דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה מקורית ליום הנישואין 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 8831 פעמים ]

ימי נישואין הם חגיגה מרגשת לכל זוג, השמח בהצלחת דרכו האוהבת. מובן שימי נישואים מחייבים מתנה מקורית הן של בני הזוג זו לזה והן של המשפחה - בדרך כלל הילדים משתדלים להפתיע ולבטא את ההערכה והאהבה לזוג החוגג. יש לזכור כי ימי נישואין מבטאים את המשפחתיות במיטבה - התמונות, הזיכרונות, הארוחות והמקומות השזורים בסיפור החיים של המשפחה. אולם עם השנים עולה הקושי במציאת מתנה מקורית לזוג המאושר. סביר להניח שיש להם 'כבר הכול', אז איך בכל זאת אפשר להפתיע עם מתנה מקורית ומרגשת?

ראשית, יש להתאים בין הזוג ואורח חייו לבין הקונספט של המתנה. מתנה ליום נישואין היא מתנה משותפת, גם מצד המעניקים אותה וגם מהצד של המקבלים אותה. כלומר, יש למצוא מתנה מקורית לשני בני הזוג, שיחגגו יחד את היום המיוחד הזה. מכיוון שכל זוג וכל משפחה חוגגים בצורות שונות, כך גם המתנות מגוונות ומפתיעות:

תיעוד משפחתי מרגש- מתנה מיוחדת המנציחה את המשפחה בשלל צורות-
עץ משפחה- אילן יוחסין מרתק, שיזכיר תמיד לכולנו את שבילי האהבה של המשפחה...פוסטר משפחתי מדהים בו ניתן לשלב קולאז' של תמונות המשפחה וכן, ברכה אישית. כמו כן, אפשר להפיק מצגת או סרט מרגש, שיישמרו לזמן רב וישמרו על הזיכרונות היפים..

פינוקים משותפים- חיי היומיום הזוגיים כה עמוסים, לעיתים, עד שהזוג שוכח טעמו של פינוק מהו ...חבילת ספא ונופש מיוחדת בתור מתנה ליום נישואין, מיועדת בדיוק לכך - להזכיר לזוג איך להתפנק, לנוח ולאהוב יחד. יש מקומות מדהימים בארץ, המציעים מגוון מרתק של אפשרויות נופש, המשולבות בטיפולי ספא מפנקים.

מתנות אקסטרים- יש זוגות ומשפחות 'המשוגעים לדבר' ועוסקים בכך באופן שוטף. מתנה מקורית ומרגשת ליום נישואין יכולה להיות טיול טרקטורונים זוגי או משפחתי, בשילוב עם ארוחה בשטח.אפשרות שנייה היא רכיבת סוסים רומנטית אל עבר השקיעה, בשילוב עם ארוחה מפנקת. צניחה חופשית זוגית, עם אפשרות להנצחת הצניחה במצלמת כף יד, היא אפשרות נוספת. אפשרות רגועה יותר היא טיול רומנטי בכרכרה מפוארת, עם אפשרות לשילוב ערכת פיקניק ויין. ולאמיצים שבינינו, פיינטבול, משחק שטח דמוי מלחמה עם רובי צבע, לכל המשפחה.

רומנטיקה באוויר- מתנה מקורית לכל הזוגות שאוהבים להיות בעננים באמת -
בקטגוריה זו מופיעות אפשרויות שונות ביניהן ניתן למנות טיסה בכדור פורח עם ארוחה זוגית, טיסה רומנטית בשמי הארץ בשילוב עם טיפול ספא או ארוחה, או שניהם. כמו כן, ישנה אפשרות להיות 'טייס ליום אחד', כאשר בן/הזוג נמצאים גם במטוס וניתן להנציח את הטיסה- מרגש מאוד!

מתנות מעשירות- מתנה מקורית נוספת יכולה להיות סדנאות וקורסים מסוימים, בתחומים המעניינים את בני הזוג. סדנאות זוגיות, כמו סדנא ללימוד עיסוי זוגי, כיפי ויעיל להמשך, סדנאות טנטרה שונות ועוד. כמו כן, אפשר להעניק לכל אחד מבני הזוג שובר מתנה לסדנא בנושא בו הוא או היא מתעניינים. המבחר עצום - סדנאות בישול ספציפיות - סדנאות שוקולד, סדנאות בשרים, סדנאות סושי, סדנאות מוזיקה שונות - מעגל מתופפים, מעגל נשים, סדנא לנהיגת מרוצים ועוד.

מתנה מקורית לזוגות הביתיים שבינינו - ישנו שירות המעצב ומאבזר את חדר השינה באמצעות שוקולדים, יין, פרחים, נרות, פינוקים לאמבטיה, מגבות וסידור מיטת אפריון. מזמינים את השירות, לוקח כמה שעות לארגן את ההפתעה המרגשת ומשאירים את ההפתעה לשני לילות של פינוק וחגיגות..

ולבסוף, אם ללכת בגדול, הרי מתנת ששת החושים היא המתנה המקיפה ביותר, מתנה מקורית המקדישה פינוק לכל אחד מהחושים של שני בני הזוג -
חוש הטעם - סדנת בישול זוגית, או ארוחה רומנטית במסעדה. חוש הראייה - צפייה נינוחה ומפנקת באחד מאולמי ה-VIP שבבתי הקולנוע. חוש המישוש מקבל פינוק בצורת סדנת מסג' זוגית, שניתן להזמין גם לבית. חוש הריח מקבל במתנה את כל השמנים מסדנת המסג', וחוש השמיעה מתפנק עם המוזיקה המרגיעה בעת העיסוי. החוש השישי מתבטא בייעוץ מיסטי זוגי, שגם אותו ניתן להזמין הביתה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב