דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכנאי מחשבים מקצועי 

מאת    [ 07/11/2008 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 2709 פעמים ]

רובנו נתקלים לפעמים בבעיה במחשב, החל מבעיה קטנה אך מעצבנת כמו הודעת שגיאה למשל של תוכנה אשר הוסרה בדרך הלא ממש נכונה וכלה בבעיה קריטית של ווידוז אשר אינו עולה. במקרים אלו, חזקה עלינו שנפנה אל טכנאי מחשבים מקצועי ואמין על מנת שיסור לביתנו ויבדוק במה מדובר.


ישנם, כמובן, אלטרנטיבות נוספות - לקיחת המחשב לתיקון במעבדת מחשבים לבדיקה או לנסות לאתר את תסמיני הבעיה בעצמנו ולנסות לתקן. אולם רבים מאיתנו נמנעים מכך מהסיבות הבאות :

 

לקיחת המחשב אל מעבדת מחשבים לתיקון כמותה כלקיחת האוטו למוסך בבוקר ואיסופו לאחר העבודה - מקבלים את החשבון הסופי ללא ידיעה ממשית כי ננקטו הצעדים המפורטים בתיאור התיקון למחשב - צעדים המצדיקים את החשבון המוגש לנו בסופו של יום.

 

איתור סימפטומים המתארים את הבעיה במחשב אינם עסק אשר מתאים לכל אדם, זאת בשל העובדה שהדבר דורש מיומנות בחיפוש ואיתור התקלה אשר לא תמיד נותנת חיווי ברור על הצג של המחשב. במידה והחיווי קיים, עדיין ישנה בעיה של זמן מימוש הפיתרון ועשיית צעדים בדרך אשר לעיתים אינם מובנים לנו, בסופו של יום, אנו לא טכנאי מחשבים והניסיון שלנו בתחום מצומצם.

 

טכנאי מחשבים בביתכם לעומת זאת הינו לעיתים פתרון מפוקפק גם כן. כיצד נדע כי מדובר בטכנאי אמין וטכנאי עם קרדיט והסמכה מתאימה? כיצד נדע שלא יפגום במחשב ובתוכנות המותקנות על המחשב ללא ידיעתנו? אובחן, ישנם מספר דברים שכדאי לבדוק כאשר מזמינים טכנאי הביתה.

 

קרדיט והסמכה - טכנאי מחשבים מיומן ומקצועי הוא טכנאי מחשבים עם ניסיון - כזה אשר יוכל להצביע בגאווה על עבודות אשר ביצע לשביעות רצון לקוחותיו ולקשר אתכם אל אלו. ניסיון הוא דבר חשוב, מעבר להסמכה, טכנאי מחשבים מקצועי הוא זה אשר מניסיון מכיר סימפטומים רבים לתקלה ויכול להשליך מהם על תקלות בהם מעולם לא נתקל. מעבר לכך יכולת החיפוש באינטרנט למקורות מידע חשוב גם הוא - דבר הנלמד עם הזמן ועל בסיס הניסיון ב-תיקון מחשבים.

 

מחיר - אל תתפתו לטכנאי מחשבים המציע בדיקה חינם. זה ידע "להעמיס" עליכם עלויות שונות - רק על מנת שיוכל לצאת ממפתן דלתכם עם הכסף. טכנאי מחשבים אמיתי ידע לתמחר את הבדיקה לפני הגעה על בסיס שיחה טלפונית. פעמים רבות לא ניתן לזהות את התקלה בשיחה טלפונית, מבלי לשבת מול המחשב ועל כן פתרון הולם הוא תמחור לבדיקת מחשב על בסיס שעת עבודה שאחריה במידה ואתם מסכימים למחיר יוריד הטכנאי את מחיר הבדיקה ממחיר תיקון אשר יתן מראש טרם הטיפול - לשביעות רצונכם המלאה. בנוסף לכל אלו ישנה אפשרות נוספת אותה יוכלו להציע לכם טכנאים מקצועיים. אפשרות זו היא שליטה מרחוק במחשב או לעניין זה תמיכה מרחוק דרך חיבור למסוף המחשב באינטרנט.


שליטה מרחוק במחשב ע"י טכנאי מחשבים מקצועי

במידה וחיבור האינטרנט פעיל ואינו חלק מהבעיה אז שליטה מרחוק הינה האפשרות הפשוטה והמועדפת ביותר גם ע"י הלקוח וגם ע"י טכנאי מחשבים מקצועי ומיומן. תמיכה מרחוק תאפשר לטכנאי להוריד מכם עלויות כמו עלויות הגעה למקום (דלק), חניה, איתור המקום ואחר - למרות שאיננו שמים לכך לב הרי שנותני שירותים "מכניסים למחיר" את העלויות האלו. שליטה מרחוק תאפשר לכם גם לפקח על תיקון המחשב מרחוק היות ובעצם כסא המחשב פנוי - אתם יכולים לשבת בכיף מול המסך ולראות בדיוק צעד אחר צעד מהם הפעולות אותם הטכנאי מבצע ולוודא שלא גורמים לכם נזק. ברוב המקרים, היות ושמונים אחוז מתקלות המחשב הם תקלות תוכנה אשר אינם משביתות את פעולת המחשב כליל ישנו סיכוי סביר כי טכנאי יוכל להתחבר מרחוק לבדוק, לתקן את הבעיה, לוודא שלא תישנה (במידת האפשר - כדוגמת חיסון מול טפיל אינטרנט) לנוחיותכם המלאה. אתם מרוויחים מחשב תקין, ביטחון ומחיר מוזל.

 

אז לסיכום, ניתן לבדוק טכנאי מחשבים ולמצוא את אלו אשר ישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר. דבר נוסף רק אציין - אם מצאתם את טכנאי המחשבים שלכם, היצמדו אליו היות ובעל מקצוע אמין הוא לא דבר שקל למצוא בנקל.

 

נרי רוווה, אתר טכנאי לשירותך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב