דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזו זוגיות יש לכם? 

מאת    [ 10/11/2008 ]

מילים במאמר: 708   [ נצפה 2733 פעמים ]

התחלתם את הזוגיות שלכם עם הרבה אהבה, פרפרים לבנים ותקוות לזוגיות מדהימה וארוכת שנים. תקשורת טובה, מין מסעיר, שיתוף והרבה זמן זוגי איכותי.

הזמן עובר לו והוא חזק יותר מכל התכנונים המוקפדים שעשיתם בהתחלה. הבטחות זה נהדר אבל נסיבות חיים, השותפות הכלכלית, הילדים, הקריירה תובעים את שלהם.

איזו זוגיות יש לכם? (לקרוא בחיוך!)

יין בוז'ולה

הניגוד בין האהבה והסערה שחשתם כזוג טרי והתחושות שבאו אחר כך יכול ליצור התפכחות. בעוד שאתם ובני-הזוג שלכם עדיין רוחשים חיבה ומאוהבים, הפרפרים הלבנים עושים צל אפרפר.
ייתכן שאתם מתווכחים יותר ומסכימים פחות, חוששים מאובדן החיבה והאהבה ביחסים שלכם, זה יכול להעלות את הספקות הראשונים לגבי עתידכם המשותף. האם התפיסה שלכם של הזוגיות הייתה רומנטית מדי? האם אתם חשים תסכול לפעמים, כעס על עצמכם ועל בן/בת הזוג ורגשותיכם מובילים אתכם לתחושת אכזבה? האם המריבות יפגעו באהבה? יש לכם עדיין דרך ארוכה לעבור עד שתצליחו לאזן בין הציפיות לבין מה שקורה בפועל.

היין המשביח

בזוגיות שלכם אפשר למצוא חיבה, אהבה, אינטימיות והרמוניה.
אולי היא לא בדיוק זוהרת כמו בהתחלה ובמציאות היומיומית יש לכם פחות זמן להשקיע, אבל אתם חשים בטחון בזוגיות והיא ממשיכה להסב לכם הנאה ועונג. אתם מרגישים שהזוגיות יציבה, שהקמתם שותפות מטופחת וסה"כ העתיד נראה ורוד. ההבנה שלא כל הזמן אפשר לנשום אויר פסגות תורמת ליכולת שלכם להתגבר על תקופות קשות. הזוגיות שלכם בריאה ואתם למדתם איך ביחד לזהות משבי אויר צוננים ולהפשיר אותם ולהיפך. האינטימיות שלכם היא מבצרכם, היא מסייעת לכם להתגבר על הקשיים ולהרגיש קרובים.

מיץ ענבים

טוב, אז חשבתם על יין, אבל גם מיץ ענבים יכול לעשות את העבודה.
אז אין כבר זוהר ויש יותר מריבות והתלבטויות וחיכוכים אבל בסה"כ המצב בסדר. החיים מתנהלים להם בקדחתנות, יש קריירה, ילדים, משכנתא ויש לכם מטרות משותפות, אז נכון שיש פחות זמן לזוגיות (וגם לא תמיד יש כח לאינטימיות) אבל לעומת זאת, ברור ששניכם ביחד לוגמים מאותה הכוס ויש ביטחון, ויש בזה משהו מאד מרגיע. בשורה התחתונה, היתרונות עולים על החסרונות. שניצל ופירה כל יום זה גם משביע.

שמן ויין

לפעמים נראה לכם שההבדלים ביניכם גדולים מדי, לפעמים התסכול מתפרץ בכעסים אחד כלפי השני. המילה אהבה הופכת להיות נדירה בלקסיקון שלכם ואולי אתם אפילו שואלים את עצמכם מדי פעם אם זו הזוגיות המתאימה לכם. הבעיות צצות לעתים קרובות מדי, יש כעס, האינטימיות משמשת ככלי נשק יותר פעמים מאשר היא מקרבת. וכל אחד מכם משוכנע שאם בן/ת הזוג היה משתנה ולו קצת הכל היה יכול להיות אחרת, רק מה... זה לא ממש אפשרי, שינוי בזוגיות אפשרי רק אם פועלים למענו ביחד. סימני שאלה וסימני קריאה מופיעים לכם בחיי הזוגיות בתדירות גדלה והולכת. כל אחד נמצא בענייניו וכך הכי טוב. לפחות יש שקט.

בירה בחברותא

בן הזוג שלך הוא החברה הטובה שלך ובת הזוג היא החבר הכי טוב שלך. אתם נהנים מהשותפות שהקמתם ומרגישים שאתם מכירים אחד את השני כמו שאיש לא הכיר. עד כדי כך שכבר אין הפתעות. המין צפוי. המחוות צפויות, יש בטחון בזוגיות שלכם כי ברור (אפילו לא צריך להגיד) שאתם אוהבים אחד את השני וזה מתאים. נכון שאין זיקוקין, אבל יש משהו מאד מרגיע במוכר ובידוע. חידושים ופירוטכניקות זה לצעירים, לא לכם. מדי פעם אתם מסתכלים בקנאה בזוגות אחרים אבל עד שלא ינערו אתכם אתם לא תבינו שהבירה הקרה ותוססת שהחזקתם ביד הפכה ברבות השנים לפושרת.

שמפניה מושקעת

הזוגיות שלכם מאד קופצנית - כל דבר צריך להיות מדהים ונהדר. הסקס נפלא. אתם משקיעים באינטימיות, בהלבשה תחתונה, בזמן זוגי, אתם נכנסים למיטה לא רק כשאתם עייפים ומותשים, אתם זקוקים לריגושים, לבילויים ומוכנים להשקיע את הזמן באיתורם ובהפקות השונות. לעיתים אתם מותשים כי אתם מוציאים הרבה אנרגיות על השימור או כועסים כשהדברים לא מתבצעים בהתאם לתכנון המדוקדק אבל סה"כ השמיים בזוגיות שלכם תכולים, פתוחים ואתם מוכנים לעשות הרבה בשביל שידרוג תמידי והוספת ריגושים. רק שלא תתעייפו מרוב חידושים והמצאות.

אז איזה זוג אתם? קצת מזה וקצת מזה או הרבה מאחד? בכל זוגיות צריך להשקיע כדי לשמר ולשפר, צריך לפתח תקשורת טובה, משתפת, בדיוק כמו בכל תחום בחיים (ולא משנה אם זה בבישול, בעסקים או בטיול) אם לא מסמנים מטרות, אם לא משקיעים, אם לא בודקים ביחד - קטנים הסיכויים שהזוגיות תהא מוצלחת, למרות שגם כך היא עשוייה להיות ארוכת שנים. אך כדי שהזוגיות שלכם באמת תלבלב ותהא מקור של אושר, הנאה ואינטימיות עבורכם ולא תהא פשרה והתפשרות שגוררות אחריהם תסכול וכעס, אתם צריכים להיות מחויבים לזוגיות שלכם.

מזמינה אתכם להקליק על הלינק למטה ולקרוא: "החוויה הזוגית" - סוף שבוע מיוחד לשיפור והעצמת הזוגיות שלכם.

בעונג רב

לפרטים על סוף השבוע "החוויה הזוגית" הקליקו כאן: http://www.blue4fun.co.il/?categoryId=33163
סיגל צוקר,
מאמנת ומדריכה למיצוי האהבה והמיניות.
מרצה ומנחה מסיבות רווקות, הרצאות למבוגרים ועוד.
''כחול'' המרכז למיניות וזוגיות
http://www.blue4fun.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב