דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנת אלבומי תמונות באינטרנט - הקץ לאלבומים המסורתיים? 

מאת    [ 19/10/2008 ]

מילים במאמר: 602   [ נצפה 8968 פעמים ]

אין זה חדש שהקדמה הבאה עלינו לטובה משנה מן הקצה אל הקצה את הרגלינו בכל תחומי החיים. אם בעבר מצלמות דיגיטליות היו "עניין לעשירים", הרי שכיום הן נגישות ובמקרים רבים זולות ואיכותיות יותר ממצלמות אנלוגיות מסורתיות. בנוסף, כיום כמעט לכל אחד מאיתנו יש מצלמה איכותית ונגישה במכשיר הסלולארי שלו, מה שהופך את תחום הצילום לנגיש הרבה יותר ממה שהוא היה בעבר.


המגמה כיום היא לעבור מצילום אנלוגי ופיזי יותר לצילום דיגיטלי, כלומר - במקום לצלם תמונה ולהדפיס או לפתח אותה על "נייר תמונה מסורתי" כדי ליהנות מתוצאותיה, הרי שהיום אפשר להתרשם מהתמונה על גבי מסך המצלמה, על מסך המחשב, וברשת, כחלק מאלבומי תמונות וירטואליים. אלבום תמונות וירטואלי אוצר בחובו את כל היתרונות שהכרנו באלבומי התמונות הישנים, ומוסיף עליהם יתרונות חדשים כגון: זמינות ונגישות מכל מקום בעולם ועבור כל אדם, ארגוניות וסדר חסרי תקדים, ומעל הכול הוא פוטר אותנו מסידור פיזי, אחסון, ורכישה של אלבום תמונות פיזי. ו.... - זה בחינם!



במדריך שלפנינו ננסה לסקור בפניכם שורה ארוכה של אפשרויות לאחסון תמונות באלבומי תמונות וירטואליים ברשת, וננסה לעמוד על היתרונות הרבים של אלבום תמונות וירטואלי אל מול אלבום תמונות קשיח ומסורתי.


איפה אפשר לאחסן?

הרשת מלאה בשורה ארוכה ומפוארת של אתרים חינמיים ונגישים לכל שתכליתן המרכזית היא אחסון תמונות.



    • אתר האינטרנט המפורסם ביותר בתחום, שנרכש לאחרונה ע"י ענקית האינטרנט יאהו, הוא פליקר (flickr.com). פליקר מעמידה לרשות קהל הגולשים את האופציה החינמית לפתוח אלבום תמונות וירטואלי של עד 200 תמונות, והיא כוללת בנוסף אפשרויות עריכה מתקדמות של התמונות, אפשרויות קטלוג וסטטיסטיקה נוחות, והדובדבן שבקצפת - סביב פליקר קמה קהילה ענפה וכייפית של חובבי צילום מישראל ומכל העולם, מה שהופך אותה בנוסף לאחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות והאיכותיות באינטרנט.

    • בדומה לפליקר, קיימים שירותי רשת נוספים המאפשרים לגולשים לפתוח אלבום תמונות וירטואלי משלהם, דוגמת פיקסה מבית גוגל (picasa.google.com), פייסבוק (facebook.com) ועוד.

    •  איחסון ענן - איחסון בשירותי ענן הם אופציה מעולה לשמירת תמונות ולגיבוי. ישנם שירותים רבים, חלקם חינמיים וחלקם בתשלום: החל משירותי איחסון ענן של ענקיות כמו גוגל או ווינדוס, דרך dropbox.com, שהוא אולי השירות הידוע והפופולארי מכולם איחסון ענן של חברות קטנות ומתמחות.

    • לא ממש איחסון, אבל אי אפשר לא להזכיר את אינסטגרם (instagram.com), שפרצה לחיינו בסערה לפני זמן לא רב אבל המכורים לאפליקציה לא יכולים לדמיין את חייהם בלעדיה. עם קהילת משתמשים אובססיבית של מליוני גולשים שמגדירה מחדש את הצילום בתקופתנו.


למה אלבום תמונות וירטואלי?

העלאת התמונות לרשת אוצרת בחובה שורה ארוכה של יתרונות, ורבים שעושים את הצעד הזה, וע מתקשים לחזור אחורה ולהשתמש באלבומי תמונות מסורתיים, שכן הדבר מרגיש פתאום מסורבל ומיושן.


אלבום תמונות וירטואלי יכול לסייע לכם לשמור על קשרים טובים יותר עם בני משפחתכם - כך במקום להמתין למפגשים המעטים שלכם, בהם תוכלו להראות להם את אלבום התמונות המשפחתי שלכם, או את התמונות האחרונות מהטיול המשפחתי אל כרתים, תוכלו פשוט לשלוח להם קישור לאלבום התמונות הווירטואלי שלכם, וכך הם יוכלו להתעדכן בתמונות החדשות שתעלו תמיד ומכל מקום בעולם!

מטיילים רבים הנוהגים לטוס ולטייל ברחבי העולם נוהגים לפתוח אלבום תמונות בעזרתו הם שומרים על קשר עם בני שפחותיהם, ומראים להם בזמן אמת תמונות מטיולם.


הדפסת תמונות

ואם בכל זאת אנחנו רוצים "תמונות אמיתיות"? למרות שמדובר בתחום פשוט ונגיש לכל, לא כולם מסתדרים או מסתפקים באלבומי תמונות וירטואליים. קיימים כיום עדיין לא מעט אנשים שרוצים תמונות שאפשר להחזיק אותן, להריח אותן, לתלות אותן על הקיר או להדביק אותן (לדוגמה) על המקרר במטבח.

במקום אלבום תמונות וירטואלי, נציע לאנשים הללו להציץ באתרי אינטרנט ישראלים מובילים של חברות העוסקות בהדפסת תמונות (קנבס או קאפה הם החוצרים המקובלים להדפסה). באתרים אלו תוכלו להעלות את התמונות שלכם, וולהזמין אותן כתמונות לתלייה שישלחו אליכם הביתה. מדובר בשירותים נוחים ופשוטים מאוד, שיחסכו לכם זמן רב של עמידה בתור וטרטור בחנויות שונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב