דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטבע והמדע, מה יודע וחושב הרופא שלך על תוספי התזונה והבריאות שלך. 

מאת    [ 25/10/2008 ]

מילים במאמר: 953   [ נצפה 10267 פעמים ]

לפני 11 שנים קיבלתי התקף לב, למזלי לא קריטי, פתחו את הסתימה בצנתור, אבל אז קפץ הפיוז, ומודעות לגופי חדרה גם להרהורי. הייתי מאוד שמן למרות עיסוק יומי בספורט כמו שחיה, הליכה וריצה. ההחלטה הראשונה הייתה לרדת במשקל ועשיתי זאת בעזרת תוספי תזונה. במסגרת התהליך הזה למדתי הרבה על תוספי התזונה ותרומתם למניעת מחלות. מאדם שהיה הופך סמרטוט 3-4 פעמים כל חורף במסגרת מחלות החורף הפכתי כתוצאה מצריכת תוספי התזונה לאדם שלא ראה תרופה כל שהיא כבר יותר מ 10 שנים, וארון התרופות בביתי התרוקן כי כל מה שהיה שם, מתרופות להצטננות או לכאבים פשוט פג תוקפן ונזקו לפח, והתחלתי לעיין במאמרים וספרים העוסקים בבריאות.
בין הספרים שנפלו לידי היה ספרו של ד'ר סטרנד, מה שהרופא שלך איננו יודע על רפואה תזונתית יכול להרוג אותך, ומצאתי שכל מה שידעתי על בשרי מניסיון והחלטות אישיות, מוצא גם תימוכין מדעיים. ד'ר סטרנד, רופא משפחה, החל לעסוק בנושא התוספים אחרי שאשתו סבלה מתשישות כרונית וכל ידידיו הרופאים לא הצליחו להעלות לה ארוכה והוא ראה אותה הולכת ומתדרדרת, וקיבל עצה משכן, שאיננו רופא לנסות תוספי תזונה. מאחר ולהפסיד אין מה, החליטו לנסות והפלא ופלא, אחרי זמן לא ארוך חזרה אשתו לעבודה שאהבה והתחילה לחיות חיים איכותיים. אחרי שהעז והציע לחולים שפנו למרפאתו במצבים שהרפואה הקונבנציונאלית לא נתנה להם פתרון, להשתמש גם כן בתוספים וקיבל תוצאות אמפיריות מפתיעות החל לחקור את הנושא, חרש אלפי מאמרים מצא מה שכל רופא יודע שהרדיקלים החופשיים אחראים לחימצון הדם ומביאים לרוב המחלות הידועות, ושנוגדי החימצון הם שנלחמים ברדיקליים החופשיים, אך עדיין רובם חושבים שאם נאכל מאוזן לפי קבוצות המזון זה מספיק.
העובדות הן שישנן קבוצות שונות של נוגדי חימצון ואין כמעט אדם שמסוגל להרכיב לעצמו תפריט יומי שיכלול את כל הויטמינים והמינרלים שהגוף צריך על מנת לתפקד כראוי ולהילחם ברדיקלים החופשיים, וכאן מקומם של התוספים. ד'ר סטרנד סוקר בספרו מצבי בריאות שונים והמלצות כיצד להגן על הגוף ואפילו להסיג אחורה מחלות שלכאורה בטיפולים הרפואיים הרגילים לא ניתנות לריפוי אלא רק להקלה בסימפטומים.
רופא אחר, ד'ר ג'ון אדוארדס, יועץ בין לאומי למחלות רבות כמו סכרת, לחץ דם מחלות לב, ועוד מדבר במאמרו על תכונותיו נוגדות החיסון של המנגוסטין.
ועוד מדבריו של ד'ר אדוארדס:
המנגוסטין הינו צמח מופלא ששמו בלטינית הוא גארסנייה-מנגונסטנה המגיע מדרום אסיה. למנגוסטין, ובעיקר בקליפתו יש 43 קסנטונים (Xanthone), שהן המולקולות האחראיות על מניעת החמצון (נוגד חמצון). הקסנטונים עורבבו בנוזל, דבר שמאפשר לאדם לצרוך את המנגוסטין כתוסף תזונה המשחרר רדיקלים חופשים מהגוף.
בצריכת תוסף מנגוסטין, ניתן לראות שינוי ושיפור לא רק בהרגשה אלא גם ממש בבדיקות הדם בליפידים (שומני הדם - כולל כולסטרול וטריגלצירידים) ובמארקס (פירושו בעברית "סמנים" זוהי בדיקת דם ספציפית לגילוי סוגים מסוימים של סרטן. ד"ר אדוורדס נותן דוגמא של ירידה ב- PSA שזה סמן ספציפי לסרטן הפרוסטטה-הערמונית, לאחר שימוש בוומה במשך כשלושה שבועות!).
הן צעירים והן מבוגרים זקוקים גם לתוספות של המינרלים המוספים לתוסף המנגונסטין.
אותי הוא שכנע, לאור נסיוני עם תוספי תזונה במשך שנים ואני מרגיש את תרומתם לבריאותי.
עוד מדבריו על תוצאות טיפול במרפאות: מטופלים במרכזי כאב, הסובלים מכאב כרוני, בדרך כלל נפתרים מכאבים תוך שבועיים מעת לקיחת המנגונסטין.
צריכה קבועה של מנגוסטין מראה ירידה של כ - 30% -40% בכולסטרול.
רואים גם שיפור במחלות נוירולוגיות, טרשת נפוצה (MS), שיפור בזיכרון לחולי אלצהיימר, שיפור בפעולות של חולי פרקינסון שעד כה לא יכלו לבצע, היפר אקטיביות (סוג של הפרעת קשב ADD) ואוטיזם.
אנו לא ממש יודעים כיצד זה משפיע, אך רואים תוצאות מובהקות וברורות.
אנשים שואלים כיצד יכול להיות שפרי אחד משפיע על כל כך הרבה מחלות ואיברים בגוף.
העקרון הוא שלכל Xanthone יש קבוצה ייחודית של מולקולות המשפיעה על דברים אחרים, ובכל פעם שמשנים את ההרכב הכימי של הקבוצה, יש תפקוד שונה.
לכל אחד מאיתנו יש מישהו שהוא מכיר שהוא חולה במחלת הסרטן ומקבל טיפולים כימו תרפים. כל זמן שעדיין לא נמצא מענה למחלה, כל דבר שעוזר הוא מבורך, ולכן צריך להתייחס לתוסף המנגוסטין כחומר שיכול רק לעזור.
בטיפול הכימותרפי מרססים את הבטן בחומרים ואילו ה Xanthone "מתלבש" בדיוק על הגידול ומטפל מקומית ולא משפיע על מקומות אחרים הלא נגועים בסרטן. הכימותרפייה דומה לאש ממכונת ירייה, שבעצם פוגעת בכל, גם בדברים הטובים, בעוד שה - Xanthone מזכיר כדור של צלף, הפוגע בדיוק במטרה.
בטיפול בתוסף מנגוסטין, נראה שאצל גברים הסובלים מסרטן הערמונית ,נראה שינוי מדהים כבר בתוך כשלושה שבועות.
מינרלים
מעבר לעובדה שאנו אוכלים פירות וירקות יש להביא בחשבון שגידולים אלו גדלים על קרקע שמושפעת מגורמים סביבתיים ולכן הם לא רווי מינרלים כמו בעבר. לכן, החשיבות של תוספת המינרלים גבוהה, מאחר שאנו לא מקבלים אותם מן המקורות.
לתשומת לב: כשמוסיפים מינרלים למנגונסטין יכולת ההשפעה של המנגונסטין עולה ומשתפרת.
מי זקוק לתוסף מנגוסטין ומינרלים?
הבה וניגע בעובדות:
תהליך ההזדקנות מתחיל כבר בגיל 23. כלומר מי שבן 23 הוא כבר "זקן".
בנוסף, מגיל 40 מתחילה ירידה דרסטית בחוזקה של מערכת החיסון, ולכן זהו הגיל שבו מתחילות להופיע מחלות כמו סרטן. זו הסיבה שחשוב לקחת את המגונסטין.
המנגונסטין יעיל יותר כנגד פטריות ובקטריות בגוף מאשר תרופות מיוחדות שייוצרו במיוחד עבור כך. במעבדה נבדקו מקורות שונים של פטריות ובקטריות שנכחדו לאחר שטופלו במנגונסטין.
לכן, כאשר מטיילים ומקבלים שלשולים, ניתן לטפל באמצעות התוסף ולהקל על התופעות.
המנגוסטין משפיע גם על מחלת השחפת (וה - T.B - חיידק הטובורקולוזיס המחולל את המחלה).
לאנשים מבוגרים ולזקנים יש מערכת חיסון חלשה.
נוגדי החמצון מאטים את תהליך האייג'ינג (הזדקנות).
נוגדי החמצון מוציאים מהגוף רדיקלים חופשים על ידי כך שהם מעבירים אלקטרון לרדיקלים החופשיים (שבעצם חסר להם אלקטרון ולכן הם מסוכנים לגוף) ובכך מפחיתים את הסכנה לגוף.
אצל בני 40 ומעלה מערכת החיסון מתחילה להיחלש, ולבני הנוער אין עדיין מערכת חיסון מפותחת.
נשים בהריון זקוקות למינרלים עבורן ועבור העובר.
לסיכום אומר ד'ר אדוארדס:
הפחד, הפחד מפני שינוי, הפחד מהלא נודע הוא לפעמים קובע לנו את מהלך החיים ועל הפחד הזה צריך התגבר כשמדובר בתוסף כל כך חשוב לבריאות שלנו. אלו החיים שלך! אומר ד'ר אדוארדס בהרצאתו: שמי והמוניטין שלי לא היו מופיעים כאן, אם לא הייתי מאמין בתוסף המנגוסטין והמינרלים וביכולתו.

ואני מוסיף לסיכום, אני לקחתי את בריאותי בידי והרווחתי חיים איכותיים. כולכם מוזמנים להצטרף.
http://uzik.fav.co.il
מידע כיצד לשפר איכות חיים וכמוני בגיל 72 לפתוח את הים בחצי שעה שחיה יומית צרו קשר uzik@vemma.co.il ,054-6664134



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב