דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיסטיקה כל אחד יכול 

מאת    [ 26/10/2008 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2644 פעמים ]

מיסטיקה נמצאת בקרב תרבויות שונות ובתקופות שונות. בני אדם לאורך כל ההסטוריה האנושית חיפשו את המציאות הבלתי גלויה , שמשמעותה מיסטיקה. מיסטיקה שימשה את בני האדם מתחילת ההסטוריה האנושית, אנשים בזמנים שונים ובתרבויות שונות נעזרו בסוגים שונים של מיסטיקה כדי למצוא תשובות לשאלות, וכדי למצוא פתרונות לבעיות שונות הקשורות בחיי היום יום שלהם. כיום דווקא בעידן המודרני שבו כמעט הכל ידוע כמעט הכל ברור, אין כמעט סוגיות פיזיות שאין להן פתרון ולמרות זאת המוני אנשים מתחברים כיום לעולם של מיסטיקה .

כיום יותר ויותר אנשים מרשים לעצמם לשאול שאלות ולהטיל ספקות במציאות הקיימת, אנשים מחפשים דרכים ואמצעים שיהפכו אותם למאושרים יותר וכמובן שעולם של מיסטיקה שמשמעותו התחברות אל הנשמה ואל הרוחניות היא הדרך. מיסטיקה של העידן המודרני היא התמזגות של הרוחניות עם החומריות המאפיינת כ"כ את העולם המודרני. מיסטיקה יש לה כוח משיכה חזק והיא מספקת לנו בני האדם צרכים חבויים שלנו ומשפיעה על חיינו היום יומיים.

מיסטיקה של העידן החדש היא מיסטיקה שרואה באדם לא רק יצור גשמי שנמצא במרוץ החיים המטורף אלא יצור שיש לו גם פן רוחני של מיסטיקה שמאפשרת לאדם לחוש את הרוחניות הקיימת בו ולחוות את החיים גם באופן רוחני ולא רק באופן גשמי. מיסטיקה משרתת את האדם הרוחני הרוצה להתחבר אל הנשמה שבו, מיסטיקה מסייעת לאדם להכיר את הצדדים הרוחניים שבחייו ומסייעת לו למצוא פתרונות לשאלות הקשורות לענינים כמו פרנסה וזוגיות. חשוב לזכור שהמדע המודרני התפתח כתוצאה מאותה מיסטיקה של העולם שנסתר מעינינו, אנשים בתרבויות שונות שאלו שאלות וחיפשו תשובות עבור כל מה שהיה נראה להם בלתי נתפס או לא ברור.

מיסטיקה היא אולי הדת החדשה של הניו-אייג', מיסטיקה היא אמונה בכך שיש רוחניות בעולם הקיומי שלנו ויש עולמות גבוהים מעלינו שמשפיעים על הקיום היומיומי שלנו. אחת הדרכים הנפוצות כיום להגיע אל אותם עולמות עליונים אל אותם ישויות רחוקות מאתנו היא ע"י תקשור המחבר בין עולם של מיסטיקה לעולם הקיומי הפיזי שלנו, תקשור מאפשר לנו לקבל תשובות על עברנו, על חיינו העכשווים ועל עתידנו הצפוי. תקשור יכול להיות מגוון, אלו העוסקים בעולם של מיסטיקה או תקשור טוענים שניתן לבצע תקשור עם ישויות שונות וגורמים שונים הקיימים ביקום הגדול כמו נשמות שנעלמו, הטבע הגדול שמסביבנו, חייזרים וישויות או מימדים הקיימים בעולם אך אנו לא יכולים לחוש אותם בעזרת חושינו.

אנשים רבים מסתייעים כיום בשיטות של תקשור במטרה להגיע להרגשה של שלמות רוחנית ופיזית ולהגיע אל אותו אושר פנימי שבעזרתו יגיעו אל השלווה הפנימית שכה חסרה בעידן החדש. מיסטיקה על ענפיה השונים משמשת כיום ציבור גדול של אנשים החיים בעידן הניו-אייג' אשר מעוניינים להגיע למיזוג של הגוף והנשמה.פסיפס של עולמות גבוהים מעלינו שמשפיעים על הקיום היומיומי שלנו.
אנשים רבים מסתייעים כיום בשיטות של תקשור במטרה להגיע להרגשה של שלמות רוחנית ופיזית ולהגיע אל אותו אושר פנימי שבעזרתו יגיעו אל השלווה הפנימית שכה חסרה בעידן החדש.
מיסטיקה על ענפיה השונים משמשת כיום ציבור גדול של אנשים החיים בעידן הניו-אייג' אשר מעוניינים להגיע למיזוג של הגוף והנשמה.

מיסטיקה היא אמונה שיש רוחניות בעולם הקיומי שלנו. תקשור מאפשר לנו לקבל תשובות על עברנו, על חיינו ועתידנו . פסיפס היא אומנות עתיקה, ששרידיה בני 2500 שנה ויותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב