דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלבום תמונות - מתנה מקורית 

מאת    [ 10/11/2008 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 4679 פעמים ]

לבן הזוג שלך יש יום הולדת ואת רוצה לתת לו מתנה לא שיגרתית, כזאת שתרגש ותשמח אותו. מסתבר שלבחור מתנה זאת משימה לא פשוטה - נדמה לך שלבן זוגך יש כבר הכל. בעבר קנית לו מתנות ממתנות שונות – ספרים , בגדים, דיסקים שהוא אוהב , משחקי מנהלים, כוס עם שוקולדים וכו .הפעם את מרגישה שמתנה כזאת כבר לא תתאים. היו שנים שעברת למתנות מקוריות יותר אך יקרות בהרבה כגון :
מקרר יינות, בר ביתי, ומכשיר פלייסטיישן שהאדון מצוייד למדיי וכבר לא ממש נישאר לך רעיון למתנה בתקציב סביר. הניסיונות שלך לבחור מתנה שווה גרמו לך לנסות מתנות חוויתיות – הזמנת לשניכם מסג' זוגי, הפתעת אותו עם צימר רומנטי , לא פסחת על טיסה בשמי הארץ (שעורר בך חשק אז לרדת בחזרה ואפילו סחרחורת קלה בגבהים) ואפילו שייט רומנטי על יאכטה (שעשה לך שוב סחרחורת ובחילות). אז אחרי כל המהומה הגיע הזמן למתנה מקורית מסוג אחר. הפעם כדאי לך לנסות מתנה שעלותה צנועה והאפקט שהיא יוצרת הוא בלתי נשכח – אלבום תמונות שכולו אהבה.

לא מדובר באלבום תמונות מהסוג שהיית רגילה לקנות בחנות צילום כלומר אלבום תמונות עם כיסים מתפרקים שמכיל תמונות שניתקות ממקומן. כאן מדובר בהפקה של אלבום תמונות הנראה כמו ספר של ממש, ספר שהוא מעין סיפור חיים של בן זוגך . את ההכנות של אלבום התמונות עושים באחד מהאתרים שהתמחותם היא אלבומי תמונות דיגיטלים. כדי לעודד אתכם להפיק אלבומי תמונות, מציעים האתרים הללו את התוכנה להכנת אלבום התמונות, חינם ושם ניתן גם לבחור תבנית עיצוב ללא צורך בידע טכני.

כדי שהמתנה שתכיני תצא באמת מוצלחת ו"שווה", כדאי שתערכי לעניין כשבועיים מראש לפחות (זאת לא מתנה ספונטנית) כלומר מרגע ההחלטה להכין אלבום תמונות ועד הזמן בו את מגישה את המתנה לבן זוגך. חשוב שתקחי בחשבון את הזמן שיקח לך על מנת לסרוק תמונות שאינן דיגיטליות , בחירת התמונות לוקחת זמן והוספת טקסט כגון ברכות, תאורים ומסרים גם היא דורשת השקעה ותשומת לב. קחי בחשבון שככל שתשקיעי יותר בפרטים הקטנים כך יצא לך אלבום תמונות הקולע יותר לטעמו של הבחור. חשוב שתגדירי למשל מה יכלל באלבום תמונות – האם תמונות שלו בלבד או דווקא של החברים שלו. האם להכניס תקופות מסויימות או להתפזר ולכלול תמונות ממגוון תקופות בחייו. האם לאסוף ברכות מקרובים ומחברים או פשוט לכתוב לו בעצמך. שם המשחק בהכנת אלבום תמונות הוא תשומת לב והוא ירגיש זאת בתוצאות.

היתרון באלבום תמונות שתכיני הוא שבעלות צנועה תוכלי ליצור מתנה שהיא חויה סנטימנטלית ולהמם אותו בהפתעה מקורית. לא משנה אם תבחרי בפורמט צנוע או באלבום תמונות מהודר עם כריכה עבה ודפים רבים , עצם זה שבן זוגך יראה את שפע התמונות המקסימות שהכנסת הוא יתרגש ויתלהב. הרעיון מאחורי מתנה של אלבום תמונות היא שאין אדם שלא אוהב להתבונן בדמותו ובדמות יקיריו ולפיכך היי סמוכה ובטוחה שאלבום תמונות יקלע תמיד למטרה .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב