דרך נוספת לשפר אחוז המרה באיביי
ממחקר שנערך על מנת ללמוד דפוסי התנהגות באינטרנט בעת רכישה, התקבל הנתון כי ?משלוח חינם? הוא אחד התמריצים החיוביים והמשפיעים ביותר אצל קונים באינטרנט ובמיוחד אצל נשים.
במחקר זה נבדקו 60 נשים וגברים. תוצאות המחקר גילו כי 80% מהנשים לא היו מרוצות ממחירי המשלוח, מה שגרם להם לא לבצע רכישה. לעומת זאת, הגברים הראו את ההפך. לא עניין אותם מחיר המשלוח והוא כלל לא עלה בשיקול האם יש לקנות את המוצר או לאו.
כאשר אנו לוקחים את תוצאות המחקר ומנתחים אותן, ניתן לראות כי נתון זה חשוב מאד למסחר באינטרנט. למוכר יש יכולת לקדם את מכירת מוצריו באמצעות משלוח חינם ולהראות יותר טוב מהמוכר שמציע הנחה אך ללא משלוח חינם. אנשים אוהבים שמציעים להם דברים בחינם ולכן נתון זה מושך את העין אל עבר המוצר.
יש להתייחס אל נתון זה כאחד מהנתונים המובילים בתחום המסחר האלקטרוני.
על מנת לגרום לנשים להביע יותר עניין בקניות, תמריצים כספיים המתבטאים במיוחד בדמי המשלוח יכולים לשפר את אחוזי המכירות.
לדוגמא, תמריץ של ?משלוח חינם בעת רכישת שני מוצרים או יותר....?
דרך נוספת היא להשתעשע עם מחירי המוצר כנגד דמי המשלוח, זאת אומרת להעלות את ערכו הכספי של המוצר אך להוריד את מחיר דמי המשלוח.
אם כל הנאמר לעיל יש לשים לב שהמוכר אינו חורג ממחיר השוק ואינו מעלה את מחיר המוצר באופן משמעותי על מנת להציע משלוח חינם.
כמו כן, חשוב לזכור כי גם הלקוחות מודעים למחירי המשלוח ואינם מתפתים לשלם מחירים גבוהים למוצר או למשלוח.
ממחקר שנערך על מנת ללמוד דפוסי התנהגות באינטרנט בעת רכישה, התקבל הנתון כי ?משלוח חינם? הוא אחד התמריצים החיוביים והמשפיעים ביותר אצל קונים באינטרנט ובמיוחד אצל נשים.
במחקר זה נבדקו 60 נשים וגברים. תוצאות המחקר גילו כי 80% מהנשים לא היו מרוצות ממחירי המשלוח, מה שגרם להם לא לבצע רכישה. לעומת זאת, הגברים הראו את ההפך. לא עניין אותם מחיר המשלוח והוא כלל לא עלה בשיקול האם יש לקנות את המוצר או לאו.
כאשר אנו לוקחים את תוצאות המחקר ומנתחים אותן, ניתן לראות כי נתון זה חשוב מאד למסחר באינטרנט. למוכר יש יכולת לקדם את מכירת מוצריו באמצעות משלוח חינם ולהראות יותר טוב מהמוכר שמציע הנחה אך ללא משלוח חינם. אנשים אוהבים שמציעים להם דברים בחינם ולכן נתון זה מושך את העין אל עבר המוצר.
יש להתייחס אל נתון זה כאחד מהנתונים המובילים בתחום המסחר האלקטרוני.
על מנת לגרום לנשים להביע יותר עניין בקניות, תמריצים כספיים המתבטאים במיוחד בדמי המשלוח יכולים לשפר את אחוזי המכירות.
לדוגמא, תמריץ של ?משלוח חינם בעת רכישת שני מוצרים או יותר....?
דרך נוספת היא להשתעשע עם מחירי המוצר כנגד דמי המשלוח, זאת אומרת להעלות את ערכו הכספי של המוצר אך להוריד את מחיר דמי המשלוח.
אם כל הנאמר לעיל יש לשים לב שהמוכר אינו חורג ממחיר השוק ואינו מעלה את מחיר המוצר באופן משמעותי על מנת להציע משלוח חינם.
כמו כן, חשוב לזכור כי גם הלקוחות מודעים למחירי המשלוח ואינם מתפתים לשלם מחירים גבוהים למוצר או למשלוח.
אלון זכאי - מנכ"ל חברת A-2-Z המתמחה בשיווק באינטרנט
http://www.a-2-z.co.il
http://www.a-2-z.co.il