דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הספא הביתי- לא חייבים אינסטלציה 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2476 פעמים ]

לאלו מכם שאין חצר ואינם יכולים להקים בריכה פרטית – קיימת האפשרות להתפנק באמצעות ספא בייתי.
לא לכולנו מקום ודי כסף להשקיע בבריכה – אך אין זה אומר שאי אפשר לשחק אותה בקטן ולהשקיע בבריכת עיסוי ( להלן ספא) . ולמרות שלא ניתן לשחות בה, היא משדרגת מאד את חווית הרחצה והפינוק שמעניקה האמבטיה המסורתית.
אולי לא ידעתם, אבל ספא הוא לא אחר מאשר שמה של עיר בבלגיה שעשירה במעיינות מינרלים. היא נתנה את שמה לבריכת עיסוי מחוממת גדולה המכילה עד 7 אנשים. זכרו כי לבריכות ספא אסור להכניס דטרגנטים כגון סבון או שמפו . השימוש בספא הביתי עדיף שיתבצע אחרי מקלחת ועם שיער אסוף. המים בספא מגיעים עד לגובה הצוואר והאנשים "צפים" במים שמעסים את הגוף בג''''''''טים.

מי אמר שחייבים אינסטלציה?
בריכת הספא היא מערכת סגורה ועצמאית אשר פועלת על פי עקרון של שימוש חוזר במים. המים הנכנסים מוחלפים בתדירות של אחת לשישה חודשים. שימו לב: אין צורך לחבר את מערכת הספא הביתית לאינסטלציה, ולמעשה ניתן למלא אותה בצינור גינה רגיל.
אתם יכולים להציב את בריכת הספא בכל מקום שתרצו: זה יכול להיות בחדר שינה ,בחדר אמבטיה, במרפסת גדולה דיה, על הגג, במרפסת ולנועזים שבכם אפילו בסלון!.
בריכת הספא זקוקה למקום וכן למשטח מפולס עם קונסטרוקציה מספיק חזקה שיוכל לשאת משקל של 750 עד 2,000 ליטר מים ועוד 7 אנשים. אם אתם חפצים בספא שיוצב בגינה תוכלו למקם אותו בתוך פינה קטנה ואינטימית בין עצים, ולהקיפה בפרגודי עץ או במבוק, פרגולה, להוסיף תאורה עדינה, מפלים וצמחיה עשירה להשלמת המראה.

בריכות ספא ביתיות אתם יכולים לבנות מן יסוד , אך היו ערים לעובדה שיש יש יתרונות רבים לדגמים הקנויים, אותם ניתן גם לנייד ולקחת אתכם במקרה של מעבר דירה.  בריכות הספא הקנויות  מגיעות במגוון עיצובים ודגמים- עגולות, אובאליות, מלבניות ומרובעות. ניתן אף להשיגן  כבריכת שחיה קטנה או בעיצובים מיוחדים על-פי הזמנה אישית. 

בריכות הספא הביתיות מגיעות עם מושבים, מערכות עיסוי וג''''''''טים. הן עשויות מגוף ומסגרת הנתמכים על קונסטרוקציה פנימית. הגוף עשוי מחומרים פלסטיים והמסגרת מחומרים פלאסטיים או מסוגי עץ שונים למיניהם. העצים המועדפים לשימוש הם הארז או הסקויה. לארז יש מראה קל ואוורירי יותר מהסקויה, הוא נטול עיניים ויש לו עמידות גבוהה לתנאי מזג אוויר שונים. בנוסף, הוא מדיף שמן טבעי בעל ריח נעים שדוחה חרקים ומזיקים.
פינוקים ותוספות: את בריכות הספא הביתיות ניתן לשדרג באמצעות תוספת של כמו:  כריות עיסוי לצוואר , מערכות סאונד מתקדמות אשר הופכת את גלי הקול לתנודות של מים כך שהספא הופך לתיבת מוזיקה מימית שמחדירה מוזיקה לכל מקום בגוף! אחרי דבר כזה, מה עוד אפשר לבקש הקיץ הזה?
פורטל ריצוף ואמבט
ספא, בריכות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב