דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה מקורית ליום הולדת 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 563   [ נצפה 8635 פעמים ]

יום ההולדת הוא אחד הימים המפנקים והמשמחים שיש. כולנו אוהבים, גם אם בסתר ליבנו, מתנה מקורית, מפתיעה ומרגשת, כזו שמבטאת אהבה ויצירתיות וכזו שתפנק אותנו בדיוק כמו שאנחנו רוצים...
בימינו, למצוא מתנה מקורית ומפתיעה ליום ההולדת היא לא תמיד משימה פשוטה. השפע העולמי הביא גם לשפע של אפשרויות ורובנו מוצאים את עצמנו בחיפושים, בהתייעצויות ובהתלבטויות לפני קניית מתנה ליום הולדת, רק כדי לשמח ולפנק את היקרים לנו.

אפשר להגיד כי הדרך שלנו להעניק מתנה מקורית ליום ההולדת תלויה בשני גורמים עיקריים:
? עד כמה האדם החוגג יקר לליבנו ומה אנחנו מוכנים לעשות כדי להפתיע אותו ולהביא לו את המתנה האישית, המשמחת והמרגשת ביותר.
? מסגרת הזמן והתקציב מהווה גורם חשוב. עם זאת, יש לזכור שיצירתיות מפתיעה היא לאו דווקא יקרה...לעיתים היא פשוט דורשת יותר השקעה של זמן מאשר של כסף..

אחרי שיש לנו מגמה כללית בראש לגבי מתנה ליום הולדת, אפשר לגשת לחיפוש ולביצוע כדי לסייע לכל המפתיעים והמתלבטים, מצאנו חמישה רעיונות מקוריים למתנות יום ההולדת, כאלה שכל אחד ואחת יכולים לעשות או לקנות, כדי לשמח את יקיריהם עם מתנה מקורית, יצירתית ומרגשת:

מתנות מטורפות
הידעתם שאפשר לקנות כוכב, ולקרוא לו על שם החוגג/ת? מה דעתכם על חלקת ירח? מתנה מקורית זו ניתן למצוא באינטרנט. זו מתנה מפתיעה ומיוחדת שתמיד נמצאת שם - בכל פעם שתביטו אל שמי הלילה, תדעו שהכוכב שלכם מנצנץ שם...

יש מתנה חדשה העונה לשם 'החוש השישי', מתנה הכוללת מסע של החוגג אל עצמו ואל אירועי חייו, במסגרת יום חווייתי ומושקע. מתנה מקורית, ייחודית ואישית זו, נעשית בתיאום ובשיתוף עם בני המשפחה, מעצימה את החוגג ומעניקה לו תובנות לכל החיים. מומלץ!

מתנות אקסטרים
נכון, לא כולם אוהבים ספורט אתגרי, אך עבור אלו שכן אוהבים, קיים עולם שלם של מתנות מקוריות, שימריצו את הדם ויפעימו את הלב - החל מצניחה חופשית ונהיגת מרוצים, דרך הפלגות פרועות ורומנטיות וכלה בטיולים מיוחדים, חלקם כוללים ארוחות אל מול נוף משגע.


מתנות רומנטיות
מתנה מקורית בשניים יכולה להעצים ולרגש עד מאוד. כשמדובר בבני זוג, יש אפשרויות מדהימות - ארוחות עם שף פרטי, בבית או בחוץ, הפלגה וארוחה רומנטית בגונדולה או ביאכטה, טיסה רומנטית לילית מעל שמי מצדה וטיול סוסים רומנטי אל השקיעה.

מתנות ל-'אנשי התמונות'
בכל משפחה יש את 'איש/אשת התמונות'. בדרך כלל המבוגרים והמשפחתיים שבחבורה תמיד ישמחו להציג את כל בני המשפחה בשלל החידושים היפים שיש בשוק - החל ממחזיק מפתחות אלקטרוני, אליו ניתן להזין מצגת של תמונות מתחלפות, דרך שעוני קיר מעוצבים עם תמונות אישיות, וכלה בפאזלים להרכבה עם תמונה והקדשה.
גולת הכותרת היא הפקת ספר תמונות אישי. ספר זה מומלץ בעיקר בימי הולדת 'עגולים'. אפשר להפיק את הספר לבד, על-ידי תוכנות עיצוב באינטרנט, כאשר התשלום הוא רק על הדפסת הספר ואפשר 'ללכת בגדול' ולהפיק ספר על ידי הוצאות ספרים המתמחות בכך. יש להוסיף שניתן להפיק ספרים ביוגראפיים יפיפיים, המציגים סיפור חיים שלם, בשילוב עם תמונות וברכות מבני המשפחה.
יש אפילו אתר המזמין אתכם להעלות תמונה, ושולח לכם הביתה 'ערכת צביעה' של התמונה, הכוללת את עיבוד התמונה לפוסטר חלק לצביעה האישית שלכם, עם כל הצבעים, המכחולים וההוראות- כל אחד יכול! מתנה מקורית הטומנת בחובה עשייה משותפת, יצירתית, משמחת ומעניינת.

מתנות מפנקות
לכל אחד ואחת מאיתנו יש איזה תחביב עלום שלא הספיק מעולם להתעמק בו. יום ההולדת הוא בהחלט היום לפנק את חתן השמחה על-ידי מתנה הקשורה לתחביב הסמוי. לשם כך יש סדנאות בישול מיוחדות, כמו סדנת שוקולד, סדנת בשרים וכדומה. כמו כן, יש סדנאות תיפוף, סדנאות טנטרה זוגיות ועוד.
לסיכום, מתנה מקורית ליום ההולדת אינה מטלה. להיפך, היא מהווה אתגר מרגש..כשאנחנו רוצים, כולנו יכולים לרגש ולהפתיע עם מעט מחשבה יצירתית. בהצלחה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב