דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח אתרים - המדריך השלם לבעל אתר מתחיל 

מאת    [ 12/11/2008 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 3205 פעמים ]

פיתוח אתרים

פיתוח אתרים הוא תהליך מקצועי ומורכב שדומה לתהליך של הריון ולידת תינוק. זהו לא תהליך חפוז של "זבנג וגמרנו" אלא תהליך הבנוי משלבים שונים. פיתוח אתרי אינטרנט דורש מקצועיות ומומחיות רבה בכל הקשור לטכנולוגיות השונות של בניית אתרים, עיצוב אתרים, וקידום אתרים. יחד עם זאת זהו תהליך שדורש שת"פ מלא בין החברה שמספקת שירותים של בנית אתר אינטרנט לבין הלקוח המעוניין במוצר המוגמר של אתר אינטרנט מוצלח. חברה מקצועית המתמחה במתן שרותי פיתוח אתרים חייבת לכלול מספר שלבים חשובים בתהליך העבודה של בניית אתר אינטרנט.

פיתוח אתרים - קביעת מאפייני האתר

שלב זה חשוב שיתבצע בשיתוף פעולה מלא בין הלקוח לבין החברה המספקת שירותים של פיתוח אתרים. .בשלב זה יוגדרו מטרות האתר,המאפיינים השונים של האתר, והפונקציות שהאתר צריך לכלול בתוכו. בנוסף לכך יעלו שאלות כמו האם המטרה היא בנית אתר אינטרנט תדמיתי או בנית אתר שיווקי דינאמי? האם יש להקפיד על עיצוב אתר מושך ומרשים - האם המטרה היא בניית אתר של פורומים או בניית אתר אינפורמטיבי חדשותי? האם האתר צריך לכלול בתוכו טופס למילוי פרטים, או אולי האתר נועד לספק שרותי מכירה - רק לאחר שהחברה המספקת שירותים של בנית אתרים תקבל את כל המידע הדרוש לה היא תוכל להתחיל בעבודה המעשית של הקמת אתר אינטרנט.

פיתוח אתרים - קביעת מבנה האתר

לאחר שהחברה המספקת שרותי פיתוח אתרים קיבלה מידע מספיק על האתר הייעודי ויש לה את מאפייני האתר היא יכולה להתחיל בתהליך של בנית אתר וקביעת מבנה האתר. בשלב זה מתבצע של מיפוי חלקי האתר, אילו דפים הוא אמור לכלול, האם האתר צריך לכלול בתוכו רק את דף הבית, ודף אודות החברה או אולי יש צורך בדף נוסף ובו קטלוג של מוצרי החברה, או דף פורומים.

פיתוח אתרים - עיצוב אתר

כעת על החברה המספקת שרותי פיתוח אתרים להתחיל בתהליך של עיצוב אתר אינטרנט, זהו תהליך שבו אנו משתמשים באמצעים גרפיים כדי להציג את תוכן האתר. בשלב זה משתמשים אנשי המקצוע בתוכנות מיוחדות שבעזרתן מתבצע עיצוב אתר אינטרנט. העיצוב צריך להיות מותאם ליעוד של האתר ולשימושים שלו ויחד עם זאת להיות עיצוב מושך ומרשים שיאפשר לקהל היעד לקבל את התוכן באתר נגיש ומעוצב. עיצוב אתרים הוא מושג הכולל בתוכו אספקטים רבים כמו: תמונות, צבעים, טבלאות, אנימציות, כותרות, קישורים, מלל ועוד ועוד. אתר מוצלח הוא אתר שמצליח להעביר את התוכן של האתר באמצעות עיצוב מושך ומעניין שיגרה את הגולש ואשר יתאים לקהל היעד של האתר.


פיתוח אתרים - העלאת האתר לרשת האינטרנט

פיתוח אתרים הוא כאמור תהליך מורכב הדורש מקצועיות רבה, כעת מקבלי ההחלטות צריכים לקבל החלטות הקשורות לטכנולוגיות שבאמצעותן ייכתב האתר , והטכנולוגיות שיציגו את הגרפיקה והעיצוב של האתר, בנוסף לכך מתבצע תהליך של כתיבת תכנים המותאמים למטרות האתר ולקהל היעד של האתר והמרת התכנים לשפת HTML או שפת תכנות אחרת שתיבחר. שלב זה כולל בתוכו גם בחירת שם האתר, ובחירה של חברה המספקת שרותי אחסון אתרים ואשר תאחסן את התכנים של האתר שהקמנו.
פיתוח אתרים -. קידום אתרים ושווק אתרים
זהו בעצם השלב האחרון של פיתוח אתרים והוא נועד להפוך את האתר לאתר שיהיה מותאם לטכניקות החיפוש של מנועי החיפוש השונים. שלב זה כולל תהליך מקצועי ומורכב של קידום אתרים, תהליך זה כולל בתוכו טכניקות שונות ומקצועיות שבעזרתן מתבצע קידום האתר ומיקום האתר בדירוג גבוה של מנועי החיפוש, כתוצאה מכך זוכה האתר ליתרון על פני מתחריו.

.







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב