דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צנרת מסועפת שיווקית 

מאת    [ 04/11/2008 ]

מילים במאמר: 638   [ נצפה 2767 פעמים ]

מה בדבר הרצון שלך לעשות יותר כסף מיותר מהלקוחות שלך, באופן אוטומטי, כשידיך חופשיות, עשרים וארבע שעות, שבע ימים בשבוע? האם הוא קיים? האם תעמוד בפיתוי לא להגיע למצב שכזה? הרי כל העסק של שיווק רשתי הוא לקוחות ומגוייסים. כמה שיותר לקוחות יהיו לך, שיהנו וישבחו את המוצר, ככה יותר שותפים יהיו לך בעסק, באופן פונטציאלי. ואם נצא מנקודת המוצא שתשעים וחמש אחוז מהלקוחות/שותפים פוטנציאליים שלך לא יכנסו לעסק שלך, האם זה יגרום לך להרים ידים? או תתחיל לחשוב כמו איש עסקים, שכל מה שעליך לעשות, זה ליצור, לעשות ולייצר עוד לקוחות, עוד לידים, עוד שמות, שתוכל להיות איתם בקשר, לפתח איתם מערכת יחסים ולהציע להם את מרכולתך?

מה אם באמת עמדת בכל המבחנים הראשונים, כמו לגשת לאנשים, להתנפל עליהם בהתלהבות נסערת, להציע להם את השירותים הרשתיים שלך ולהפגיש אותם עם ההזדמנות המדהימה שלך לחופש כלכלי, להתפתחות אישית וכו'... מה אם עשית את כל זה והייתה לך הצלחה חלקית עד סבירה? מה אם? מה אם תרצה כעת להכפיל את ההכנסה שלך, להקפיץ את העסק שלך לגבהים חדשים, לצאת מהמעגל החם, שכבר שרפת ולעבור לעולם הרחב... של... נגיד... האנשים החדשים שאתה מוצא כל יום בתחנת דלק, במסעדה, בבתי קפה, ברחוב, על שפת הים? ו... מיצית גם את זה. מה אם הגעת לרוויה מהשוק הרדוף שלך והגעת למצב שאתה רוצה להיות נרדף, אתה רוצה שאנשים יזהו את ההזמנות שלהם להישתנות ללא היכר, רק מלהיצמד אליך, רק מלהיות תחת הצל שלך, רק מללכת בעקבות 'עקבות כף הרגל שלך'... מה אם?

מה אם אתה רוצה עכשיו להיות מגנט חי, שגורם לאנשים להימשך אליך, רק בעצם זה שאתה מופיע במקום מסוים, רק מזה שאתה משמיע את קולך, רק בעצם זה שאתה עובר... מה אם?

ומה עליך לעשות, כדי להיות כזה?

שני דברים חשובים יש לעשות במקרה שאתה שואל את עצמך את השאלות הללו, ש... לעיל -
1. להפוך את עצמך להיות מנהיג, ואז השאלה היא - מה זה להיות מנהיג?
2. ללמוד לייצר לעצמך עוד כמה ערוצי משיכה ללקוחות ובוא נהיה ריאלים... ערוצי משיכה למגוייסים חדשים שורותיך.

כדי להיות מנהיג עליך לייצר ערך. איך מייצרים ערך?

מה זה מנהיג? האם מנהיג זה מישהו שצורח, שמדבר יותר מדי, שאומר - 'אני ואני ואני', או שמנהיג זה מישהו שחי איזה שהם ערכים מסוימים וחי אותם כל כך אמיתי, שהוא הופך להיות מצרך מבוקש. מנהיג זה מי שאינו מבזבז את זמנו לחינם. הוא מדבר רק עם מי שרוצה להקשיב. הוא מדבר רק אם מי שעושה איתו עסקים. הוא מדבר רק עם מי שיש לו צורך. הוא אינו מבזבז את זמנו אם אנשים שחוזרים על הסיפורים הישנים שלהם ואינם רוצים לצאת מהם, גם כשהוא מציע להם אפשרות והדגש על אפשרות (שכן הוא אינו כופה את עצמו) לראות, לחשוב לעשות ולקבל, חיים אחרים.

מנהיג זה מישהו שאינו פוחד לשרוף גשרים מאחור. מנהיג זה מישהו שאינו חושש לקחת אחריות, גם אם האחריות שלו זה, לשחרר כסף על אביו, שזה עתה עבר אירוע מוחי וצריך דחוף מישהו שיסעוד אותו 24 שעות ביממה, אביו האלמן, שנמצא לבד ואינו יכול לאפשר זאת. מנהיג זה מי שלמרות שכל אחיו אינם בעד מבצע מפריש כספים שכזה, הוא לא יכול לעמוד במחדל ולא ירצה להמשיך יום אחד ללא סידור לאביו, גם אם כל הנטל הכספי יפול עליו. מה יחשבו עליו אחיו? האם יחשבו שהוא מטורף? שכן רק עתה עזב עבודה, בעבור איזו הרפתקאה בלתי ברורה של... שיווק רשתי וכל חייו תלויים על בלימה.

או שמא, הם יעריכו אותו בסתר ליבם, למרות מוצא פיהם ויגידו לעצמם שהוא נועז, אמיץ, גם לעזוב עבודה בעבור היותו חופשי מבוס וגם ממשיך להיות שם בשביל אבא...

יכול להיות שהם יתפסו אותו כמנהיג, פורץ דרך, מישהו... שאולי כדאי ללכת בעקבותיו?

הדרך למנהיגות היא ארוכה, כי היא דורשת שינויים עמוקים של מהות. אולם היא לא הדבר היחיד שיש לעשות, כדי להצליח בשיווק רשתי. יש למצוא גם את קו הצינורות שלך. האם מנהיג יכול להרשות לעצמו לרדוף אחר אנשים? או שמא, הוא צריך לגרום לאנשים לרוץ לקראתו...? מהי הדרך הכי פשוטה וקלה לעשות זאת? - מערכת אינטרנטית לייצור בלתי נדלה של לידים...(???)

מיכל קלעי היל
מאמנת לתקשורת/מיתוג ושיווק עצמי
תשע - במאות תקשורת - הרצאות/סדנאות/קורסים -
לרדת למגרש המשחקים,לעלות על במת החיים!
http://www.tesha-bamautikshoret.com/
http://www.bamautikshoret.com/
054-4630891



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב