דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למכור פי שניים תוך שבועיים 

מאת    [ 30/10/2008 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2843 פעמים ]



כאשר אתה לא עומד ביעדים שהצבתה לעסק, אתה בבעיה רצינית!
אתה למעשה מתקרב סטטיסטית לאזור הסכנה. נתון סטטיסטי מדאיג ,שעלה מתוך מחקר מיוחד הנקרא"השרדות עסקים 2006"( מתוך הרשות לעסקים קטנים ובנוניים בישראל) עולה כי 70% אחוז מהעסקים בישראל לא שורדים עד השנה החמישית ,מרגע פתיחתם.
לא מכרתה לא שרדתה! אתה בסכנה קיומית.
לאיזה אחוז אתה רוצה להשתייך? ל30% ששורדים או ל70% שנאלצו לסגור את העסק?


בודאי שאתה מעוניין לשרוד ואף להתפתח! אתה גם מבין שאתה חייב למכור, כמה שיותר מכירות- יותר טוב! האומנם? כמה מכירות היו לך עד היום? קח את הנתון הזה ותשווה אותו למספר הביטולים שלך . כול ביטול גרוע בהרבה יותר מאי מכירה. על כול ביטול תוריד לעצמך מכירה+ 3מכירות נוספות שלא תמכור יותר. למה?
הסיבה ל 95% מביטולי העיסקאות נבעת מחוסר התאמה מובהק בין צורך הלקוח למוצרי העסק. הלקוח הבין שאין לו צורך במוצר שלך לאחר שקנה אותו(כי דחפו לו אותו). הוא מתרגז ומרגיש מנוצל ועכשיו הוא רוצה את כספו בחזרה. קוראים כאן מספר דברים:
א- הפסדתה את העיסקה!
ב- הוא לא יחזור אליך.
ג- יספר לסביבה הקרובה- גם הם לא יקנו ממך.
הפסדתה במכירה אחת לא נכונה: כסף,לקוחות ומוניטין - זה בטח לא ירחיק אותך מאזור הסכנה.
למה זה קורה לך? יש לך מוצר איכותי ?הכי טוב בשוק!
זה קורה כאשר לא מוכרים נכון.


כדי לשרוד בשוק אתה צריך למכור כמה שיותר- אמת!
אבל כדי לשרוד ולהתקדם צריך למכור נכון!!!!
מכירה נכונה פרושה : לקוח מרוצה! לקוח מרוצה = לקוח שחוזר אליך ומביא איתו לפחות חבר(או יותר) הוא מרוצה אתה מרוצה.



כדי למכור נכון צריך לדעת להתאים בין צורך הלקוח למוצרי העסק שלך. העובד שלך צריך לדעת לאתר את הצורך או את בעיות הלקוח ולהתאים לו את הפתרונות שהעסק שלך מציע. במילים אחרות הסוכןאיש שרות שלך חייב לפתח מיומנות כגון: הקשבה ,שאילת שאלות,הבנה מעמיקה,יכולת להצליב מידע בין מה שהלקוח סיפר לו לבין מוצריך.
לא נולדים עם מיומניות אלו,אלא רוכשים אותן בתהליך למידה קצר יחסית. כדי שהעובדים שלך יבצעו מכירות איכותיות בהקיף של פי שניים מהרגיל,אתה צריך לספק להם אדם מיקצועי המומחה לפתוח מיומניות אלו. כול עסק שמעוניין להיות ב30% של העסקים השורדים אחרי חמש שנים,חייב לספק לאנשי המכירות שרות לקוחות שלו לפחות את הבסיס העיקרי של מכירה טובה. אחרת העסק שלו יחדול מלהתקיים ,כי בלי מכירות טובות בהקיף רחב ?אין לך סיכוי לשרוד בשוק יותר משנתים (במיקרה הטוב).


להשגת המיומניות הבסיסיות למכירות איכותיות ,אפשר להסתפק בסדנה של חמישה מפגשים ,כול מפגש כשלוש שעות בה יקבלו הסוכניםאנשי שרות שלך כלים מעשיים לאיתור צורכי הלקוח ואף יתנסו במיומניות החדשות בשטח כבר לאחר המפגש הראשון,כך הם ילמדו כיצד להפוך מכירה איכותית מאחת לשניים ומשניים ליותר. תוך שבועיים הצוות שלך מביא לך כמות מוכפלת של מכירות איכותיות .
התוצאה הסופית הכפלה של כמות המכירות האיכותיות ,כמות כמעט אפסית של ביטולים ואתה כמובן מתרחק מאיזור הסכנה בו נמצאים 70% מחבריך ,שנאלצים לסגור את העסק.
בהצלחה!!






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב