דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


והנחש פיתה את האשה 

מאת    [ 05/11/2008 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3240 פעמים ]

והנחש פיתה את האישה

אלפי ספרים כבר נכתבו ואלפי פרשנויות על מה שקרה שם לפני אלפי שנים , או יש האומרים לפני מליארדי שנים ,ואף לא אחד יודע ומסביר את מה שהיה ומה הספור העתיק הזה ,איזה מסר רוצה להעביר לנו,

כיצד קרה שהנחש ניגש אל האשה האם ידע שהאישה חלשת אופי - או שמא חשב שאת האיש לא ניתן יהיה לפתות? אולי כי האיש נראה גברי, שרירי,? רבות הדעות והספקולציות לגבי הפרשנות האמיתית על הספור המקראי וכמובן שאין אחד שאמר או התקרב לאמת.

ובכן נתחיל בדמיון שמתחיל מיום לידתו של האדם ,מה קורה ואיך משתלשלת לה מערכת של חיים שלמים עד שמתעצבת אשיותו של האדם , אדם נולד במקום מסוים להורים, בשכונה ,במשפחה ,לומד בבתי ספר רוכש השכלה גבוהה, נמוכה, מעצב לו אישיות ואידיאולוגיה ולבסוף יוצא המוצר המוגמר. לכל הקומפלקס הזה קוראים אישה שהיא תורה, שהיא תורתו של כל אחד ואחד. הנחש הוא כל אינפורמציה (מידע) שמזריקים לאדם בכל נקודת זמן שהיא שנהפכת לאחר מכן להיות חלק מהדעה הכללית שלו ,חלק מהאידיאולוגיה שלו,חלק מתורתו(אשתו),לא אשתו זאת שנישא לה .,וכאן אנו יכולים להבין לפי הסיפור המקראי שבתחילה לאדם הראשון הייתה אישה ללא שם ולנח גם כן הייתה אישה ללא שם ,ניתן להסיק מזה שאלו לא היו נשים גשמיות אלא מדובר פה בתורות,תורות שבעזרתן הצליחו בעשייה והגיעו לדרגות גבוהות ביותר,וכשהאדם הראשון (כלומר כל אחד מאיתנו ,שנולד ומתחיל את חייו הוא האדם הראשון) נותן לנחש להסית אותו מדרכו ,מהאמת שלו ,נותן לנחש(לדעות ,לעצות, לסרטים, לספרים, לתיאוריות של כל מיניי מלומדים ,ליועצי כספים,ליועצי מס (קנס) וכל מי שלא יהיה)להכניס את הארס (ערס) שלו לתוכו ,א. מתחייב בנפשו. ב.לא עמד בפיתוי .וזה נקרא "והנחש פיתה את האישה".

ומה אנו עושים כדי למנוע את הפיתוי: יש לעמוד על האמת שלנו ,האמת שמלווה אותנו מאז היותנו ילדים ורצינו לעשות דברים שבעניי המבוגר נראו דמיוניים,לא מעשיים ,לזכור באיזה תחום היינו שולטים ,באיזה משחקים אהבנו לשחק וגם ניצחנו ,במה היינו אלופים. להיצמד לדבר אחד מכל אלה ולטפח אותו בנו בתוכנו. לא אלף עצות ודעות שאגרנו במוחנו ואף לא אחת מוכיחה את עצמה ובעצם אנו עוברים מכישלון לכישלון.

והאישה שנישאנו לה נקראת את ואת זאת רוח הקודש,ולכן אנו הזכרים מתחת לחופה אומרים ,"הריי את מקודשת לי" ולכן אנו מקדשים את האישה בקידושים. ויחסינו אל האישה אמור להיות מקודש נטול כעס ,צריכים לשמוע את כל מה שאומרת ,לא לפסול, ולא לבטל, לבדוק היטב כי לעולם ולתמיד מסתתרת לה כוונה טובה מאחרי כל אמירה שלה גם אם הדברים נשמעים לרעתנו בתחילה. והיא היא אשר מכוונת אותנו בדרך . אל תלכו שולל אחרי פרשנים למיניהם כמו שלימדונו עד היום הזה . "האישה היא שטן. האישה דעתה קלה" כפי שנהג לאמר לי שכן דתי ." נשים הן זונות". וכו". אנחנו הפכנו אותן לכאלה .אנו הזכרים ראינו אותן בראי התשוקה ובראי היופי והסקס, עד שאילצנו אותן לספק את שאיפתנו המתועבת ,( הנלוזה ). בואו נחזיר עטרה ליושנה ונתייחס אליהן לא ממקומה של התשוקה אלא ממקום הרבה יותר גבוה, נטול מחשבות של אינטרס , ממקום נקי וטהור ,ממקום "קדוש" כפי שמבטיחים לה מתחת לחופה.

היו שלום
אבי גורי: לאחר שנים של חפוש תמיממות מחשבתית, המתנה בפרוזדור ,נכנסתי סוף סוך לכור ההתוך ,שם אין להכניס הגיון ,דפוסי מחשבה ישנים ,התנהגות מתחנחנת, מצאתי את מקומי, כמו ילד שאבד מוצא את אמו. w83480@walla.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב