דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי חברת שיווק רשתית יכולה, באופן חוקי, לא לשלם לך עמלות? 

מאת    [ 05/11/2008 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2689 פעמים ]

אם למערכת וחברת 'חבר שותף' יש עורך דין טוב, סביר מאוד להניח, שהנ"ל יעדכן, אף ידרוש ממנה בתוקף, באמצעות אזהרות חמורות, שלא יסתבכו עם עניין תגמול לשתי רמות מטה וכן יבהיר בכל לשון של הבהרה, שזה יהיה לטובתה העליונה של חברת ה'חבר שותף' לשמור על תוכנית 'רמה 1' במקום שתי רמות.

שכן אם תעשה כך, היא בעצם מכניסה את לקוחותיה העיקריים למצבים משפטיים מסובכים עם חברות האם שלהם, מה שיגרום ללקוחות לאבד את מקומם ואת עושרם ואז תאבד במקביל לחברת ה'חבר שותף' היכולת להמשיך לשתף פעולה עם חבר כעוס.

סיבה נוספת לאי תשלום למפיץ וזריקתו מהחברה ואפילו יהיה מפיץ מאוד מצליח, מתקיימת בחברות מסוימות, כאשר הנ'ל אינו עוקב אחרי עקרונות השיטה של החברה (הסיסטם) ברמה כזאת, שזה ממש מתנגש עם ערכי היסוד שלה. דוגמא לכך היא, כאשר מפיץ משתמש בשיטות לא כשרות, כדי להכניס חברים לעסק שלו, כמו לגנוב לקוחות ממשווקים רשתיים בארגון שלו, במקרים רבים בעיקר, כאשר שולחים חבר לארצות ניכר, בלי יכולת להשגיח עליו.

רבים מהמקרים הללו, קורים כאשר נעשית פעולת מירמה כלשהי מצד המפיץ, כאשר הוא מכניס לקוחות לעסק, שלא מתוך גילוי נאות, אלא הסחת דעת לשמה.

אחד מהמסרים של השיווק הרשתי זה 'שפע לכל' ו'אי-תחרותיות'. משמעות הרעיון הזה הינה לעבוד בסביבת עבודה, שערכים וחזון של כנות ועבודת צוות שורים בה לאורך כל הדרך. חברה העומדת על כך, שחבריה ישמרו על כללי מוסר צוותיים וארגוניים, היא חברת שיווק רשתי, שאמנם עומדת בסטנדרטים הבינלאומיים של חזון השיווק הזה.

אין זה אומר, שחברות השיווק הרשתי אוסרות על עבודה עם מערכות של 'חבר שותף' ויש מהן, שהמוצר הראשי שלהן הינו מערכת או מערכות שכאלה.

נהפוך הוא, חברות שיווק רשתיות, העומדות בקווי יסוד מוצקים של מוסר השיווק הרשתי ומובילות את הדגל הזה ונושאות אותו בזרוע נטויה, מקדמות כל רעיון שיווקי, שיכול לעזור למפיץ להרוויח יותר ולהביא לעצמו יותר לקוחות. ההפך מ'אי-תחרותיות' הינו, בעניין זה, - 'יצירתיות' ויצירתיות מאפשרת אינסוף הזדמנויות כשרות וחוקיות, שניתן להשתמש בהן, גם תחת חוקי ההגבלות של השיווק הרשתי.

לכן, 'הזדמנויות צד' אלו, כמו, למשל, מערכות 'חבר שותף', במידה והן עומדות בקריטריונים הללו של רמת תגמול אחת, יכולות להיות חברות טובות ושותפות פעילות לצד חברות שיווק רב שכבתי מתקדם וחדשני.

החיים הקו-סימביוטיים בין חברות השיווק הרשתי לבין חברות ה'חבר שותף' עומדות להיות חזון נפרץ ולהבשיל עוד, עד כדי שיתופי פעולה הדוקים בינהן.

במידה והיית רוצה להבין ולהיכנס להזדמנות כזאת של מערכת 'חבר שותף' נבחרת, הקלק על הלינק השני מלמטה - והרשם לקבלת מידע בחינם -
מיכל קלעי היל
מאמנת לתקשורת/מיתוג ושיווק עצמי
במאות תקשורת - הרצאות/סדנאות/קורסים -
לרדת למגרש המשחקים, לעלות על במת החיים!
http://www.bamautikshoret.com/
054-4630891



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב