דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד אתם מגדירים אהבה ומה משמעות הדבר? 

מאת    [ 09/11/2008 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 5978 פעמים ]



כיצד אתם מגדירים "אהבה" ומה משמעות הדבר? / מאת יואב ברנזון


כיצד אתם מגדירים אהבה?


כל אדם מגדיר אהבה בצורה שונה, בהתאם לחוויות הילדות שלו וניסיון חייו המצטבר. אתם מגדירים את מושג האהבה שלכם בהתאם למה שראיתם בילדותכם ובהתאם לאופן שבו התייחסו אליכם אנשים ש"אהבו" אותכם.

למשל, אם ההורים שלכם היו מנוכרים אחד לשני - ייתכן שמושג האהבה שיצרתם בילדתכם היה "ניכור" או "קור" ללא מגע. או למשל, אם ההורים שלכם רבו ונאבקו אחד עם השני כל הזמן - ייתכן שמושג האהבה שיצרתם בילדותכם היה "מתח", "תחרות" ו"מאבק" של כיפוף ידיים. אם ההורים שלכם חיו יחד משיקולים כלכליים - ייתכן שמושג האהבה שיצרתם בילדותכם היה "זיוף", "אילוצים" ו"אינטרסים". לעומת זאת, אם ההורים שלכם היו מכורים אחד לשני או העריצו אחד את השני - ייתכן שמושג האהבה שיצרתם בילדותכם היה "הערצה עיוורת", "התמכרות", "כפייתיות", "קורבנות" ו"אובדן שליטה".


מושג האהבה נצרב בתת-המודע שלכם


מושג האהבה הפרטי והאישי שלכם נצרב בתודעה שלכם מגיל הילדות ומאז הוא שוכן שם ומשפיע על חיי האהבה שלכם וסגנון היחסים שלכם עם בני הזוג שלכם בצורה משמעותית ביותר.

תת-המודע שלכם "מביא" אליכם אהבה בעיקר מהסוג שבו אתם מאמינים, על פי ההגדרות המסויימות שיצרתם בילדותכם. הוא מושך אליכם אנשים שיתאימו לפרופיל המסוים של המושג אהבה בו אתם מאמינים ושאותו הגדרתם לעצמכם בילדות.


אתם מושכים אליכם רק את האהבה שאתם מכירים



בעולם קיימים אנשים שונים ואהבות שונות. תת-המודע שלכם מסנן עבורכם את כל הסוגים השונים הקיימים הללו ומתוכם הוא בורר וחושף בפניכם רק את סוג היחסים שאליו אתם מורגלים או מאמינים.

אם אינכם מודעים לקיומן של אפשרויות שונות לאהוב ולקיים יחסים - סביר להניח שאתם לא תראו ולא תיתקלו באנשים שאיתם יכולתם לחוות יחסים אוהבים השונים מאוד מאלה שאותם ראיתם וחוויתם בילדותכם.



רק אם תשנו את מושג האהבה - תשנו גם את המציאות הזוגית שלכם


כדי לשנות את המציאות הזוגית שלכם או את חיי האהבה שלכם באופן משמעותי עליכם לשנות את המושג אהבה הנמצא כרגע בראש שלכם.


אם תשנו את תפיסת האהבה שלכם ותפנימו מחדש תפיסת אהבה בריאה, נכונה וחיובית - לאט לאט תתחילו למשוך לחייכם אנשים שונים מאלה שמשכתם אליכם עד היום. אנשים אלה יתאימו לפרופיל התפיסתי החדש שיצרם בתת-המודע שלכם.


מהי אהבה בריאה?


אהבה בריאה אינה מתח, לחץ, מרדף, אלימות, התמכרות או טירוף. אהבה בריאה היא התאמה טבעית בין שני אנשים, תחושה של בית, נינוחות, שמחה וביטחון רב.

אנשים בעלי הגדרה נכונה ובריאה של המושג אהבה מושכים לחייהם בני זוג מתאימים וטובים. לעומת זאת, אנשים בעלי הגדרה שגויה, מעוותת או חולנית של המושג אהבה מושכים לחייכם אנשים ומערכות יחסים בלתי אפשרויות, פוצעות, קשות וטראגיות שברוב המקרים אין להן מוצא או פיתרון.


וטיפ לסיום: האופן שבו אתם מגדירים אהבה הוא בדיוק האופן שבו תחוו אותה. חיי האהבה שלכם הם תסריט חוזר ואינסופי של הגדרת האהבה שצרבתם לתת-המודע שלכם בתהליך מתמשך לאורך הילדות שלכם, על פי מה שראיתם מהוריכם ולאור ההתנהלות שלהם כלפיכם.


יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב