דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לשימור לקוחות 

מאת    [ 24/01/2006 ]

מילים במאמר: 129   [ נצפה 8865 פעמים ]

טיפים לשימור לקוחות



1. הודה ללקוחות על כך שהם עושים עסקים איתך בכל פעם שאתה
מדבר איתם .
2. תמיד שאל : " אני יכול לעזור לכם בדבר נוסף - " .
3. הצע טיפ שנותן כיסוי בכל פעולה עם הלקוחות .
לדוגמא : " דרך אגב , אנו מזכירים לכל לקוחותינו ... "
הטיפ יכול להיות על הגבלת כיסוי בפוליסה לבית , לשיטפון או לרעידת אדמה ,
שצריך לרכוש בנפרד , או כיסוי לאובדן כושר עבודה שניתן להשיג כעת , וכו '.
4. יזום התקשרויות ביניים בטלפון : " אני חושב עליך ... "
5. שלח תזכורות בגלויות דואר ושאל : " האם משהו השתנה - " .
6. חגוג את חודש ההערכה ללקוח . תן מתנות צנועות , ארגן בית פתוח , בו הלקוחות
יפגשו את הצוות ואת המשרד וכו ' .
7. פרסם את תמונת הצוות בעיתון המקומי .
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב