דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברזים - חדשנות טכנולוגית 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2197 פעמים ]

יכולות טכניות גבוהות ורמת העיצוב המתקדמת הביאו למבחר עשיר במיוחד של ברזים.  ברזי אלקטרונים וברזי מיקסר, בעלי סגנון עתיק, בעלי מראה מסולסל יותר, לא ברור אם יש איזה קו מנחה מסוים ששולט בתחום. כמו בתחומי עיצוב, גם בברזים, כל אחד לפי טעמו וסגנונו האישי.
רוב הברזים הנמכרים כיום בשוק הם ברזי מיקסר, אשר מופעלים בעזרת מנגנון קרמי, זה מנגנון שמאפשר לפתוח ולסגור את המים באמצעות ידית אחת, שמווסתת את טמפרטורת המים. המנגנון הקרמי מחליף את הברזים בעלי שתי הידיות הנפרדות למים חמים ולמים קרים שבאמצעותם צריך היה לווסת מחדש את טמפרטורת המים בכל שימוש מחדש.

ברזי המיקסר עשויים מתכת, והם נבדלים בעיקר ברמת ההשקעה בעיצוב שלהם. הסגנון/העיצוב הוא הגורם העיקרי שקובע את המחיר. ניתן גם לחוש בניואנסים שונים ברכות ההפעלה. קיימים ברזים פשוטים, בעלי ידית הפעלה ישרה, ואלה מוצעים בצבעים שונים כגון לבן, אפור, אדום, כחול וכו`. הברזים המצופים בניקל, זהב וצבעי נחושת שונים הם כבר בעלי רמת עיצוב גבוהה יותר. את העיצובים המרובעים אשר שלטו לפני כעשר שנים, כשחלקי הברז השונים היו נפרדים, מחליפים כיום עיצובים במראה מעוגל יותר, עם כמה שפחות פינות, כשהפיה, הידית וגוף הברז מהווים יחידה שלמה אחת. הברזים של היום מעוצבים בשיטה שתמנע צבירת לכלוך בפינות ובחריצים השונים. הברזים היוקרתיים ביותר מעוצבים בסגנון היי-טק חדשני. חלקם בעלי מראה עגלגל וחללי משהו, עם גוף מנופח ופחוס ואלמנטים כדוריים. אחרים מעוצבים בקווים ישרים עם זוויות חדות. יש ביניהם ברזי "מפל", עם פיה רחבה מאוד, אשר מאפשרת זרם מים רחב. ברבים מן הברזים מודגש המראה המתכתי.הם עשויים בציפויי ניקל, זהב וצבעי נחושת שונים אבל גם מקומו של הצבע הלבן במקומו מונח. 
 ייתכן שמראה הפלסטיק שלהם אולי מרשים פחות ממראה ברזי המתכת אבל אל לנו לשכוח שיש להם גם מספר יתרונות על פניהם. הפלסטיק עמיד יותר מן המתכת מפני נגעי החלודה והאבנית, שהן הרעות החולות של ברזים, ולכן פעולת הברז נשארת שקטה וללא נזילות למשך שנים.

תמצאו מבחר גדול של מזלפים וראשי מקלחת עם מסאז`ים מקציפים, סבון ופטנטים מפנקים אחרים. ראשי המקלחת היוקרתיים מצוידים בפטנט לניקוי עצמי, חורי היציאה של המים מצופים בגומי, שאינו מאפשר הידבקות אבנית בשל היותו חומר אלסטי.
ברז, הפרמטר הראשון שממליצים היצרנים והמשווקים לתת עליו את הדעת היצרן, ורמת השירות . כמה שנות אחריות הוא נותן בישראל. בשל התחרות העזה בין המשווקים, ניתנת אחריות של בין 5-10 שנים לברז ולחלקיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב