מנהלי חברות ובעלי עסקים נתקלים פעמים רבות בשאלה "יש לך אתר באינטרנט?". בעולם הטכנולוגי שבו אנו חיים, נדמה שאם אתה לא שם - אתה לא קיים. כדי לקדם את העסק שלך, להגיד לעולם מה אתה עושה ולמי העסק שלך מיועד, למשוך לקוחות חדשים שלא שמעו עליך ולבסס תדמית, אתה חייב אתר משלך. לשם כך ישנם בעלי מקצוע שהתמחותם היא בניית אתרים באינטרנט.
איך בונים אתר אינטרנט?
בניית אתרים באינטרנט היא מלאכת מחשבת של יצירתיות, כשרון וידע שיווקי. האתר אמור לקדם את החברה, להעביר בצורה ברורה את מהות החברה ופעילותה ולייחד אותה משאר המתחרים.
בניית אתר אינטרנט מתחילה מרכישת דומיין (שם מתחם), שהוא כתובת האתר שלכם המופיעה אחרי ה-www הסטרנדרטיות. שם הדומיין יהיה מורכב משם העסק וסיומת. רצוי ששם העסק יהיה גם שם האתר אך לא חובה. הסיומות האפשריות לדומיין יהיו בינלאומיות, כגון info com biz org וסיומות מקומיות כגון co.il או co.uk למשל. על מנת לבדוק אם שם הדומיין פנוי ישנם אתרים שבהם מנוע חיפוש הבודק עבורכם את זמינות הדומיין. את הדומיין תרכוש עבורכם חברת בניית אתרים אותה שכרתם אולם מומלץ לרכוש אותו בעצמכם כיוון שבדרך זו הדומיין הופך לקניינכם. הדבר נחוץ כאשר האתר שלכם הופך מבוסס ופופלרי ואתם לא צריכים להיות תלוי בחברה שעלולה להסגר.
לאחר מכן עוברים לאספקט של עיצוב אתרים - לבחירת הלוגו. הלוגו והתאר אמורים להשתלב יחד ולהעניק תחושה של עסק מקצועי המכבד את עצמו. לצבע אף הוא יש חשיבות מכרעת בקביעת אופי האתר והמסר שהוא מעביר. למשל: לעוסקים ברפואה משלימה עדיף לבחור בגווני ירוק ולבן, צבעים המסמלים טבע וריפוי, ואילו חברות המתמחות בעריכת דין יבחרו בצבעים כהים המשדרים רצינות. כמו כן רצוי לשלב תמונות באתר המתאימות לחיזוק המסר. למשל: לאתר של קונדיטוריה מומלץ לשים תמונה של עוגה או קינוח מפתים. כמו כן מומלץ לבדוק איך נראים האתרים של מתחריכם וללמוד מטעויות שהם עשו.
מה הופך אתר למצליח?
כאשר מדובר במלאכה חשובה כמו בניית אתרים צריך לחשוב מה הופך אתר למצליח - אתר מצליח הוא אתר המדבר לגולשיו בגובה העיניים, בעל עיצוב נעים לעין ומכוון למטרה שלשמה הוא הוקם. בשפה מקצועית קוראים לכך "הנעה לפעולה" ומטרתה היא לגרום לגולשים ליצור אתכם קשר. הגולש צריך להרגיש כי האתר שלכם יעניק לו את המענה למבוקשו. על מנת להניע לפעולה מומלץ לסדר את האתר בצורה ברורה ככל הניתן, לא להכביד במידע ולסייע בניווט קל עד ליעד הסופי: יצירת קשר או קופה (באתרי קניות).
מי שמשקיע מרוויח
על מנת להצליח בעולם העסקים יש צורך באתר אינטרנט (בניית אתרים), ועל מנת לגרום לאתר להצליח נסו לחשוב כגולשים, איך אתם הייתם רוצים שהאתר ייראה ולכוון לשם. אם את רוצה שהלקוח יקליק - תדליק אותו.
איך בונים אתר אינטרנט?
בניית אתרים באינטרנט היא מלאכת מחשבת של יצירתיות, כשרון וידע שיווקי. האתר אמור לקדם את החברה, להעביר בצורה ברורה את מהות החברה ופעילותה ולייחד אותה משאר המתחרים.
בניית אתר אינטרנט מתחילה מרכישת דומיין (שם מתחם), שהוא כתובת האתר שלכם המופיעה אחרי ה-www הסטרנדרטיות. שם הדומיין יהיה מורכב משם העסק וסיומת. רצוי ששם העסק יהיה גם שם האתר אך לא חובה. הסיומות האפשריות לדומיין יהיו בינלאומיות, כגון info com biz org וסיומות מקומיות כגון co.il או co.uk למשל. על מנת לבדוק אם שם הדומיין פנוי ישנם אתרים שבהם מנוע חיפוש הבודק עבורכם את זמינות הדומיין. את הדומיין תרכוש עבורכם חברת בניית אתרים אותה שכרתם אולם מומלץ לרכוש אותו בעצמכם כיוון שבדרך זו הדומיין הופך לקניינכם. הדבר נחוץ כאשר האתר שלכם הופך מבוסס ופופלרי ואתם לא צריכים להיות תלוי בחברה שעלולה להסגר.
לאחר מכן עוברים לאספקט של עיצוב אתרים - לבחירת הלוגו. הלוגו והתאר אמורים להשתלב יחד ולהעניק תחושה של עסק מקצועי המכבד את עצמו. לצבע אף הוא יש חשיבות מכרעת בקביעת אופי האתר והמסר שהוא מעביר. למשל: לעוסקים ברפואה משלימה עדיף לבחור בגווני ירוק ולבן, צבעים המסמלים טבע וריפוי, ואילו חברות המתמחות בעריכת דין יבחרו בצבעים כהים המשדרים רצינות. כמו כן רצוי לשלב תמונות באתר המתאימות לחיזוק המסר. למשל: לאתר של קונדיטוריה מומלץ לשים תמונה של עוגה או קינוח מפתים. כמו כן מומלץ לבדוק איך נראים האתרים של מתחריכם וללמוד מטעויות שהם עשו.
מה הופך אתר למצליח?
כאשר מדובר במלאכה חשובה כמו בניית אתרים צריך לחשוב מה הופך אתר למצליח - אתר מצליח הוא אתר המדבר לגולשיו בגובה העיניים, בעל עיצוב נעים לעין ומכוון למטרה שלשמה הוא הוקם. בשפה מקצועית קוראים לכך "הנעה לפעולה" ומטרתה היא לגרום לגולשים ליצור אתכם קשר. הגולש צריך להרגיש כי האתר שלכם יעניק לו את המענה למבוקשו. על מנת להניע לפעולה מומלץ לסדר את האתר בצורה ברורה ככל הניתן, לא להכביד במידע ולסייע בניווט קל עד ליעד הסופי: יצירת קשר או קופה (באתרי קניות).
מי שמשקיע מרוויח
על מנת להצליח בעולם העסקים יש צורך באתר אינטרנט (בניית אתרים), ועל מנת לגרום לאתר להצליח נסו לחשוב כגולשים, איך אתם הייתם רוצים שהאתר ייראה ולכוון לשם. אם את רוצה שהלקוח יקליק - תדליק אותו.