דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על אסלות בחדרי האמבטיה 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 580   [ נצפה 3814 פעמים ]

לאסלות היסטוריה ארוכה ואפשר לומר כי מים רבים עברו להם בניאגרה.  בחדרי האמבטיה המודרנים קיימת הקפדה רבה על העיצובים , וכיום מוצעות מגוון אסלות מודרניות בסגנונות רבים ויצירתיים כמו למשל: אסלות תלויות, שמיכלי המים שלהן מוצנעים בתוך הקירות ומוסתרים מן העין, תוך שהן מפנות מקום ומשוות לחלל מראה נקי ומתוחכם.
היתרון הבולט של הכלים הסניטאריים  לחדרי האמבטיה העשויים מחרס , טמון בעמידותם בפני שחיקה וחומרי ניקוי, תוך שמירה על הברק הטבעי. כיום, הודות לפלאי הטכנולוגיה, אנו עדים לשחקנים חדשים בזירה. לחדר האמבטיה נכנסים חומרים כגון: פלסטיק, בטון, זכוכית, עץ, חלוקי נחל ועוד. כל אלו מעניקים חזות  מקורית וייחודית לחדר הנוחיות.  חומרים בלתי שגרתיים משווים מראה לא שגרתי בחדר המהווה לרוב אתגר עיצובי.
טרנדים בשירותים:
הטרנדים והמגמות האופנתיים בעיצוב חדרי האמבטיה,  הביאו להיצע הולך וגובר של כלי סניטציה בסגנונות ובחומרים שונים, כמו למשל כיורים ואסלות מטאליים, נוצצים, פלסטיים שמגיעים בהדפסים שונים.
דווקא בשל השפע הרב, מומלץ להשקיע בפריטים איכותיים שלא יימאסו עליכם במהרה. מרבית חנויות העיצוב מעידות על מכירות שיא של כלים לבנים. אך בפועל קיימת גם מגמת עלייה בביקוש לכלים סניטאריים צבעוניים.
חדר אמבטיה או שירות לקוחות?
השירותים אמורים לשרת אותם ולגרום להם להרגיש בנוח.  משום כך חשוב לשמור על חזות אסלות וניאגרות ביתית. אך ישנם מעצבים שאוהבים  לתת דרור ליצירתיות שלהם והם מספקים פתרונות בסגנונות נועזים יותר. 
אסלות תלויות:
כדי להעניק לחדר האמבטיה מראה נקי ואוורירי כמה שאפשר, מומלץ להשתמש באריחי חיפוי בהירים ללא עיטורים . אם בחרתם לשדרג ולרענן את הכלים הסניטאריים כגון האסלה והכיור, רצוי שתבחרו באסלה תלויה או כיור המונח על משטח.  כילים אלו יראו כמרחפים באוויר וישוו לחלל מראה קליל, אלגנטי ולא פחות חשוב - קל לתחזוק.
האווירה בחדר האמבטיה שבו שירותים: בשנים האחרונות הושם דגש משמעותי על האווירה בחדרי האמבטיה ובהתאם  לכך מאופיינים הפריטים המאבזרים אותם בעיצוב מרשים ובצבעוניות דומיננטית ועשירה המשלבים סגנון חיים עם אמירה אישית. בנוסף למגמת הקלילות שמאופיינת בצבעוניות נועזת, בולטת מגמת העיצוב בצבעי שחור וסגנון הבארוק, אשר הופכים את חדר השירותים לתיאטרלי, ומלא אמירה.  "וכולנו הרי יודעים מהיכן אנחנו שואבים את רוב ההשראה שלנו". 

אסלות נועזות: הטאבו שאפיין את סביבת חדרי השירותים נשבר, וכיום ההתייחסות פתוחה ומשוחררת יותר. כיום תוכלו  ליהנות משלל עיצובים ופיתוחים של אריחים מעוצבים וכלים סניטאריים, חלקם בעלי חזות נועזת ופורצת דרך, כל אלה במטרה להעניק תחושה של קדמה וחדשנות. המחירים אמנם גבוהים, אך מדובר ביצירות אומנות של ממש!
צרכים וסיפוקם: עיצוב אופטימאלי של אסלות השירותים הולך יד ביד עם פונקציונאליות. מחקר , פיתוח וטכנולוגיה מתקדמים במיוחד אפשרו לדמיונם המפותח של המעצבים ליצור מוצרים חדשים ומרעננים כמו מושב אסלה פתוח משני צידיו, שבנוי כמסגרת מרובעת עם הדפס פרחוני. האסלה הקומפקטית מתמקמת היטב בחלל, מבלי לצרוך מקום מיותר, תוך שהיא לא מאבדת מתכונות הנוחות על חשבון היופי.
פרזול: אם השירותים הם המקום היחיד בבית בו אנו זוכים למעט שקט ושלווה, אז מדוע שלא תפנקו את עצמכם ותאבזרו את החדר, כיאה למעמדו, במעמדים דקורטיביים מברזל? המעמדים השונים ישמשו בית למגבות, לניירות הטואלט ואפילו לספר הקריאה התורן שלכם, תוך שהם מעניקים לחלל מראה רומנטי ונוסטלגי.
רטרו בשירותים:  חנויות של מעצבים מציעות לכם שירותים בסגנון רטרו בקווים מעוגלים ורכים אשר צבועים בתנור במגוון צבעים מרהיבים ובגימורים שונים.
לטאה לשירותך: השממית, אותה לטאה ורודה הנחשבת כסימן למזל טוב, נבחרה לפאר את ליין אביזרי האמבטיה והשירותים של אחת מחברות הכילים הסניטאריים הנחשבות .  דמות הלטאה הידידותית מונצחת במגוון אביזרי פרזול מחומרים שונים בגימור חלק או מחוספס (קרוקו) לבחירתכם.
אסלה חשמלית?? ובכן, בין החידושים הטכנולוגיים בתחום האסלות, תוכלו למצוא אסלה חשמלית בעלת מנגנון מובנה המאפשר את כניסתם ויציאתם של המים ללא חיבור ישיר לאחד מקירות האמבטיה. מנגנון זה מאפשר למקם את האסלה בכל מקום בחלל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב