דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קוסם ליום הולדת 

מאת    [ 03/11/2008 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3446 פעמים ]

קוסם לימי הולדת
יום ההולדת מתקרב ובא, כבר הכנתם את הקישוטים עשיתם רשימה של אוכל וממתקים, חשבתם עם הילד על משחקים אבל אתם מרגישים שעדיין משהו חסר...משהו שיהפוך את יום ההולדת למשהו מיוחד במינו. נזכרתם שהילד גמע בשקיקה את ספרי הארי פוטר והבנתם שכאן טמונה התשובה - קוסם לימי הולדת !
כבר משחר ההיסטוריה ילדים נמשכו לפיות, קוסמים, מכשפים או ליצנים. משום כך יש כל כך הרבה סיפורים ואגדות על עולם הפנטזיה, עולם שהוא לא נחלתם של ילדים בלבד. גם אנחנו המבוגרים לא פעם מרותקים למסך הטלוויזיה או לספר טוב שטומן בחובו פנטזיות ובדיון. אז אם אתם שואלים את עצמכם איך תוכלו להוסיף פלפל ליום ההולדת של ילדיכם - התשובה היא ללא כל צל של ספק - קוסם. הבטחה - גם אתם תיהנו, תסחפו ותוקסמו.
קוסמים
קוסמים לימי הולדת זוהי ללא כל צל של ספק אטראקציה מושלמת. קוסמים גורמים לנו להתפעל, לצחוק, לשאול ולתהות. ביכולתם להפוך אירוע סטנדרטי לבלתי נשכח. אז אם אתם תוהים כיצד אתם יכולים להוסיף נופך מיוחד לאירוע שלכם - חפשו קוסמים מקצועיים.
קוסם - כי יש קסם לחיים
קוסמים טובים גורמים לילדים לצחוק, להתרגש, לשאול שאלות ולהתפעל. במקרים רבים הם מספקים הפעלה אקטיבית לילדים ובידור משובח. תוכלו למצוא קוסמים המשתמשים בחיות מחמד, כאלה שעושים שימוש בחרבות וסכינים המותאמים לסביבת ילדים, חלקם יבלעו בלונים, יערכו משחקי קוסמים ועוד.
כיום קיים ביקוש הולך וגובר עבור קוסמים לילדים אם עבור ימי הולדת ואם בעקבות אירועים. גם בתי ספר ומוסדות חינוך, תנועות נוער וכו' נעזרים בקסמם. כל אלה מחפשים אחר דרך להוסיף ממד בידורי נוסף לאירוע שלהם. אם עד לא מכבר קוסמים עבדו בעיקר באירועים כגון ימי הולדת אזי כיום קוסמים מבוקשים במגוון תחומים: קוסם לילדים, קוסמים למבוגרים, קוסמים רפואיים וזה רק על קצה המזלג.
כולם רוצים הארי פוטר
העלייה בביקוש של קוסמים בשנים האחרונות קשורה בקשר הדוק לרב המכר הארי פוטר. הלא זהו ספר המגולל את הרפתקאותיו של קוסם צעיר. לא רק ילדים קראו את הספר, לרשימת המעריצים הקטנטנים הצטרפו שורה ארוכה של מבוגרים שנסחפו להרפתקה. ואם תשאלו מדוע אז התשובה תהיה שגם אותנו המבוגרים ניתן להקסים ולסחוף לפנטזיות נפלאות.
בחירת קוסם לימי הולדת
זהו החלטתם להזמין קוסם ליום ההולדת עכשיו נשאלת השאלה איך עושים את זה. ובכן, זה לא קשה בכלל, זה דווקא קל. יש לוודא מספר דברים בטרם אתם סוגרים עם קוסם זה או אחר. וודאו כי יש לו ניסיון, שאלו אותו על התוכנית האומנותית שלו, מה היא כוללת: חיות מחמד - סכינים - הומור - הפעלות - וכו'. דאגו לציין את גיל הילדים שכן לכל גיל וגיל יש להתאים מופע ייחודי. ילדים בגיל 3 יכולים לפחד ולחוות טראומה ממופע קסמים המיועד



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב