דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופלים ברשת 

מאת    [ 22/02/2006 ]

מילים במאמר: 962   [ נצפה 6604 פעמים ]

לפני מספר חודשים החלטתי להפוך עורי ולהיות אישה. לא בדיוק כפי שאתם חושבים, אלא רק להתחזות לאישה באחת מתוכנות ההיכרויות אודיגו.

אודיגו זו תוכנת מסרים בה יכול הגולש לחפש בן זוג על-פי קריטריונים שקבע מראש, גיל, שפה אזור מקצוע וכו'. הבעיה היא שלעולם לא תדע מי נמצא מעבר למסך באמת. לעולם!!!

לא עשיתי זאת מתוך איזו סטייה בראשי. פעמים אין ספור סיפרו לי ידידותיי על "האינתיפאדה" שהן עוברות בתוכנות, על ההצעות המגונות של גברים חסרי בושה אשר אינן בוחלים בשום דרך על-מנת לנסות להובילן למקום אחד בלבד. למיטה.

גברים בני 50 הופכים לבני 30. הגובה עולה, המשקל יורד. השיער שופע. כולם חכמים. סימפטיים. מוצלחים. רומנטיים ופנויים רגשית. כולם נחמדים. אוהבים לאהוב ולהיות נאהבים ומחפשים כמובן קשר רציני.

נכון, יש כאלה שהם "ישרים פתוחים והוגנים". הם מודיעים בתחילת השיחה שהם נשואים ומחפשים רק סקס. הם מציינים כל העת עד כמה הם אמיתיים, דוברי אמת ואפילו לא ניסו לשקר שהם פנויים. הם רק שוכחים שהם עדיין שקרנים. לפחות לרעייתם.

ההתחזות לאישה באודיגו אינה פשוטה. לשם העניין הייתי דנה בת 30, רווקה נאה, 174, עיניים ירוקות ושיער דבש, חזייה B2 (צריך לדעת כמובן את המידות בשפת הנשים), עוסקת בחקירות פרטיות ופתוחה להצעות מעניינות.

מייד עם "עלייתי לאוויר" קיבלתי רצף של הודעות שנשלחו אלי מהציידים האורבים ברשת. "עורך דין מצליח (שאח"כ נחשף על-ידי גם כרואה חשבון, רופא וטייס), האיש המגוון הזה הציע לי הצעות שאפילו המסך החוויר והסמיק. אחר-כך הגיע איש תנו לחיות לחיות אשר הוא והחתולה שלו מזמינים אותי לסוף שבוע שלא אשכח בגבעתיים השקטה והרומנטית.

הצעות של בואי ואעשה לך ככה וככה חולפות על המסך בכל רגע, הצעות מגונות מכל כיוון, וצריך פשוט לראות על-מנת להאמין. ואני חשבתי לעצמי, הייתכן? יכול להיות שאותם אנשים משיגים מדי פעם סקס באמצעות האודיגו כאשר כל מה שיש להם להציע זה הצעות שהמסך אינו מסוגל לסבול? שפונים אלייך האישה במשפט שאינו מותיר אפילו פתח לדמיון? יש יצירתיים שפשוט מעתיקים עמוד מספר סקס, והתיאורים שם הם פשוט "מדהימים". אם הם מסוגלים לבצע ולו אחוז קטן מההבטחות, לא נראה לי שהם היו זקוקים לחפש סקס ברשת.

ואז החלו גם הפניות מנשים. אחת בעלת נשמה ולב רוצה לענג את בעלה הקיבוצניק שעובד קשה. היא מזמינה אותי (את דנה כמובן) לקיבוץ ברמת הגולן לסוף שבוע מענג. היא מעוניינת לצפות בבעלה ובי וכמובן גם להצטרף. הם זוג צעיר בני 30 וכבר משועממים (חיי החברה ברמת הגולן לוקים בחסר). היא עמדה על כך שאדע לבצע עיסוי מסויים (טנטרה) ושלחה לי ללא היסוס תמונה שלה ושל בעלה (הוא ככה, היא נאה מאוד). אפילו את המינימום - לוודא מי עומד מולה, כמו למשל שיחת טלפון, לא העמידה במבחן.

מדי פעם פנו אלי גם גברים שהיו מנומסים, נחמדים ורציניים. אבל מהר מאוד, השיחות הולכות לכיוון של: איך את נראית, ומשם לסקס. ההצעה של בואי אלי ועכשיו לא מאחרת לבוא.

לא קל להיכנס לראש של אישה ולהתנהל ברשת בצורה שוטפת מול גברים ונשים ולא להתבלבל לרגע. עשיתי זאת טוב ועברתי מבחנים רבים. שלחתי תמונה של מישהי אחרת וכך ללא בעיה הייתי דנה.

נועה (שם בדוי) הייתה שונה מכולן. היא בת 22, צלמת עיתונות סטרייטית, עם מחשבות חולפות מדי פעם בכיוון של קשר עם אישה (רק מתוך סקרנות). המקצוע שציינתי - חוקרת פרטית, משך את תשומת ליבה. היא בחורה עם ראש על הכתפיים והשיחות איתה היו מרתקות ולעיתים שכחתי שאני לא דנה. השיחות לא היו בכיוון של הסקס ופשוט התחברנו בצורה מעוררת התפעלות. סיכמנו שכל הקשר יהיה רק באמצעות הרשת עד שנחליט בסופו של דבר להיפגש.

גם נועה בתחילה הייתה חשדנית. תמונה ששלחתי לה (כמובן לא שלי) הניחה את דעתה לזמן מה, רמת הפתיחות שלה עלתה מיום ליום ואני חשתי שלא בנוח עם העניין. הבנתי שאני ממש מכור לעניין עם נועה. לא דיברנו על סקס אלא על החיים. סיפרתי לה המון מהאמת שלי רק שהזכר הפך נקבה. באחד הימים, לפתע, השיחה הלכה לכיוון הסקס, והבנתי שאנו עומדים לחצות קו אדום. לא רציתי לפגוע בה ולא רציתי להביא אותה למקומות שלא התכוונתי בתחילה. הפצרתי בה שנמשיך את הקשר התמים ולא נהרוס אותו חלילה בכניסה למקומות שבסופו של דבר יגרמו לניתוק הקשר.

שיחת טלפון שניסתה לקיים איתי, וכמובן לא יכולתי לבצע, עמדה בנינו כרגע, כאשר הפצירה בי כי היא מבינה שאני לא רוצה להעלות את הרף לשיחות טלפון ופגישות, אבל חייבת פעם אחת לשמוע את קולי. גם לכך מצאתי פיתרון. בת אחותי, רווקה בת 30, התקשרה אליה בשמי ודיברה עם נועה כשתי דקות. לאחר מכן לנועה לא היו יותר ספיקות ולו לרגע: מולה עמדה דנה.

בסופו של דבר הצלחתי "לייבש" את העניין, להוריד את רצף השיחות עד שהקשר דעך. עד היום נועה משוכנעת כמובן שדנה קיימת. זה עדיין יושב על מצפוני, אבל הייתי בשבילה שם בשעות הקשות. והייתי בשבילה אוזן קשבת וכחברה וירטואלית "עקפתי בסיבוב" את חברותיה בשר ודם.

הסיפור עם נועה הוא סיפור אמיתי, שמוכיח עד כמה הרשת מקום מסוכן. נועה נקטה באמצעי זהירות על-מנת שלא תיפול בפח. מעט תיחכום וגם נועה נפלה בפח. מה שאומר שגם אמצעי הזהירות לא תמיד עוזרים בסוג מסוים של קשר.

נשים המחפשות קשר אמיתי ברשת צריכות להפעיל "פילטרים" מתוחכמים ולהיות כל העת עם היד על הדופק. שיחות לטלפון בזק של האיש/ה שממול יעזרו מאוד, וכל מתחמק משיחה כזו בתואנות כאלו ואחרות יש לפסול על הסף, שיחות ארוכות מדי ולאורך תקופה מבלי להיפגש גם הן חשודות, יתכן שהאיש דובר אמת בעניין המצב האישי (פנוי רווק גרוש), אבל כנראה אינו מתאים בלשון ההמעטה לתיאור החיצוני שמסר. אני בטוח שהוותיקות ברשת כבר למדו להיזהר ולהישמר מהמתחזים והסוטים, אבל כל העת מצטרפות חדשות למעגל והן מהוות טרף קל "לכרישים"...

ולגברים שבחבורה, גם אתם נופלים ברשת לגברים אחרים המתחזים לנשים, אני כגבר מתחזה לאישה חשפתי המון גברים שהתחזו לנשים, אתם אולי פחות פגיעים אבל הסכנה קיימת, גם אתם המחפשים קשר אמיתי צריכים להיות עם יד על הדופק ולהפעיל "פילטרים" כל העת.

הרשת כשמה היא, רבים ורבות נופלים ברשת ונפגעים קשות. נכון, היא נותנת לנו את האפשרות להכיר אנשים שמעולם לא היינו כנראה מכירים בדרך אחרת, יש גם המון אנשים ישרים ברשת שמחפשים את מזלם ויש גם שמוצאים אותו שם. אבל חייבים להיות ערים לסכנות לבדוק בציציות ולקוות לטוב.
בקרו באתר האישי של אביב ירון
http://www.2all.co.il/web/Sites/aviv_ron/PAGE24.asp



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב