דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמשת העקרונות הבסיסיים ביצירת אמינות בדף הנחיתה שלך 

מאת    [ 19/10/2008 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 1852 פעמים ]

אמינות הוא אחד הכלים החשובים היום בשיווק באינטרנט. אמינות המכירה מתבססת על ביטחון, ואי אפשר לצבור ביטחון אם לא צברת אמינות. כאשר מדובר בדפי נחיתה, אמינות זה שם המשחק. הנה 5 עקרונות שחובה ליישם ליצירת אמינות בדף הנחיתה שלך, כפי שהתפרסמו במאמר של ג?ף סקסטון

1. חשדות

קוראים להם דפי נחיתה מכיוון שהם מתוכננים למבקרים לנחות באתר כלשהו לאחר שלחצו על לינק PPC (Pay Per Click) או דרך תוצאות של חיפוש מכוון. לכן הדבר ראשון הוא לשכנע את הנוחתים שהם נחתו למקום הנכון ע?י הצגת הגורם שחיפשו. למשל, אם אתה משלם להקלקות של מוצרי 3MP, תוודא שהכותרת שלך תכיל את המילה ?MP3?, וכן גם הצגת תמונות של אותם מוצרים שקשורים לגורם בתוך דף הנחיתה. בהורדת חשדות לדף הנחיתה שלך תרגיש שינוי ניכר במכירות. בשורה התחתונה, אם מבקרים לא יכולים לאמת שהאתר שלך או דף נחיתה שלך אינו מכיל את הגורם שהם חיפשו, רוב הסיכויים שתוך 5-7 שניות המבקרים יברחו מהאתר שלך.

2. שקיפות

ישנם הרבה מקרים בו המוכר מנסה למכור לך מוצר ע?י סיפורים ותיאורים מופרחים. ובהרבה מקרים הצרכן קולט שהמוכר מגזים בתיאוריו. מה שיוצר ?אנטי? אצל הצרכנים הגורם לחוסר אמינות שבסופו של דבר משפיע על המכירות. לכן כשאתה מתאר את המוצר שלך, תנסה לא ליצור שקיפות, תספק להם את המידע שהם רוצים לשמוע, ולא תיאורים מוגזמים לא רלוונטיים. ברגע שהם מאמינים לפירוט ולהסבר שסיפקת, כך גם יאמינו בשירותים שיש לך להציע.

3.ספציפיות/ייחודיות

כאשר הצרכן רוצה לקנות משהו, הוא מכניס לתודעה שלו תמונה מאד ברורה של המוצר, מה שצובר אצלו ביטחון בשעת הקניה. ברגע שהצרכן נוחת בדף שלא פוגע ספציפית במוצר, הוא יאבד עניין ואף אמון באתר ולא יבצע שום רכישה. תוודאו כי האתר נחיתה שלכם יהיה ספציפי,וייחודי למוצר, ולא מוצף בתוכן לא רלוונטי ומסית.

4.הוכחה

ההוכחה דומה בקצת לשקיפות בדף נחיתה. אך היא ללא ספק אחד הדברים החשובים שיש בבניית אמון. אנשים נוטים לרשום בדף נחיתה שלהם שהם ?הכי טובים בשוק והכי אמינים?- אבל איך נוחת אמור להאמין למשפט כזה? תחת איזה קריטריון האתר הוכח כאמין ביותר? מה המדד להוכחה זו? איך אפשר להוכיח זאת? איפה זה רשום מחוץ לאתר? יש אינסוף שאלות למשפטים כאלה, לכן חשוב מאד להראות הוכחות מוצקות רלוונטיות לגבי האמינות של האתר שלך. זהו שלב מאד רגיש אך עם זאת גם אחד החשובים להפקת אמינות בדף נחיתה.

5.קריא

אין ספק שהחברה של היום מושפעת מתרבות הMtv-, Fashion Tv ותכניות טלוויזיה שונות. בשל כך, יכולות הבנה והסבלנות של החברה בקריאה פחתה, מה שמשפיע גם כן על אתרים באינטרנט. אם הצרכנים נוחתים לדף נחיתה שהוא ארוך, מסובך להבנה, שפה גבוהה, מלא פסקאות, ולא עשיר בתמונות, רוב הסיכויים שהסבלנות שלהם תאבד עוד בפסקה הראשונה. לכן עיצוב הדף מאד חשוב, משתי בחינות:

א. פורמט

השתמשו בפסקאות קצרים עד כ-5 שורות. בנוסף היעזרו בהגדלת כתוביות, קו תחתון, הדגשה... תוודאו שהמילות מפחת של המוצר מודגשות, נמצאים בכותרות ותת כותרות.

ב. שפה

לדבר בשפת הקורא. הימנעו משפה רהוטה ושימוש במילה ?אנחנו?. דברו ישירות אל הצרכן כ-?אני? ודאגו להראות שאתם שם בשביל לספק להם את המידע הנחוץ.

זהו זה, תיישמו את כל העקרונות האלה להפקת אמינות בדף נחיתה שלכם וכבר תרגישו ההבדלים ביחס ההמרה באתר ובמכירות.

פורסם ע''י Gal | בקטגוריה שיפור ההמרה באתר
אלון זכאי - מנכ"ל חברת A-2-Z המתמחה בשיווק באינטרנט
http://www.a-2-z.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב