דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב כרטיס ביקור 

מאת    [ 02/11/2008 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 6602 פעמים ]

כרטיסי ביקור נחשבים לכרטיס כניסה למפגש בין אנשי עסקים ויזמיים.

הרבה אנשים ממעיטים מכוחם של כרטיסי הביקור ומוצאים את עצמם מדפיסים כרטיסי ביקור נטולי חיים, כרטיסי ביקור אשר לא מייצגים את אופי החברה, כרטיסים עם טלפונים ישנים, גרפיקה מיושנת / גסה וכו'.

אם חשוב לכם הרושם הראשוני בפגישה עסקית (ראשונית) כדאי שמעבר למראה האישי שלכם, סדר גודל החברה שלכם ושרותיה המצוינים תגישו כרטיס ביקור מקצועי המכבד אתכם ואת איש השיחה שלכם לו תגישו את הכרטיס.

לפני שניתן את כרטיס הביקור שלנו עליו מודפסים לוגו החברה ופרטי העסק, כדאי שנבחן האם הכרטיס ביקור שלנו אכן מייצג אותנו ואת הווי החברה בכבוד.
לצפייה בגלריית: עיצוב לוגו

מעיצוב כרטיס הביקור ניתן לקבל פרטים כמו:


    • שם החברה – רבים זוכרים לוגו (סמל) של חברה יותר משם
    • תחום התמחותה של החברה
    • איש הקשר ותפקידו – יש לוודא שנדע למי לפנות
    • סדר גודל החברה – לפי קיטלוג התפקידים
    • הווי החברה – חברה ותיקה / חדשנית / ישנה
    • ייחודיות / סדר / איכות – איכות הכרטיס והגרפיקה משקפים את אופי החברה
    • אופן שמירת הכרטיס (בנרתיק / קופסה) והגשתו 

ראשית נוודא אם כרטיס הביקור שלנו:


    • נקי / ללא קימוטים
    • האם פרטי הכרטיס מעודכנים
    • לוגו החברה חייב להיות מקצועי וברור.
    • עיצוב הכרטיס ישקף את ההווי ותחום החברה.
    • כרטיס עמוס – צבעים, תכנים ועוד
    • עיצוב הכרטיס יהיה אחיד לשאר המיתוג כמו: פולדר, אתר אינטרנט וכו'
    • פרטי התקשרות ברורים מספיק אך לא כתובים בצורה גסה
    • גופנים זורמים וקלים לקריאה.
    • חשוב שיהיה מודפס שמו של איש הקשר ותפקידו, במטרה לאפשר תזכורת ויצירת קשר עתידי.
    • הכרטיס יודפס על נייר עבר ומשובח, ניתן לעשות למינציה מט לשמירה על הכרטיס.
    • התכנים בכרטיס צריכים להיות מאורגנים על הכרטיס בפרופורציה
    • הדגשה על פרטים רלוונטיים.
    • צבעי הכרטיס נעימים ומתמזגים יחד
    • בכרטיס דו לשוני (עברית / אנגלית) אל תעמיסו הכל על צד אחד
    • בכרטיסי ביקור לחו"ל נציין את הקידומת של ישראל 972+
    • השתדלו לא לרשום התמחויות רבות על הכרטיס
    • שמרו את כרטיסכם בנרתיק / קופסה המיועדת לכך
    • חשוב שגודל הכרטיס יהיה סטנדרטי ויוכל גם להיכנס לקלסר של הלקוח.
    • התחשבו בקהל היעד שלכם, אם אתם עובדים בשעות קבועות לדוגמא רופאים, ציינו את שעות פעילותכם, אם קהל היעד שלכם קשישים תדאגו שהם יוכלו לקרוא את פרטי הכרטיס. 

טרנדים בעיצובי כרטיסי ביקור


    • משחק עם למינציות מט / מבריק
    • הטבעה על גבי הכרטיס בצבע חמישי כסף / זהב / ברונזה
    • כרטיס עם הבלטה (מישוש הכרטיס)
    • כרטיס על גבי נייר נטול עץ / טבעי / משוחזר
    • כרטיסי ביקור פלסטיק (כמו כרטיסי אשראי)
    • כרטיסי ביקור עם חיתוך ייחודי (פינות עגולות, צורה כלשהי וכו').

עיצוב כרטיסי ביקור נעשים במגוון רחב של צורות, הם יכולים להעיד על מקומות בעולם ועל אופיים העסקי של תחומים שונים. הרבה אנשים שומרים / אוספים כרטיסי ביקור, לכן חשוב שכרטיס הביקור יהיה גם ייחודי ויהיה חלק מעיצוב התדמית של החברה.

והכי חשוב הגישו את כרטיסכם עם חיוך, ביטחון וגאווה !

אנו בסטודיו סיגל נעצב ונפיק לך כרטיס ביקור מקצועי שישקף את החברה שלך ותוכל להגיש בגאווה.

סיגל לוי - סטודיו סיגל מתמחה במתן שרותים לעסקים קטנים וגדולים בתחומים: עיצוב לוגו | מיתוג | עיצוב גרפי & הפקות דפוס בניית אתרים | עיצוב אתרים | פרסום & אינטראקטיב | איגרות ברכה לקבלת ייעוץ חינם התקשרו: 077-3004230 info@sigals.co.il http://www.sigals.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב