דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים כיצד לצלוח את החוויה המינית המשותפת הראשונה. 

מאת    [ 22/10/2008 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2429 פעמים ]


כולנו חוות את הסיטואציה, בהתחלה של מערכת יחסים שנראית כמתאימה לטווח ארוך, שבה הגעתם לבית, התנשקתם בחושניות, עכשיו הגיע הזמן להתקדם הלאה. לא פעם אנחנו מרגישות לא בנוח איתה, מרגישות לחץ וצורך לרצות. הנה כמה טיפים להפוך את החוויה המינית המשותפת הראשונה להתחלה של מערכת יחסים מינית מוצלחת ולמהנה הרבה יותר.

הטיפ הראשון והחשוב מכולם שאני יכולה להמליץ עליו בחום הוא אל תתביישי בגופך, רובנו אינם מרוצים מגופם או מחלק זה או אחר בגופם. אם הגעתם למיטה יחד, סימן שהצד השני מעוניין ונמשך אליך. ואגב- גם הוא לא מושלם! ברגע שתרגישי בנוח עם גופך, אז היחסים יזרמו וגם את וגם הוא תיהנו הרבה יותר.

הטיפ השני הוא לדאוג שגם את תצאי מרוצה. לא לפחד להכווין למקומות שאת אוהבת ואם את לא סגורה על מה את אוהבת, אז לא לפחד לנסות דברים חדשים. כאשר את נהנית הוא נהנה, וזאת עובדה. בסופו של דבר אנו יצורים חיים, והגוף שלו מגיב להנאה שלך (שמפרישה לא מעט הורמונים) וכמובן הראש אשר נהנה מהאנחות והמראה היפיפה מולו.

הטיפ השלישי הוא לא לדאוג יותר מדי לרצות את הצד השני. הם בדרך כלל יוצאים מרוצים. כן כמובן, להרשות לעצמך לענג אותו. אבל לא להיות בלחץ לוודא שהוא מרוצה. ברגע שהאווירה במיטה זורמת, נעימה ולא לחוצה. את יכולה להיות בטוחה שגם את וגם הוא תצאו מרוצים.

הטיפ הרביעי הוא לא להגזים. תרשי לעצמך לזרום ולהתנסות אבל לא יותר מדי. לדוגמא, גם אם יש לך מגירה עמוסה באביזרי מין, הפעם הראשונה היא מעט מוקדמת בכדי לשלוף את הויברטור הענק שלך. רוב הסיכויים הם שגם אם הוא ייהנה איתך באותו הרגע, המשך לא תהיה לחוויה המינית הזאת והוא יפרש אותך לגמרי לא נכון- לא כבחורה עם ראש פתוח שיודעת ליהנות מהחיים אלא כבחורה עם ראש פתוח מדי שנהנית יותר מדי מהחיים...

הטיפ החמישי והאחרון, אל תשווי. הוא אחר שונה ומיוחד יותר מהאקסים שלך. אל תחשבי על מה האקס היה עושה וכמה נהנית מזה. תחשבי רק על הבחור מולך, תהני ממה שהוא עושה, ותזכרי תמיד שהכל אפשר ללמוד!

לסיכום תרשי לעצמך, אבל לא יותר מדי, תרגישי בטוחה בעצמך וחופשייה. תיהני מהרגע ותמיד תזכרי לקחת את הדברים בקלות ולהישאר רגועה ולא לחוצה. אם תתחילי כך את המערכת יחסים המינית (והלא מינית) תהיי על דרך המלך להמשך טוב מתמיד.
SinCity היינה חנות סקס יוקרתית ואיכותית אשר ניתן למצוא בה מגוון רחב של אביזרי מין, סיפורים אירוטיים, מאמרי מין וזוגיות ועוד, בכדי לשפר ולגוון את חיי המין.
חנות סקס



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב