דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח דירה 

מאת    [ 26/10/2008 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2952 פעמים ]

בעת רכישת הדירה רוב האנשים עושים גם ביטוח דירה וזאת על מנת להגן על הרכישה הגדולה ביותר שלהם ולזכות בשקט נפשי. ביטוח דירה מבטיח למעשה כיסוי במקרים של פגיעה בנכס כמו נזקי אש, ברק, התפוצצות, שריפה, התנגשות כלי רכב או כלי טיס במבנה, רעידת אדמה, שיטפונות, שוד, פריצה וכדומה. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי ביטוח דירה יכול להשתנות מחברת ביטוח אחת לשנייה ולכן חשוב תמיד להיות עם האצבע על הדופק ולהבין בדיוק מה אנו מקבלים במסגרת ביטוח הדירה היות ושינוי הכי קטן בפוליסה עלול לקבוע האם חברת הביטוח תפצה אותנו במקרה של נזק או פגיעה ברכוש.

אז איך נדע לקרוא את האותיות הקטנות בביטוח דירה: בשלב הראשון חשוב מאוד לקבל מספר הצעות לביטוח דירה. כיום ניתן לבטח את  הנכס או באמצעות חברת ביטוח חיצונית או באמצעות הבנק בו לקחתם את המשכנתא ועשיתם ביטוח משכנתא, כחלק מהליך רכישת הדירה. השוואה בין מספר ביטוחי דירה גם בעלות וגם בתמורה, יאפשרו לנו לקבל את ביטוח הדירה הטוב ביותר עבורנו. על מנת שנוכל להגיע להחלטה אודות ביטוח הדירה שלנו, אנו חייבים להבין מה מכסה הביטוח במסגרת הפוליסה הסטנדרטית ומה נחשב כתוספת. אל תהססו לשאול כל שאלה ולהבטיח כיסוי מלא גם לדברים שאולי נראים לכם רחוקים או בלתי מציאותיים כרגע, במידה ויקרו לכם תרצו לדעת שביטוח הדירה שלכם מכסה אותם בשלמות. בין המקרים שאינם באים כסטנדרט בפוליסת ביטוח דירה ניתן למצוא נזקי רטיבות שאינם כתוצאה מנזקי צנרת ישירים, אובדן תכולה הנמצא במרפסת פתוחה ועוד.

בכל הנוגע לתכולת דירה, תחום אפור מאוד בביטוח דירה, יש להבהיר את הדברים מראש ולהבין בדיוק מה מכסה ביטוח הדירה במקרה של אובדן תכולה, גנבה של חפצים יקרי ערך וכדומה. ישנן דברי ערך כמו ניירות ערך או אבני חן שאינן מגולמים בתכשיטים שלא יכללו בפוליסת ביטוח דירה ולכן, במידה ורוצים לבטח אותם, יש לרכוש עבורם פוליסה נפרדת או בהרחבה ספציפית בפוליסה קיימת ולא להסתמך על ביטוח דירה סטנדרטי. עוד חשוב לבדוק מהי עמדת פוליסת הדירה בכל הנוגע לאחריות צד ג' , כלומר נזקי גוף ורכוש שהתרחשו לאדם אחר בדירת המגורים שלכם. גם מקרים אילו מסויגים ולא תמיד יכללו בפוליסת ביטוח דירה סטנדרטי , כך שאם אדם נפצע אצלכם בבית ומחליט לתבוע איתכם ביטוח דירה רגיל לא תמיד יכסה זאת.

רוצים לדעת יותר על ביטוח דירה? וועד הבית? כל התשובות לכל השאלות במדריך ביטוח בבית המשותף בפורטל בית משותף.

 

פורטל בית משותף הנו מיזם פרטי ומקורי. המאפשר לרוכשים דירות בפרוייקטים חדשים, לוועדי בתים ודיירים בבתים משותפים לנהל קשר והחלפת מידע בין הדיירים.
פורטל בית משותף נותן מקום נרחב לתוכן במגוון נושאים: נדל"ן, כלכללה וצרכנות, שיפוץ, עיצוב, בעלי מקצוע, איכות הסביבה ובנייה ירוקה, בניין ודיור, ועד בית, גינון, פנאי ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב