דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוקח עיניי עיוורים 

מאת    [ 10/10/2008 ]

מילים במאמר: 683   [ נצפה 2182 פעמים ]



פוקח עני עיוורים

כל אדם ואדם באשר הוא עליי אדמות יש את הזכות להיות שייך לעם הזה אשר נקרא ישראל. כלומר לכל אחד ניתנה הזכות לתקן את עצמו ומתוך תיקון עצמו לתקן את העולם ולעזור לנבראים.רק אנשים בעלי אגו יגידו,לי הזכות ולא לך .ובאיזה זכות בזכות זה שכשנולדו הכניסו אותם בברית אברהם אבינו? האם זו הזכות ?או האם בזכות כסוי הראש והזקן שעל פניהם?ואולי בזכות האדיקות מי שיותר מדקדק בכתובים או מי שמסתמך על כתביי אנשים שלא בן החיים אשר כתבו גמרות ומשניות שהיו טובים לעידן מסויים?לכן אומר לכם היום ראש השנה הזה תפסיקו ללכת שולל אחרי קוסמים למיניהם אחרי ראשי העם אשר זקוקים רק לקולות הבוחרים שלכם שמאפשר להם לשבת ארבע שנים נוספות על כסא עשוי עור צבי.הפסיקו לפחד מאיומים חסרי שחר ובסיס.האמינו כל אחד ואחד מכם יכול ואמור להגיע למודעות גבוהה ובלבד שיקיים שתי מצוות חשובות ביותר .
א. "ואהבת לרעך כמוך" ב. "כבד את אביך ואת אמך"
"ואהבת" זו מילה מורכבת ומסובכת בפני עצמה, אבל ננסה להבין את הפשט של המשפט ונבין שלאהוב זה לא אני אוהב אותך אז בוא גם אתה תאהב אותי וזה לא מה יש לך לתת לי תמורת האהבה שאני נותן לך [משא ומתן] אלא אהבה זה ללא קבלת תמורה, ללא תנאים, לכו לטבע יום אחד והתבוננו על חיות איך שם קיימת אהבה ללא תנאים, וזאת התחלת בניית עולם מקביל שבהמשכו אנו מתחילים לאהוב את כל מה שעיננו רואות בלי יוצא מהכלל
בלי לחפש נוחות טוב לי, רע לי,אמרו לי כך ,הסתכלו עלי כך, לא נעים לי ,כן נעים לי,נסו לקבל כל מה שעינכם רואות כסרט שאתם יצרתם וכל הדמויות בסרט זה פרי דמיונכם וכל כולם בלי יוצא מהכלל מופיעים לכם בסרט [בחיים]
כדי לעזור לכם לעשות גלגול לעבר עולם מקביל[לעבור לאולם קולנוע אשר בו יש סרט שונה מהקודם]כל תגובה שלכם למה שאתם נתקלים בו קובעת את ההמשך,וכך אפשר להתקדם לעולם טוב יותר [שלכם],אל תנסו כרגע לתקן את העולם כולו תתחילו בעולמכם .
המשפט השני, שוב אם מדברים על הפשט קל יותר להבנה וגם הוא מורכב מאד
ובמכוון לא הוספתי את התוספת של המשפט "למען יאריכון ימיך" וזה כדי לכוון אתכם למודעות של לא לעשות דברים כדי לקבל תמורה עבורם .אלא עשו את הדברים האלה וראו נפלאות בחייכם. ואני כמובן מדבר רק מתוך ניסיון .דעו : לתת תרומה זאת מעלה אבל קמו כמה מקובלים ואמרו דבר נכון ויפה לתת תרומה בסתר מבלי שאף אחד ידע כולל מקבל התרומה זאת מעלה הרבה יותר גדולה .
אינני מציע לכם חיים שישתנו מהיום למחר אבל התחילו במשהו אחד וקטן .עשו לכם מנהג אחד קבוע עזרו לזולת .הטריחו את עצמכם פעם בשבוע וחפשו מישהו שזקוק לכמה שקלים.
אני מספר לכם את כל זה כדי להגיע לנקודה המרכזית של המאמר שאני עצמי עשיתי דברים ומתוך מה שעשיתי קבלתי את הזכות לקבל הדרכה ממורה דרך אשר במשך כמה חודשים העלה אותי על דרך שחוללה כמה וכמה שנויים משמעותיים בחיי כמו בריאות , צלילות מחשבתית ,רוגע ,הכנסת דברים לפרופורציה נכונה ומאוזנת ,
שמו של מורה דרך זה חיים שלמה אשר בדרך שלא מוכרת לאף אחד מאיתנו לא בדרך של חסדים ולא בדרך של בקשת תמורה כספית או דרך של האדרת שמו :לא: התמורה היחידה שבקש היא שאראה לו שאני מיישם את מה שאני מקבל אצלו. ולא, אין לי מה לעשות שם .בואו נודה שבשום מקום מהמקומות שאנו מכירים מלימוד להעשרה עצמית, דרך לימוד לשיפור היכולת ועד לימוד תורה בכל דרך שאתם מכירים ש"נתמכים על ידי המדינה "[גזלנים] או לחילופין גובים כספים כדי לעבות את חשבון הבנק,
אין שם כוונה דבור ומעשה,אלא יש נתק מתמיד בין כוונה למעשה וכך נולדו כל הכתות לסוגייהם.
וכך נוצרו הכתות מהיהדות דרך נצרות ואיסלאם ועד כל מלמדי התורה והקבלה שקיימים היום שאם נכנס לכל אחד מהכתות האלה נראה אנשים מחייכים כלפי חוץ חיבוקים ונישוקים אבל בעצם כולם תקועים באיזה שהוא מקום בקומה הראשונה ובמקום להמשיך לעלות במעלה הסולם עושים את אותם המצוות כפי שאנשי הדת והמדע שלא מקדם אותנו לשום מקום מלבד המצאת צעצועים שיקלו לנו על החיים או המצאת תרופות להערכת [הסבל] חיים.
ופה הנני רוצה לסיים בתקווה שכל אחד ישאף כפי ששואף להגיע למדרגה חומרית גבוהה יותר [תואר,גו"ב בעבודה, בית גדול יותר,מכונית יותר יקרה,אשה ,ילדים,] כך נשאף לשפר את המהות הפנימית שלנו כי משם ורק משם אפשר להתחיל לחולל שינויים בתוכנו ואח"כ בחיצוניות.


"יגעת ומצאת תאמין"
אברהם, אחד מהפשוטים שבפשוטים,מגוון של דרכים, שבילים,ומאות צמתים שבהם עצרתי מבלי יכולת להחליט לאיזה כוון ללכת,עד הגיעי לדרך שמעטים הולכים בה והרבים שהולכים בה נעים לכוון הפוך משלי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב