דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בין ניר למאיר 

מאת    [ 03/11/2008 ]

מילים במאמר: 813   [ נצפה 2908 פעמים ]



הבחירות לעיריית ירושלים בין ניר למאיר

מאיר פורוש נולד ב-11 ביוני 1955 חבר כנסת מטעם יהדות התורה.
פורוש נולד בשנת 1955 בירושלים, בנו של הרב מנחם פורוש שכיהן כחבר הכנסת מטעם אגודת ישראל במשך 37 שנים, ונכדו של הרב משה גליקמן?פרוש שהיה עסקן בכיר באגודת ישראל בתקופת המנדט הבריטי והקמת מדינת ישראל.
פורוש שירת בצה"ל והשתחרר בדרגת טוראי. הוא בעל השכלה ישיבתית.
הוא נשוי ואב ל-12 ילדים, גר בירושלים. בעיריית ירושלים
שימש כמנהל משרדי אגודת ישראל בירושלים. כיהן במשך 13 שנה כחבר מועצת עיריית ירושלים. 7 שנים היה סגן ראש עיריית ירושלים, אחראי על תיק שיפור פני העיר, מנהל תיק החינוך החרדי וחבר ועדת תכנון ובנייה.
פורוש מכהן כח"כ משנת 1996, ולמעשה החליף את אביו שכיהן כח"כ עד 1994. הוא שימש כסגן שר הבינוי והשיכון (בלא שר מעליו) בשנים1996-1999 ובשנים 2001-2003. נחשד כי בהיותו סגן שר הבינוי והשיכון פנה פרוש לנזקקים שזכו לסיוע בדיור ממשרד השיכון וביקש מהם לסייע להצלחת מפלגתו בטרם הבחירות בשנת 1999‏‏. בעקבות כך המליצה המשטרה להעמידו לדין בחשד לעבירה על חוק הגנת הפרטיות ובעבירה של מרמה והפרת אמונים‏. החלטת הפרקליטות לסגור את התיק כנגדו נומקה בספקות שהתעוררו סביב "היסוד הנפשי שבעבירה". ( ויקיפדיה )

מבחינה נומרולוגית סה"כ תאריך הלידה 1, שמיוצג על ידי השמש, שליט מזל אריה. כפי שאנו מכירים את מזל אריה, תמיד במרכז, רצון לשלוט, ולקבל תשומת לב. אך השמש של פורוש במפת הלידה נמצא במזל תאומים , יסוד אוויר, המזל של הכוכב מרקורי.

גימטרית השם שלו נותן 6, שמיוצג על ידי כוכב ונוס, שליטת מזל שור ומאזניים. לא הרבה אסטרולוגים משתמשים בפן הלוחמני של ונוס, הרי היא היתה גם אלה המלחמה וגם אלת האהבה במיתולוגיה רומית. הצד של השור השואף לעמדות כוח וממש לא כדאי להימצא בקרבתו כשמתעצבן....ומצד שני,המאזניים ששואף להרמוניה, יופי, משפחתיות ואיזון.כך שפורוש מגשים את יעודו על ידי הבאת 12 ילדים לעולם, וגם על ידי עבודה למען הציבור, נתינה ושירות.

פורוש היום בן 53, ונמצא בשנה אישית 9 עד יוני 2009. מספר 9 מושפע מכוכב מארס האנרגתי והלוחמני. אך זאת שנה של סיומים , סגירת מעגלים ולא שנה של התחלות !

במפה האסטרולוגית : שמש , זנב דרקון ומרקורי בתאומים, יסוד אוויר גם מצביע על חשיבה שכלתנית, תקשורתית מאוד. ירח בדלי, גם יסוד אוויר, מראה על אדם שמרגיש דרך השכל... הםםם האם זה אפשרי??

במפה השניה, מפת הקידומים מעלה לשנה- מרקורי בזוית מתרחקת מהשמש שלו. אורנוס בזוית דיסהרמונית לשמש, נפטון במולות לשמש. זויות אילו לא מבשרות טובות לגבי הבחירות. גם מפת המעברים ליום הבחירות מפעילה עליו לחץ דרך הכוכבים האישיים: מרקורי בזוית מתרחקת ממארס לידתי, שמש 150* לשמש, ונוס בזוית דיסהרמונית לMC, (רום השמיים לידתי) מארס במולות לונוס לידתי.

מפת הלידה עם קידומים ומעברים:





ניר ב‏רקת

נולד ב 19.10.1959, יזם, איש הייטק, חבר מועצת עיריית ירושלים ויו"ר האופוזיציה בה, המתמודד בבחירות המוניציפליות בנובמבר 2008 על ראשות העירייה.

שירות צבאי ולימודים
ברקת גדל והתחנך בירושלים. ב-1977 התגייס ושירת בצנחנים במשך שש שנים, ב-1983 השתחרר בתפקיד מ"פ. בשירות המילואים הגיע לדרגת רס"ן.
ברקת השלים תואר ראשון במדעי המחשב ולמד לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים. ברקת נשוי לבברלי ואב לשלוש בנות.

קריירה עסקית
ב-1988 הקים ברקת יחד עם שלושה שותפים נוספים את קבוצת ההיי-טק BRM אשר הייתה מהראשונות בעולם לפתח תוכנת אנטי וירוס. עם השנים הפכה BRM לבית גידול עבור עסקים אחרים בתחום והשקיעה רבות בחברות כ-בק ווב (BackWeb) וצ'ק פוינט (Checkpoint). ברקת כיהן כיו"ר החברות בשנותיהן הראשונות.
כניסתו של ברקת לחיים הציבוריים חלה בתהליך הדרגתי בו נחשף והיה מעורב בקידום ופיתוח פרויקטים בתחום החינוך, הקהילה והחברה.

קריירה פוליטית
בינואר 2003 פרש מכל תפקידיו ועיסוקיו העסקיים והשתתף במסע הבחירות כמועמד לראשות עיריית ירושלים בראש סיעת "ירושלים תצליח". בבחירות לראשות העירייה זכה ברקת ב- 43 אחוזי תמיכה וסיעתו הפכה לשנייה בגודלה במועצה, אך כשל במטרתו הראשית - לזכות בראשות העירייה.
כיום משמש ברקת כחבר מועצה וכיו"ר האופוזיציה, מכהן כחבר בוועדת החינוך העירונית, בוועדת הכספים וחבר בוועדה המחוזית לתכנון ובניה. ברקת מעורה ומעורב במספר רב של פעילויות ויוזמות חדשות בעיר בתחומי הכלכלה, החינוך.( ויקיפדיה)

מבחינה נומרולוגית סה"כ תאריך לידה שלו 8, מספר שמיוצג על ידי כוכב שבתאי, הכבד, המצמצם, שמביא בדרך כלל הצלחות מאוחרות בחיים. שבתאי שליט מזל גדי הוורקוהוליק ושליט מזל דלי, עידן הניו אייג' בו אנו חיים היום במאה ה 21. במפת הלידה שלו שבתאי נמצא מזל גדי, שם הוא מרגיש בבית. לכן ברקת הוא איש עבודה אולטימטיוי, רציני, קפדן, מחמיר וגם קשור למסורת. מספר שמונה מתקשר לאנשי מדים וכוח. עיסוק בהיי-טק גם תפור עליו, מספרים לא זרים לו.

גימטרית השם שלו גם נותן 8 !! כמה שזה מענייןןןןן... פורוש 1-6 / ברקת 8-8.
האם אני צריכה להמשיך?? הרי מי יכול נגד 8-8??

אך, כדי להשלים את התמונה באו נראה מה טמון במפת הלידה שלו ?

שמש במאזניים השואף להרמוניה ואיזון, ירח בשור.... לא מדהים? כאילו השתקפות של פורוש!
במפת קידומים פלוטו יושב על השמש שלו, ושבתאי בזוית מתקרבת הרמונית לשמש בלידה. נפטון המגשים חלומות בזוית הרמונית לשמש, יופיטר במעברים בצמידות על יופוטר בקידומים מראה על הרחבת אופקים,יתרה מזאת, יופיטר נמצא בגדי וזה בהחלט מראה על התחברות לשילטון.



מפת הלידה עם קידומים ומעברים




לפי דעתי אין צורך להרחיב כאן, גם המספרים וגם הכוכבים תומכים בו .

שיהיה בהצלחה !

גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך
http://www.astroworld.co.il
054-7731313



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב