיר (זה קורה כל הזמן) , אפשרות לפתרונות בפינוי ( למשל לקוח שרוצה את הבית בפינוי מוקדם יותר ואנחנו מוצאים דירה לשוכר לפני הזמן המקורי) .
זכור: הרבה עסקאות לא יוצאות לפועל בגלל מו"מ שנכשל וגם בזה יועצים שלנו עוברים הכשרות והדרכות כל הזמן מעבר מהניסיון המעשי .

סיבה חמישית- הסיבוך - מה היתרון במתן בלעדיות למשרד אחד ?האם אני לא מגביל את עצמי ושם את "הביצים בסל אחד" -

הפתרון -הבלעדיות חושפת את הנכס שלכם למס' רב יותר של לקוחות פוטנציאליים .
סוכנות התיווך מפרסמת את הנכס וחושפת אותו במס' ערוצים : אינטרנט , עיתונות מקומית,פליירים,גלויות,לקוחות חו"ל , סניפים ברחבי הארץ , טלמרקטינג ועוד.

הסיכוי למצוא את הלקוח שיענה לקריטריונים שלך מאוד גבוהים . אחוזי ההצלחה בחברה שלנו בבלעדיות עומדים על 80% .

בנוסף , חברת התיווך חושפת את הנכס בפני מתווכים נוספים ועובדת בשיתוף פעולה וזאת על מנת להגדיל את סיכוי המכירה עבור המוכר .

בנוסף לא נשכח את עניין הנוחות .רובנו אנשים עסוקים ולא מעוניינים לקבל בשעות קונבנציונאליות ולא קונבנציונאליות שיחות טלפון וביקורי פתע של לקוחות שמעוניינים עכשיו להיכנס ולראות את הבית ,לרוב מדובר בהצקות והטרדות ולא בלקוחות רציניים .

אנחנו מתאמים איתכם את השעה והמועד הנוח לכם , ודואגים להציג את הנכס ללקוח בעל רמת רצינות גבוהה .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב