דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרויח מהכנסה נוספת 

מאת    [ 14/11/2008 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2602 פעמים ]

הכנסה נוספת, משמעה, הכנסה שאתה יכול להרויח מחוץ להכנסה הרגילה שלך המגיעה מהיותך שכיר או מעבודה רגילה. כסף נוסף זה יכול לשמש לשלם את החובות שלך, או בנית חשבון נכסים, או לבזבז אותו על דברים יוקרתיים שאתה חושב עליהם.

נראה שכולם רוצים לקבל הכנסה נוספת, אבל לא כולם מוכנים לעבוד עבודה שניה/נוספת, כך שהכנסה נוספת בדרך כלל נראית כמציאה גדולה.

כאשר אנו משווים את רמות הכנסה בארצות שונות, נראה בבירור כי ההכנסה הממוצעת לנפש היא פחות מ 15,000 $ לשנה - במילים אחרות, כאשר אנשים רבים נמצאים בסמוך לקו העוני , כך שהכנסה נוספת באמת יכולה לגרום לאנשים להיות שמחים ולשיפור אורח החיים שלהם.

אבל במדינות אשר בהם ההכנסה הממוצעת לשנה הינה מעל הרמה המינימלית הדרושה למחיה של כ 15,000 $ לשנה, נראה כי האושר אינו תלוי בגובה ההכנסה. לדוגמא אמריקאי ממוצע מדרג את עצמו עשיר יותר מהודי ממוצע או מאוסטרי ממוצע, אבל גם פחות שמח.

מדוע זה קורה? אנשים תמיד מסתכלים על הכנסתם יחסית לרמה מסויימת, ורמה זאת עולה כל הזמן. רמה זאת, היא שגורמת לגידול בהוצאות ביחס ישיר לגובה ההכנסה.

שני דברים גורמים לעלית הרמה שאליה אנשים משווים את עצמם. האחד הוא רמת ההכנסה שהם עצמם מצליחים לקבל שמרגילה אותם לסטנדרטים גבוהים יותר של מחיה. והשני, זוהי ההכנסה של עמיתים לעבודה או שכנים מקבלים, והעובדה שהם מנסים להגדיל אותה כל הזמן.

האפשרויות להכנסה נוספת שקיימות היום מיועדות ליצור תעסוקה, וממוקדות בעיקר לאנשים בעלי כישורים לא מנוצלים כדי שיוכלו להרויח יותר כסף לעצמם. כדי להגיע להצלחה ביצירת הכנסה נוספת אתם חייבים להכיר בנקודות החזקות שלכם ובחולשות שלכם. זה יעזור לכם מאוד בבחירת הדרך הטובה ביותר לייצור הכנסה נוספת.

תהליך הבחירה בנוי על מספר צעדים לוגים. בשלב הראשון, שאלו את עצמכם בצורה מאוד אובייקטיבית מהם הנקודות החזקות שלכם? במה אתם מצטיינים? על מה אנשים מסביבכם נותנים לכם מחמאות או מבקרים אותכם כל הזמן? לדוגמא, אם אתם מכירים טוב מחשבים, תוכלו לעזור לשכנים שלכם בעדכון, תיקון, והתקנות תוכנה שונות.

ההכנסה הנוספת יכולה להיות גם בנויה מעבודות עונתיות כמו גריפת עלים בסתיו, או השקיית חצרות בקיץ. אלה רק מספר רעיונות פשוטים, אבל המסר הוא שמציאת מספר תחומים כאלו של תוספות קטנות וניתוח אישי של החוזקות והחולשות שלכם יאפשרו לכם להסתדר ללא עבודה נוספת.

היום, באמצעות האינטרנט והשוק הגולבלי יש המון רעיונות ליצירת הכנסה נוספת. שיווק רשתי הינו מושג של השוק הגלובלי שהפך להצלחה במידה מסויימת. האינטרנט מציעה משהו דומה שנקרא "שיווק בשיתוף - affiliate marketing".

האינטרנט גם מציע צורות רבות נוספות של תוספת הכנסה כמו כתיבה, פרסום, ועבודות פשטות טכניות ולא טכניות שיכולות להיות תוספת טובה להכנסה הרגילה שלך. ההכנסה ממקורות אלו תלויה במידה רבה ברמת התאמה של כישוריך לשטח שבו בחרת לעסוק.

הכתבה נכתבה בידי ניר בר-עוז
אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי.
מאמנים אישיים וחונכים להצלחה בתחום.
למידע נוסף בנושא תוספת הכנסה ולפתיחת העסק הביתי שלך, בקרו באתר http://www.ornir.com
אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח.
מאמנים אישיים וחונכים להצלחה בתחום.

למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרב שכבתי, בקרו באתר http://www.ornir.com





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב