דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אביזרי אמבט:חומרים ועיצוב 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 4178 פעמים ]

חדרי אמבט אינם מושלמים ללא אביזרי אמבט. אביזרים אלו הם אלו שמעניקים את הגימור לקו הסגנוני שבחרתם. שינוי קל באביזרי האמבט וקבלתם קו סגנוני חדש. אביזרי האמבט יעזרו לכם לחולל שינויי עצוב מבלי שעשיתם איזו פעולה רדיקלית כמו שיפוץ או החלפת חדר האמבטיה. אביזרי אמבט הם כל אותם פריטים משלימים לכלים הסניטאריים ולארונות. אביזרי אמבט כוללים מתקנים למגבות, מתקני פרזול שונים, מחזיקי נייר טואלט, וילונות, שטיחים כלים לטואלט מראות, גופי תאורה ועוד.
חומרים: אחד החומרים הנפוצים ביותר בשוק בתחום אביזרי האמבט הוא הנחושת, שקרויה גם בראם. הנחושת היא חומר הגלם  ממנו עשוי בסיס האביזר ומצפים אותה בכרום לבן, זהב, ניקל או ברונזה. אביזרי אמבט מנחושת מלאי יתרונות : הנחושת כלל לא מחלידה, לא מעלה ירוקת והיא עמידה לאורך שנים. שימו לב, קיימים הרבה חיקוי נחושת ואת ההבדל ניתן לחוש במשקל המאסיבי יותר של הנחושת ובצבע העמום של הזמק.
כיום מככבים בתחום אביזרי האמבט אביזרים המשלבים בין עץ ומתכת. עץ בוק, מייפל או דובדבן בשילוב עם נחושת או פליז - מבריקה או מט. כמובן שהעץ עובר טיפול מיוחד כך שהוא עמיד לרטיבות ולחות. גם זכוכית מט היא אופנתית וניתן להשיגה בשילובים שונים עם מתכות.
עיצוב אביזרי אמבט:
"הלוק" האופנתי כיום בחדרי האמבטיה אינו שונה משאר רוח העיצוב הפושטת בשאר חללי הבית  וכולל אלמנטים של חזרה לטבע ויצירת קווים נקיים.  המראה המבריק יצא מן האופנה ובמקומו משתמשים בצבעי המט השקטים והטבעיים, צבעי פשתן, חול, בז` ועץ טבעי.
בתחום אביזרי האמבט ישנה חזרה לסגנון העתיק. אתם תמצאו כיורי נחושת או חרסינה מעוטרים ביד, אביזרים משלימים מחרסינה מעוצבים ומצוירים ביד וכן ברזים מנחושת בעיצובים נוסטאלגיים בסגנון אירופאי ובמראה מיושן. אביזרי אמבט מיוחדים: נוסף על האביזרים המוכרים לנו קיים בשוק מבחר גדול מאוד של אביזרים מיוחדים ומפנקים, כמו מתקנים חשמליים שמחממים מגבות,מייבשי שיער קבועים לקיר וכן מגוון סלסילות מניקל לשימושים שונים, אביזרים צבעוניים לילדים, מראות מגדילות המקלות על תהליך האיפור והגילוח עם או בלי תאורה ועוד. בנוסף קיימות סדרות שלמות של אביזרי עזר לנכים ומוגבלים בגופם הכוללות מושבים מיוחדים לאמבט, וידיות אחיזה מיוחדות.
מראות בחדר האמבטיה:  המראות מגיעות בדרך כלל כחלק מן הארון או בנפרד, כשהן קבועות לקיר או מחוברות אליו  רק בתפסנים מה שמאפשר את הטיית המראה וכוונונה. בסיס המראה עשוי זכוכית קריסטלית שטוחה. בדרך כלל משתמשים במראות העשויות קריסטל בלגי, שהוא עמיד מאוד ושאינו  נוטה לסבול מכתמים או חלודה. מראות אחרות מקריסטל ישראלי הן עמידות פחות. חיתוך ופרופילים: המראות מגיעות כשהן  חתוכות ישר או שיש בהן שיפוע קל בקצה. השיפוע מעניק להן מראה אלגנטי יותר. פרופילים של מראה חשובים מבחינת העמידות שלה.  גם אם מראה שומרת על הקו הנקי עלולים הקצוות להחליד במשך הזמן- מסגור המראה מונע זאת. פרופילי המראות  עשויים מאלומיניום ומצופים כרום מט או מבריק, עץ או מתכות שונות אחרות. אחד השכלולים בשנים האחרונות בתחום המראות הוא מראה שמצוידת במפיג אדים: בד מיוחד עם מוליכים חשמליים שמוצמד לצידה האחורי של המראה,  פועל על אותו עיקרון של  הסדין החשמלי, המנגנון מחובר למתג החשמל וכשמדליקים את האור מתחממת המראה והאדים מתפוגגים.
גופי תאורה לחדר האמבטיה: אין שוני בין גופי התאורה שבאמבט לבין גופי התאורה האחרים הקיימים בבית והם כוללים:. נורות רגילות או ספוטים, פלורוסנטים או קרניז תאורה, וישנן גם מנורות שהן חלק מן הארון או המראה והן  עוברות את אישור מכון התקנים הישראלי לגבי עמידותן במים. המנורות מגיעות במגוון אהילים וכיסויי זכוכית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב