דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיהו מתקשר טהור ואמיתי ? 

מאת    [ 14/10/2008 ]

מילים במאמר: 1291   [ נצפה 4320 פעמים ]

אתה מגיע למתקשר וכל מה שמעניין אותך זה האם הוא צודק . מעניין אם הוא יקלע . אכן זה מאוד מסקרן ובונה את האמון שלך בו . אבל מה זה אומר - אתה מחכה שיספר לך על עצמך ומחכה לראות אם הוא קולע ... ואם הוא קולע אז אתה מקבל את דבריו כקדושים .

החיים שלך לא בדיוק מוצלחים ולא הולכים בדרך שבחרת ואותו מתקשר אומר :"אני רואה שבמשך כמה שנים רע לך , אתה לא מוצא את עצמך . אני רואה שיש עין הרע מאישה שפעם היית מסוכסך איתה בעבר הרחוק . היא נראית ככה וככה , ואני יכול להוציא את עין הרע ממך אם תעשה כדבריי ". ואתה בתמימותך תעשה כל מה שיגיד כי הרי הוא קלע למצב שלך . ואם הוא קלע אז כדאי להקשיב לו .

מאין המתקשרים דולים את המידע הזה - מהיכן זה מגיע - איך נדע האם זה אמיתי - הרי אם תלך לשני מתקשרים שונים ושניהם לא יגידו לך את אותו הדבר אזי אחד מהם טועה - איך תדע מי צודק ומי טועה ?

האם העובדה שהמתקשר קלע וסיפר לך על עצמך דברים שרק אתה יודע היא מספיקה כדי לתת לו להנחות אותך בחיים - האם העובדה שהוא תקשר עליך בצורה טובה ומדויקת קובעת שהוא גם יידע להדריך אותך ויעזור לך להתגבר על המכשולים בחיים - האם ישנם עוד נתונים כדי שתדע האם הוא מתקשר שמתאים לך מלבד האם קלע או לא - אולי הוא בכלל קורא את המחשבות שלך - אולי הוא מתמחה בשפת גוף - אולי תת המודע שלך משדר לו את התשובות שאתה רוצה לשמוע - במאמר על תת המודע קיים הסבר כיצד מתקשר קורא את מחשבות המטופל מבלי להרגיש !

ואם הוא לא קלע - אז הוא פסול - ואם אמר מה שבעצם מתאים כמעט לכל אחד אז הוא לא מתקשר טוב - דברים כמו :" אתה מאוד רוחני , עדיין לא מימשת את עצמך ..."

ואם יש לו כיפה אז מה שהוא עושה יותר מתקבל על הדעת - ואם ימכור לך קמע של רב או צדיק מקובל בדורנו אז זה יעזור יותר מאחרים -

כפי שכבר הבנתם אני בעצמי מתקשר ומבין היטב מה רוצה לשמוע מטופל כאשר הוא מגיע אליי . קרה לי לא מעט פעמים שאני יודע היטב מה רוצה לשמוע המטופל אך אמרתי מה שראיתי - אני לא כאן כדי לרצות אותו , אלא כדי להוביל אותו של התשובה האמיתית שבתוכו . קרה לי לא מעט פעמים שמטופלים ממש ביקשו לשמוע דברים ספציפיים - אבל אני את האמת שלי מעביר בצורה הכי עדינה שיכולה להיות - אבל רק את האמת שלי ואת מה שאני רואה , לא את מה שמבקשים שאני אראה .

תנסו להחתים את המתקשרים , אסטרולוגים , נומרולוגים שחוזים לכם את העתיד אם הם כל כך בטוחים בעצמם שיחתמו על דבריהם ובמקרה ויטעו ישלמו לכם 2,000 ש"ח - נראה לכם שמישהו מהם יסכים - לחזות את העתיד זוהי חוכמה מאוד גדולה ... ועל פי הדת אסורה מכל וכל .

לפני כשנה הזמינו אותי לתת תחזית לשנת 2008 בערוץ 10 בתוכנית הבוקר . התקשרו ושאלו האם אני מסוגל לחזות את העתיד - עניתי שכן , אבל זה לא מה שאני עושה , כיוון שזהו מעין שקר .

רק אלוהים יכול לדעת בוודאות מה עומד להתרחש - אני יכול לתת ייעוץ והכוונה לגבי עתיד המדינה , אישיות פוליטיקאים , וכו' . מעבר לכך - שאלתי את התחקירנית - "האם מישהו יזכור מילה ממה שאמרתי -

מישהו יתייחס לכך בכלל , כי אם אין מעקב על דברי המתקשרים וכל אחד אומר מה שהוא רוצה או חושב שהוא רואה , העיקר שהוא יודע להתבטא בצורה נאותה ועוברת מסך - אין בכך שום טעם ". זה טוב לרייטינג ...

לאחר מעל מאות מטופלים הבנתי שיש הרבה זיוף לגבי תקשור בארץ , זלזול בקבלה בכלל , ונתק שקיים בין האמונה ובין רוחניות ובין החיים שלנו . מבלי לזלזל באף איש מקצוע ... זוהי דעתי האישית לאחר מחקרים רבים שערכתי בנושא מכיוון המדע , הדת , חוכמת הקבלה , אמונה ורוחניות .
להלן דוגמאות למטופלים שהגיעו אליי וסיפרו לי מה אמר להם מתקשר אחר :

אישה כבת 26 שואלת :

"אמרו לי שיהיו לי שתי מערכות נישואין - היום אני בת 26 ועדיין רווקה - זה אומר שאני אתגרש - ואם כן מתי - גם אתה רואה את זה - אמרו לי לא ליצור קשר זוגי בין יוני לבין ספטמבר - מה אתה אומר -

ובכן דעתי היא שאסור לי להגיד מה יהיה ולהסיט את תשומת ליבו של האדם מהמבחנים שהוא עובר על ידי תחזית מתחכמת כזו או אחרת . לאישה כזו הייתי אומר שיש לה ייעוד לא קל בקשר הזוגי - עליה לבחון היטב עם מי היא רוצה לחיות את חייה כי לפי הנשמה שלה יש לה בעיה מסוימת בקשרים זוגיים ובעזרת שיטת תת המודע אוכל לעזור לה להתגבר על כך .

מקרה נוסף :
אישה כבת 56 הגיעה אליי ובמשך התקשור אני רואה שבעלה מרגיש ממש לא טוב ובריאותו מאוד לקויה . שאלתי אותה האם הוא מטופל , והיא ענתה שכן . שוב בדקתי והבנתי שמצבו הולך ומדרדר .

ביקשתי מהאישה לבדוק האם הטיפול שבעלה מקבל הוא נכון , כיוון שאני רואה שהוא לא מטופל כראוי וכדאי לבדוק איזה כדורים הוא לוקח ולראות רופא נוסף .
האישה מאוד הבינה את מה שאמרתי , היא הוסיפה ואמרה : "מתקשרת אחרת אמרה לי שבעלי לא יחיה עד גיל 60 ..."

זהו בדיוק ההבדל בין הצורה שאני אומר את הדברים לבין מתקשרים אחרים .
אותה אישה התקשרה לאחר כחודש ובהלם סיפרה לי שישנו כדור שהורידו מהמינון לבעלה כי הוא רק מזיק לו .

מקרה נוסף :

באחד מערבי התקשור אבחנתי אישה ואת משפחתה לפרטים . ראיתי שיש מעין אסון מאוד טרגי אצל משפחתה המורחבת ואכן גילית שלאחותה נפטר ילד מאוד צעיר והמשפחה כמובן בהלם מהאירוע גם שנה לאחר מכן .

נפגשתי עם אותה אישה ועם בעלה ומשפחתה בקליניקה לאחר כחודש . הבעל ביקש שאומר לו שאשתו בקרוב עומדת להיות בהריון כי כך צריך להיות ורבנים גדולים הבטיחו לו זאת . תקשרתי ארוכות ולעציר לא ריאתי שום הריון ואם כן הריון ראיתי הריון רחוק ושיש בת ולא בן כפי שטען שהבטיחו לו .

הבעל כעס ואני בעדינות הסברתי שזו האמת שאני רואה לגביו ולא אוכל להסיט את דבריי . הבעל נרגע לאט לאט וקיבל תקשור גם על אופיו ומקום עבודתו .


כאשר האישה נכנסה ניסיתי להבין מה פשר ההריון שראיתי . ראיתי הריון מאוד רחוק ולא קרוב כלל והאם תישא ברחמה בת ולא בן . שאלתי את האישה האם יש לה חברה בהריון וברחמה בת- היא ענתה שכן . הסברתי שזה ההריון שראיתי ואצלה אין שום הריון קרוב . שנינו הבנו אחד את השני לאחר שבמשך שיחה ארוכה גיליתי שהאישה מתכוונת להתגרש מבעלה - ואכן הריון קרוב לא ממש הגיוני .

האמת הטהורה שאני רואה היא שעוברת למטופל ולא מה שהוא רוצה לשמוע .

אילו הם הפרמטרים לקבוע האם המתקשר הוא מתקשר טהור שעובד עם צינורות תקשור טהורים :

- שלא קובע את העתיד - אלא מכוון . אסור לחזות את העיתד אלא לכוון לעתיד טוב יותר . תחזית העתיד משפיע לאין ערוך על המטופל גם אם איננו מבחין בכך .

- מתקשר שמתקשר ללא ידע מוקדם ולא באותו רגע - אלא טלפונית או לפני הפגישה , וזאת כדי שנבין שאינו קורא את מחשבותינו בזמן הטיפול או את שפת הגוף שלנו .
- מתקשר שאפשר לסמוך עליו - מתקשר שאתה מתחבר אליו ומרגיש שיש לך על מי לסמוך ואת מי לשאול גם אם נדרש ייעוץ טלפוני קצר והוא זמין בשעת הצורך אפילו במקרה דחוף .



- מתקשר שלא מבקש כסף בנוסף למה שדרש בתחילה - אם המתקשר דרש בתנאי הטיפול 250 ש"ח לפגישה או טיפול אסור לו לדרוש מעבר לכך גם אם גילה בעיה מאוד חמורה . ישנם מתקשרים שכאשר המטופל מגיע אליהם הם מסבירים שישנה בעיה עמוקה - עין הרע , אנרגיות רעות וכו' - וכדי להסיר אותם עליו לקנות קלף , קמע , או כל מוצר זה או אחר שקשור לקבלה מעשית והמטופל לא שמע על כך לפני הטיפול .

- מתקשר שלא קובע בטוח שהוא יכול להציל אותך או לעזור לך - ישנם מתקשרים שכבר בשיחה טלפונית קובעים לבטח שהם יכולים לעזור לך עוד לפני שראו אותך . עוד לפני שראו אותך והבינו על איזו בעיה מדובר - מאוד מסוכן ללכת למרפאים מסוג כזה .

- עדיף מתקשר על פי המלצה או הרגשה טובה ותחושת ביטחון שהוא מקנה לך בזמן הפגישה איתו .


אלעד כהן - תקשור,פירוש חלומות וייעוץ עפ"י כוחו של תת המודע
http://www.EladCohen.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב