דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקררי יין - לכל אוהבי היין 

מאת    [ 12/11/2008 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 5073 פעמים ]

כמעט בכל בית ניתן תמיד למצוא כמה וכמה בקבוקי יין: לשתייה, לבישול, לאירוח, וכמובן לאירועים מיוחדים. למרבה הצער, צרכנים רבים שקונים יין במיטב כספם אינם מקפידים לאחסן אותו כהלכה, והיין מאבד במהירות מטעמו ומאיכותו ולבסוף אף מתקלקל לגמרי. חבל! מה עושים?

מובן מאליו, שבניית מרתף יינות מקצועי לכל דירה לא באה בחשבון. יש אופציה מעשית יותר - מקררי יין ביתיים. מקרר יין ביתי כשמו כן הוא - מכשיר קטן לבית אשר מקרר יין לטפרטורה הנכונה, שומר אותו בלחות הנכונה ומחזיק את הבקבוקים בזוית הנכונה. מקרר יין קטן ולא יקר שומר יין לתקופה ארוכה, והיין לא רק שאיננו מתקלקל אלא אף משביח.

כל מי ששואל "לשם מה אני, האיש הפשוט, זקוק לדבר 'פלצני' כמו מקרר יין בביתי?", כדאי שישאל את עצמו: כמה בקבוקי יין "מסתובבים" אצלי בבית? כמה מקום הם באמת תופסים? כמה קל למצוא בקבוק יין מסוים כשצריכים אותו? כמה בקבוקים נשברו לי בשנה האחרונה? כמה בקבוקי יין התקלקלו ונשפכו לביוב? התשובות לשאלות אלו עלולות להפתיע, וחישוב מהיר יעלה כי מקרר יין קטן וזול עשוי להחזיר את ההשקעה בו מהר מכפי שציפינו.

מקררי יין אינם המצאה חדשה, ובמגזר העסקי ניתן למצוא מקררי יין לרוב - בפאבים, במסעדות, באולמות ארועים וכדומה. מקררי יין כאלו מיועדים כמובן להחזיק כמות גדולה מאד של בקבוקים, מעשרות ועד מאות. אלו מקררי יין גדולים, כבדים ויקרים, ומדרך הטבע אינם מתאימים לבית. לבית מתאימים מקררי יין מסוג אחר - קטנים, פשוטים ולא יקרים אשר ניתן לאחסנם בתוך ארונות הזזה. מקררי יין כאלה אינם גדולים יותר מארונית מטבח קטנה, וניתן להתאימם בקלות לכל מטבח ולכל מזווה המכיל ארונות הזזה.. מקררי יין אלו מיועדים למספר קטן יותר של בקבוקים - 28, 12 ואפילו 8 - שזהו בערך מספרם של בקבוקי היין שהרבה מאד בתי אב מחזיקים במלאי.

ואכן, מקררי יין קטנים הופכים להיות פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, ולאו דווקא אצל העשירים בלבד. מקררי יין ביתיים פותרים שורה של בעיות: מקררי יין שומרים על איכות היין ומונעים את קילקולו; מקררי יין שומרים על הבקבוקים עצמם מפגיעה; מקררי יין חוסכים מקום באמצעות ריכוז כל הבקבוקים במקום אחד; מקררי יין מאפשרים בחירה ושליפה מהירה של הבקבוק המתאים. וכמובן, מקררי יין הם מוצר שמוסיף יוקרה לבית, ומי אינו רוצה קצת יוקרה בבית שלו?

לסיכום, מקררי יין אינם עוד נחלתם של מומחי יין וידוענים בלבד. מקררי יין ביתיים הפכו זה מכבר למכשיר ביתי נפוץ בקרב שותי יין מתונים ו"נורמליים". מקררי יין ביתיים מפשטים את בעיית האחסנה והשמירה על בקבוקי היין, מבטיחים אורך חיים ליין ואף מאפשרים לו להשביח עם הזמן כפי שיין טוב אמור לעשות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב