מתי חברת שיווק רשתית יכולה, באופן חוקי, לא לשלם לך עמלות?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מתי חברת שיווק רשתית יכולה, באופן חוקי, לא לשלם לך עמלות? 

מאת    [ 05/11/2008 ]
מילים במאמר: 388   [ נצפה 2353 פעמים ]

 
 
אם למערכת וחברת 'חבר שותף' יש עורך דין טוב, סביר מאוד להניח, שהנ"ל יעדכן, אף ידרוש ממנה בתוקף, באמצעות אזהרות חמורות, שלא יסתבכו עם עניין תגמול לשתי רמות מטה וכן יבהיר בכל לשון של הבהרה, שזה יהיה לטובתה העליונה של חברת ה'חבר שותף' לשמור על תוכנית 'רמה 1' במקום שתי רמות.

שכן אם תעשה כך, היא בעצם מכניסה את לקוחותיה העיקריים למצבים משפטיים מסובכים עם חברות האם שלהם, מה שיגרום ללקוחות לאבד את מקומם ואת עושרם ואז תאבד במקביל לחברת ה'חבר שותף' היכולת להמשיך לשתף פעולה עם חבר כעוס.

סיבה נוספת לאי תשלום למפיץ וזריקתו מהחברה ואפילו יהיה מפיץ מאוד מצליח, מתקיימת בחברות מסוימות, כאשר הנ'ל אינו עוקב אחרי עקרונות השיטה של החברה (הסיסטם) ברמה כזאת, שזה ממש מתנגש עם ערכי היסוד שלה. דוגמא לכך היא, כאשר מפיץ משתמש בשיטות לא כשרות, כדי להכניס חברים לעסק שלו, כמו לגנוב לקוחות ממשווקים רשתיים בארגון שלו, במקרים רבים בעיקר, כאשר שולחים חבר לארצות ניכר, בלי יכולת להשגיח עליו.

רבים מהמקרים הללו, קורים כאשר נעשית פעולת מירמה כלשהי מצד המפיץ, כאשר הוא מכניס לקוחות לעסק, שלא מתוך גילוי נאות, אלא הסחת דעת לשמה.

אחד מהמסרים של השיווק הרשתי זה 'שפע לכל' ו'אי-תחרותיות'. משמעות הרעיון הזה הינה לעבוד בסביבת עבודה, שערכים וחזון של כנות ועבודת צוות שורים בה לאורך כל הדרך. חברה העומדת על כך, שחבריה ישמרו על כללי מוסר צוותיים וארגוניים, היא חברת שיווק רשתי, שאמנם עומדת בסטנדרטים הבינלאומיים של חזון השיווק הזה.

אין זה אומר, שחברות השיווק הרשתי אוסרות על עבודה עם מערכות של 'חבר שותף' ויש מהן, שהמוצר הראשי שלהן הינו מערכת או מערכות שכאלה.

נהפוך הוא, חברות שיווק רשתיות, העומדות בקווי יסוד מוצקים של מוסר השיווק הרשתי ומובילות את הדגל הזה ונושאות אותו בזרוע נטויה, מקדמות כל רעיון שיווקי, שיכול לעזור למפיץ להרוויח יותר ולהביא לעצמו יותר לקוחות. ההפך מ'אי-תחרותיות' הינו, בעניין זה, - 'יצירתיות' ויצירתיות מאפשרת אינסוף הזדמנויות כשרות וחוקיות, שניתן להשתמש בהן, גם תחת חוקי ההגבלות של השיווק הרשתי.

לכן, 'הזדמנויות צד' אלו, כמו, למשל, מערכות 'חבר שותף', במידה והן עומדות בקריטריונים הללו של רמת תגמול אחת, יכולות להיות חברות טובות ושותפות פעילות לצד חברות שיווק רב שכבתי מתקדם וחדשני.

החיים הקו-סימביוטיים בין חברות השיווק הרשתי לבין חברות ה'חבר שותף' עומדות להיות חזון נפרץ ולהבשיל עוד, עד כדי שיתופי פעולה הדוקים בינהן.

במידה והיית רוצה להבין ולהיכנס להזדמנות כזאת של מערכת 'חבר שותף' נבחרת, הקלק על הלינק השני מלמטה - והרשם לקבלת מידע בחינם -
מיכל קלעי היל
מאמנת לתקשורת/מיתוג ושיווק עצמי
במאות תקשורת - הרצאות/סדנאות/קורסים -
לרדת למגרש המשחקים, לעלות על במת החיים!
http://www.bamautikshoret.com/
054-4630891
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב