חברת "בוסטר" קיבלה את הזכיון לשיווק בלעדי בישראל של מושבי הבטיחות לרכב של חברת ריקרו (RECARO) הגרמנית, הנחשבים לבין היוקרתיים והבטוחים בשוק כיום. זוהי פעילותה המסחרית הראשונה של "בוסטר", שהתמחתה עד היום במתן שירותי פעילות שיווקית באאוטסורסינג למגוון חברות במשק הישראלי. בוסטר מתכננת להשקיע במהלך ההשקה והחדירה לשוק הישראלי מעל מיליון וחצי שקל בשנתיים הקרובות, שינוצלו לקידום המודעות, לחסויות, לפעילות מעל ומתחת לקו ולפעילות נרחבת באינטרנט.
ריקרו, המתמחה מזה 100 שנה בייצור מושבים ייחודיים למטוסים, למכוניות יוקרה, ספורט וראלי כגון פורמולה 1, החלה בייצור מושבי בטיחות לילדים ב- 1998, כמוצרים ה'תפורים' במיוחד עבור לקוחות ספציפיים, כאשר כבר מלכתחילה דובר במוצרי "פרימיום". קולקציית המושבים של ריקרו, המיוצרת כולה בגרמניה, כוללת מגוון דגמים רחב בהתאמה לגילאים השונים הנזקקים למושב בטיחות ברכב. כל המושבים נבחנו במבחני ריסוק ועומדים בתקני האיכות האירופאים, האמריקאים והישראלים.
"שוק מושבי הבטיחות בישראל סובל מייבוא סיני זול ומשלל מותגים אחרים, מוצלחים יותר ומוצלחים פחות", אומר דורון צינר, מנכ"ל בוסטר. "את השוק הזה פגשתי לראשונה כאב לשני ילדים קטנים שחיפש מושבי בטיחות לאוטו, כאלה שיהיו בטיחותיים ביותר, שיהיו מעוצבים ויותאמו לגופם של ילדים בצמיחה. מהר מאוד גיליתי להפתעתי שאין בשוק מוצרי 'פרימיום' איכותיים שמתאימים לצרכים שלי ושל משפחתי". לאחר בדיקה יסודית של השוק העולמי הגיע צינר לפני שנתיים לחברת ריקרו ולאחר משא ומתן ארוך קיבל את הזכיון לשיווק הבלעדי בישראל.
ריקרו הגרמנית, השייכת לתאגיד Keiper-RECARO Group שחגג לא מכבר 100 שנות פעילות (8000 מועסקים, מעל מיליארד אירו הכנסות בשנה), מתמחה מיום היווסדה בייצור מושבים למכוניות ומטוסים, נסיון שבא לידי ביטוי בתכנון וייצור מושבי בטיחות לילדים. החברה התמזגה לפני שנתיים עם חברת Storchenm?hle GmbH וכתוצאה מהמיזוג הוקם אחד המרכזים המובילים בעולם כיום לחקר בטיחות הילד, בו מתבצעים המחקר, העיצוב, הפיתוח והבחינות האינטנסיביות שעוברים מוצרי החברה - כשאת התוצאות ניתן לראות במושבים עצמם.
ריקרו מיוצגת בישראל בשאר תחומי פעילותה (מושבים אורטופדיים לכלי רכב) על ידי חברת "אספיר 4x4" המתמחה בפיתוח וייצור אביזרי רכב. חטיבת המושבים לרכב של אספיר, מסייעת לנהג בישיבה ארגונומית, נכונה ובריאה ומושבי הרכב שלה מותקנים ברכבים פרטיים, טנדרים, מסחריים, ג'יפים ורכבי שטח.
בוסטר מתמחה בשירותי פעילות שיווקית באאוטסורסינג למגוון חברות במשק הישראלי. בין לקוחותיה בעבר ובהווה: גילת סאטקום , PRS-MED ,סיסקו ישראל, בריאות כללית, שירותי במה, קבוצת 4H, סטודיו B ואחרים.
אתר החברה: http://www.childseat.co.il
ריקרו, המתמחה מזה 100 שנה בייצור מושבים ייחודיים למטוסים, למכוניות יוקרה, ספורט וראלי כגון פורמולה 1, החלה בייצור מושבי בטיחות לילדים ב- 1998, כמוצרים ה'תפורים' במיוחד עבור לקוחות ספציפיים, כאשר כבר מלכתחילה דובר במוצרי "פרימיום". קולקציית המושבים של ריקרו, המיוצרת כולה בגרמניה, כוללת מגוון דגמים רחב בהתאמה לגילאים השונים הנזקקים למושב בטיחות ברכב. כל המושבים נבחנו במבחני ריסוק ועומדים בתקני האיכות האירופאים, האמריקאים והישראלים.
"שוק מושבי הבטיחות בישראל סובל מייבוא סיני זול ומשלל מותגים אחרים, מוצלחים יותר ומוצלחים פחות", אומר דורון צינר, מנכ"ל בוסטר. "את השוק הזה פגשתי לראשונה כאב לשני ילדים קטנים שחיפש מושבי בטיחות לאוטו, כאלה שיהיו בטיחותיים ביותר, שיהיו מעוצבים ויותאמו לגופם של ילדים בצמיחה. מהר מאוד גיליתי להפתעתי שאין בשוק מוצרי 'פרימיום' איכותיים שמתאימים לצרכים שלי ושל משפחתי". לאחר בדיקה יסודית של השוק העולמי הגיע צינר לפני שנתיים לחברת ריקרו ולאחר משא ומתן ארוך קיבל את הזכיון לשיווק הבלעדי בישראל.
ריקרו הגרמנית, השייכת לתאגיד Keiper-RECARO Group שחגג לא מכבר 100 שנות פעילות (8000 מועסקים, מעל מיליארד אירו הכנסות בשנה), מתמחה מיום היווסדה בייצור מושבים למכוניות ומטוסים, נסיון שבא לידי ביטוי בתכנון וייצור מושבי בטיחות לילדים. החברה התמזגה לפני שנתיים עם חברת Storchenm?hle GmbH וכתוצאה מהמיזוג הוקם אחד המרכזים המובילים בעולם כיום לחקר בטיחות הילד, בו מתבצעים המחקר, העיצוב, הפיתוח והבחינות האינטנסיביות שעוברים מוצרי החברה - כשאת התוצאות ניתן לראות במושבים עצמם.
ריקרו מיוצגת בישראל בשאר תחומי פעילותה (מושבים אורטופדיים לכלי רכב) על ידי חברת "אספיר 4x4" המתמחה בפיתוח וייצור אביזרי רכב. חטיבת המושבים לרכב של אספיר, מסייעת לנהג בישיבה ארגונומית, נכונה ובריאה ומושבי הרכב שלה מותקנים ברכבים פרטיים, טנדרים, מסחריים, ג'יפים ורכבי שטח.
בוסטר מתמחה בשירותי פעילות שיווקית באאוטסורסינג למגוון חברות במשק הישראלי. בין לקוחותיה בעבר ובהווה: גילת סאטקום , PRS-MED ,סיסקו ישראל, בריאות כללית, שירותי במה, קבוצת 4H, סטודיו B ואחרים.
אתר החברה: http://www.childseat.co.il
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il