דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ממשק ניהול תכנים 

מאת    [ 21/10/2008 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2431 פעמים ]

ממשק ניהול תכנים הוא הכלי בעזרתו אנו שולטים בטקסטים, תמונות ועוד תוכן הנמצא באתר שלנו.
בעזרת כלי ניהול התוכן יכול כל אחד, גם אם אתם לא מתכנתים או מעצבים, לעדכן את התוכן באתר. כלי ניהול זה מאפשר לאתר להיות דינאמי ולהתעדכן לעיתים קרובות בהתאם לצרכים העסקיים והשיווקיים שלכם.

הכלי מאפשר להוסיף ולעדכן טקסטים, תמונות, וידאו, פלאש, קישורים, קבצים בכל זמן נתון. כלים חכמים יותר מאפשרים גם הוספה ועדכון של עמודים חדשים, ניתן להוסיף עמוד חדש לתפריט או מאמר והכל בדקות ספורות.
השימוש בכלי ניתן מתוך דפדפן רגיל, ממש כמו גלישה באתר אינטרנט. הלקוח מקבל שם משתמש וסיסמה ורק הוא יכול להיכנס למערכת שלו ולנהל את התוכן שלו.

ממשק ניהול תכנים מאפשר לכל אחד ללא השכלה וידע בתכנות לערוך ולשנות את התכנים באתר. בעבר היו בונים אתרים סטטיים כאשר כל עמוד וכל טקסט או תמונה היה נערך ע"י המתכנתים והמעצבים של האתר. בשיטה זו, היה צורך בהתערבות של מתכנת או גרפיקאי בעבור כל שינוי או הוספה של תוכן. התערבות של מתכנת או גרפיקאי מצריכה זמן בכך שמתבצעת פנייה לחברה שבנתה את האתר בבקשה מסודרת, זמן העבודה של המתכנת היה מספר שעות בעבור עמוד אחד בלבד וכמובן שעלות העמוד היתה בהתאם.

כיום, נהוג יותר בניית אתרים דינאמיים עם ממשק ניהול תכנים כזה או אחר. אנו בדיג-איט בונים אך ורק אתרים דינאמיים אשר מקנים ללקוח שליטה מלאה באתר. אנו מאמינים ששליטה בתוכן האתר מאפשרת ללקוח להיות מהיר יותר ובשליטה בעסק שלו, בתהליכי השיווק ובהתאמות לשינויים המהירים החלים במשק ואל מול דרישות הלקוחות והמתחרים.
לעיתים קורה שלקוחות מבקשים לבנות אתר סטטי כי אינם מעוניינים בהוצאה נוספת על ממשק ניהול התכנים. הטענה של לקוחות מזן זה היא כי האתר לא יעבור שינויים בשנה שנתיים הקרובות והתוכן הוא די קבוע וברור. אנו מכירים ולמדנו מצבים כאלו, בסוף ישנם שינויים שממש לא היו צפויים, עדכונים שחייבים ליישם באתר שלא חשבו שיהיו, לחשוב ששנה או שנתיים שום דבר לא ישתנה בעולם דינאמי ותחרותי כמו שלנו זו טעות, תמיד משהו משתנה.

נוסף על כך, במערכות שלנו ניתן למצוא כלים של גוגל המאפשרים קידום אתר במנועי החיפוש באופן עצמאי, כלים של גוגל למעקב וניהול האתר כגון סטטיסטיקות חכמות של גוגל, מעקב אחר גולשים בקמפיינים של גוגל ועוד.
אנו משפרים ומעדכנים את מערכת ניהול התוכן שלנו לטובת הלקוחות שלנו באופן קבוע ומאפשרים ללקוחות קיימים לקבל מנגנונים חדשים ללא תוספת תשלום.

על כן, אל תבנו אתר סטטי, תדרשו את ממשק ניהול התכנים ושיהיה כמה שיותר חכם, שיאפשר הוספה וניהול עמודים חדשים, טקסטים, תמונות, קישורים, קבצים, וידאו, הרשאות כניסה לעמודים שונים ושליטה בכלים של גוגל.
מנכ"ל חברת דיג-איט פתרונות אינטרנט בע"מ
מתמחים בבניית אתרים מקצועיים לעסקים קטנים ובינוניים
http://www.dig-it.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב