כיצד הופכים לקוחות לקונים משלמים לטווח ארוך?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כיצד הופכים לקוחות לקונים משלמים לטווח ארוך? 

מאת    [ 05/11/2008 ]
מילים במאמר: 411   [ נצפה 1945 פעמים ]

 
 
זהו מצב של WIN-WIN. אתה מקבל אפיק מדהים נוסף ליצירת קשר עם לידים הכי חמים והכי קשורים לעסק שלך והמערכת 'שיתוף חבר' מרוויחה מכך שאתה עושה לה פרסום ומוכר את מוצריה ללקוחות מעוניינים. ואז אתה מרוויח בחזרה את כל מה שהשקעת בפרסום ועוד כסף כיס במקרה הרע, להמשיך הלאה להשקיע בפרסום.

הלקוחות שלך מקבלים את המוצרים, המעניקים להם את ההדרכה הכי טובה בתעשייה לשיווק רשתי ואתה מקבל נתחים כבדים מעמלות שמנות ומכובדות, כאשר הם מבצעים את הקנייה.

מכיוון שאתה מוצא את המערכת הכי טובה בשוק, המספקת את מוצרי ההדרכה הכי חדשניים ומעוררי השראה שקיימים, היוצרים מהפיכה בפני עצמה בתודעת המודרכים שלהם, הרי שהמערכת הזאת, באופן טבעי, חשבה על מוצרי המשך. שכן, אנחנו רוצים שהלקוחות ישובו. אנחנו רוצים לשדרג אותם. אנחנו רוצים לתת להם ידע נוסף, על בסיס הידע הקודם, שהם כבר קיבלו ו... יישמו. ומתוך הניסיון החדש וההצלחות החדשות על רקע היישומים הטובים שלהם, הם זקוקים לעוד מידע, כיצד לעבור לשלב הבא.

וזה מה שיוצר מגנט מושך של לקוח שב. הוא שב, כי הוא ממוגנט לידע, הוא ממוגנט להצלחת הידע להועיל לו, הוא ממוגנט על ידי ההשפעות של הידע הזה על בניית העסק שלו, הוא ממוגנט לאפשרות שלו להמשיך לגדול.

למערכת הזאת יש סבלנות של ברזל. שהרי היא עוטפת את עצמה בזרועות רבים, בצורת מיילים בלתי פוסקים, אל הלקוחות, הממשיכים להרשים אותם ולהשפיע עליהם ברמה המנטאלית כמו הרגשית, להמשיך לעשות את השינוי. כל מה שצריך לקוח חכם לעשות, זה להבין, שעליו להתאפק מלקנות את כל המוצרים המפתים הללו, ולצעוד עקב בצד אגודל. זה אומר, לקנות מוצר מספק ידע וליישם אותו ואז לקנות עוד.

המיילים אינם טורדניים בהכרח. הם משפיעים ידע ונכתבים בצורה כזאת, שעצם קריאתם הינה חצי תהליך למידתי בפני עצמו.

הם עוזרים ולוקחים את הלקוח יד ביד לעבר יישום האינפורמציה שקיבל. הם נוחכות חיה של המערכת, אולם עבור הלקוחות, הם נוחכות חיה... שלך. אתה שם בשבילם והם מחכים למייל שלך, שיסביר להם את הצעד הבא, או יענה על שאלות, שלא היה להם את מי לשאול. הם מצפים למייל כאילו וערכו מפגשים עימך עצמך. המיילים הם נציגי הכוח שלך, המומחיות שלך והמנהיגות התורמת שלך.

ואז יום אחד, מקבל המייל אומר לעצמו, שהוא ממש, אבל ממש, היה רוצה להיפגש עימך ואולי ללמוד ממך באופן אישי. למה צריך מיילים עם אפשר פנים מול פנים. אולי אפילו יתפתה להפוך להיות דאונליין שלך, רק כדי להיות באווירה של המחשבה היצירתית החדשנית, שפורחת מכל מילה במיילים שלך.

וכך, לקוח חוזר הופך להיות מושא חלומותיך - שותף הדוק לעסק השיווק הרשתי שלך.

לבדוק עוד על המערכת המדהימה הזאת, הקלק על הקישור השני מלמטה והרשם בחינם -
מיכל קלעי היל
מאמנת לתקשורת/מיתוג ושיווק עצמי
תשע - במאות תקשורת - הרצאות/סדנאות/קורסים -
לרדת למגרש המשחקים,לעלות על במת החיים!
http://www.tesha-bamautikshoret.com/
http://www.bamautikshoret.com/
054-4630891
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב